Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-16, 21:06   #61

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Märkligt passiv styrning av Mercedes?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 21:10   #62
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2864
Standard

alltså hur kan femmorna ge så lite? *TILT*
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 21:13   #63

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Snacka om stolpen ut. Hade 7-2.10.11 x 50 kr
Gammal 2015-02-16, 21:18   #64

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg
alltså hur kan femmorna ge så lite? *TILT*
Är ju överbetald så det hette duga.
Gammal 2015-02-16, 21:31   #65

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Dagens Travnet-tipster är Mattias Ludvigsson.Har inte han redan jobbat på alla de mest kända betaltjänsterna?Och hamnat till slut på Travnet med gratistips?
De tipsen är gratis iaf! Spelvärde som tar 99 kr för tipsen rankade idag EFTER infon om barfotaförbudet 3 an i v 64 2 1:a och 4 an i v 64 3 1:a...

Två riktiga barfotahästar som man kan läsa på Axevallas hemsida!

Unbelievable L.G. gick bra som tvåa bakom en överlägsen häst senast,
men var ändå hämmad av att behöva gå med skor. Hon tappar den sista
kicken med den balansen och jag tror att det gör nästan en sekund
. Nu
hoppas jag att man kan och får köra med valfri balans och då blir det
minst skoryck fram. Dessutom ska hon gå med jänkarvagn. Full distans är
ett litet minus, men hon hanterar det med en ryggresa, säger Elisabeth
Sandin.

Flicka Lilla var väldigt bra senast och det känns som att hon nu kan fortsätta
på den inslagna vägen. Hon känns nämligen oförskämt bra i jobben,
det har verkligen hänt något med henne. Hon är kraftigt gynnad om hon
kan få gå barfota.
Det blir dessutom jänkarvagn och startspåret är bra.
Jag tror inte att 1640 meter ska vara något minus, då jag har en tempostark
häst, säger Elisabeth Sandin.
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 22:31   #66

Manprinsens avatar

Standard

I ärlighetens namn är det väl inte nån större skillnad mellan travnets gratistips jämfört med betalsajternas? Slår man det över en längre tid så har jag svårt att se att travnet skulle vara speciellt mycket sämre...
Gammal 2015-02-16, 22:34   #67

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
I ärlighetens namn är det väl inte nån större skillnad mellan travnets gratistips jämfört med betalsajternas? Slår man det över en längre tid så har jag svårt att se att travnet skulle vara speciellt mycket sämre...
Enda mätbara är väl kronor och ören? Bara kolla de olika sidornas statistik. Jag har spelvärdes om du vill ha mejlat.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 22:52   #68

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Enda mätbara är väl kronor och ören? Bara kolla de olika sidornas statistik. Jag har spelvärdes om du vill ha mejlat.
Behöver ingen statistik då jag nu inser att de inte har någon som helst koll på barfota/skor då de tippar...
Gammal 2015-02-16, 22:54   #69

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Det finns vad jag vet ingen komplett statistik som redovisas för betaltjänsternas spelutfall över längre perioder.

Spelvärde skriver på hemsidan att V75 förslagen gick x kronor plus under 2014
Spelarservice skriver att x förslagen gick x kronor plus under en viss period
Travtjänsten redovisar alla sina vinster snyggt uppräknade på hemsidan.

Men ingen betaltjänst redovisar väl sina totala utfall av de spelförslag dom sålt, och anledningen är väl ganska självklar.

Men alla köper ju inte deras material för att rygga spelförslagen rakt av heller.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 23:39   #70

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Vad jag har förstått så satte dom en lite större v7 förra året, annars har det varit rätt skralt? Däremot verkar dom dra in fina summor på sidospelen tvillingar och dd.

Är själv kund hos dom och köper tips då och då. Tyvärr känner jag att kvaliteten på grejerna är ganska mycket sämre än för ett halvår sedan. Har dom blivit lite trötta?
Gammal 2015-02-16, 23:53   #71

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Vad jag har förstått så satte dom en lite större v7 förra året, annars har det varit rätt skralt? Däremot verkar dom dra in fina summor på sidospelen tvillingar och dd.

Är själv kund hos dom och köper tips då och då. Tyvärr känner jag att kvaliteten på grejerna är ganska mycket sämre än för ett halvår sedan. Har dom blivit lite trötta?
Du var ju inte medveten om $harpskompetens då! Du blev medlem först nyligen ju. Klart att det förgångna känns dassigt och avslaget i jämförelse!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 23:56   #72

Standard

Citat:

Håller med till fullo! Sedan hade man velat veta vem som gör tipsen till respektive omgång. Kan inte tänka mig att Timo eller Hubbe tycker att ex Obi Degato till 80 % är en bra spelvärd spik eller Lovely Buv med den spetsstatistiken.
Gammal 2015-02-17, 00:10   #73

sirlarssons avatar

Standard

Citat:

Det stämmer, speciellt DD gick bra. Men man kör med raka rör och frågar man bara om all statistik från tex Nicklas eller Farnod så skickar dom direkt.

Spelvärde har enligt mig de överlägset mest kompetenta travtipparna i Sverige bland betaltjänsterna.
Gammal 2015-02-17, 00:11   #74

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det finns vad jag vet ingen komplett statistik som redovisas för betaltjänsternas spelutfall över längre perioder.

Spelvärde skriver på hemsidan att V75 förslagen gick x kronor plus under 2014
Spelarservice skriver att x förslagen gick x kronor plus under en viss period
Travtjänsten redovisar alla sina vinster snyggt uppräknade på hemsidan.

Men ingen betaltjänst redovisar väl sina totala utfall av de spelförslag dom sålt, och anledningen är väl ganska självklar.

Men alla köper ju inte deras material för att rygga spelförslagen rakt av heller.
Nej jag har bara statistiken för samtliga speltips 2014.
Gammal 2015-02-17, 00:27   #75

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Du var ju inte medveten om $harpskompetens då! Du blev medlem först nyligen ju. Klart att det förgångna känns dassigt och avslaget i jämförelse!
Håller med dig till fullo på den punkten! Lyssnar hellre på tips från hängivna entusiaster och eldsjälar som genuint brinner för sporten än betalda analytiker som slentrianmässigt ritar ner något vecka in och vecka ut. Du t.ex verkar ju bevisat ha en jävla förmåga att kunna peka ut 3%:are som sticker ut i halvdassiga lunchgäng. Bara att lyfta på hatten för sånt, tycker det är grymt imponerande
Svara

td