|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Märkligt passiv styrning av Mercedes?
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
alltså hur kan femmorna ge så lite? *TILT*
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Snacka om stolpen ut. Hade 7-2.10.11 x 50 kr
|
|
|
|
#64 |
|
Är ju överbetald så det hette duga.
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Två riktiga barfotahästar som man kan läsa på Axevallas hemsida! Unbelievable L.G. gick bra som tvåa bakom en överlägsen häst senast, men var ändå hämmad av att behöva gå med skor. Hon tappar den sista kicken med den balansen och jag tror att det gör nästan en sekund. Nu hoppas jag att man kan och får köra med valfri balans och då blir det minst skoryck fram. Dessutom ska hon gå med jänkarvagn. Full distans är ett litet minus, men hon hanterar det med en ryggresa, säger Elisabeth Sandin. Flicka Lilla var väldigt bra senast och det känns som att hon nu kan fortsätta på den inslagna vägen. Hon känns nämligen oförskämt bra i jobben, det har verkligen hänt något med henne. Hon är kraftigt gynnad om hon kan få gå barfota. Det blir dessutom jänkarvagn och startspåret är bra. Jag tror inte att 1640 meter ska vara något minus, då jag har en tempostark häst, säger Elisabeth Sandin. |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
I ärlighetens namn är det väl inte nån större skillnad mellan travnets gratistips jämfört med betalsajternas? Slår man det över en längre tid så har jag svårt att se att travnet skulle vara speciellt mycket sämre...
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Enda mätbara är väl kronor och ören? Bara kolla de olika sidornas statistik. Jag har spelvärdes om du vill ha mejlat.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Spelvärde skriver på hemsidan att V75 förslagen gick x kronor plus under 2014 Spelarservice skriver att x förslagen gick x kronor plus under en viss period Travtjänsten redovisar alla sina vinster snyggt uppräknade på hemsidan. Men ingen betaltjänst redovisar väl sina totala utfall av de spelförslag dom sålt, och anledningen är väl ganska självklar. Men alla köper ju inte deras material för att rygga spelförslagen rakt av heller. |
||
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Är själv kund hos dom och köper tips då och då. Tyvärr känner jag att kvaliteten på grejerna är ganska mycket sämre än för ett halvår sedan. Har dom blivit lite trötta? |
||
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
Spelvärde har enligt mig de överlägset mest kompetenta travtipparna i Sverige bland betaltjänsterna. |
||
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
||
|