|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V5 Solvalla/V4 Jägerso 18/2
Blev ffg ¢c på Stig H's Scellino Luis. Det skrev hans hovslagare på twitter men inget sagt på hans hemsida (inget ovanligt iofs).
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Man får inte posta betaltjänsters intervjuer men denna kom i Spelvärdes gratisutskick, på mailen.
Postar den, skrik om inte ok, då den inte kostade. En skräll i V5-4, ingen aning själv men låter så här.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Helge grälade på mig och öppnade en V5 tråd.
Så här blev min uppvärmande V5 rad inför V86. 1) 1,5,7 (försöker fälla favoriten) 2) 1,3 (här kan någon fälla mina fegstreck) 3) 6 (så här feg är jag i brist på bra alternativ) 4) 1,2,5,10,11,12 (streckar nästan alltid William) 5) 1,2,10 Kostar 108:-. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Grälade inte, bad snällt och skålade med ![]() Blir ju kaos i tråden annars med massa V4/V5 inlägg, är länge kvar till V86. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det började vettigt med Sandringham. Får ta det som ett omen inför V86.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trodde inte Dream with me skulle vara så fin efter långt uppehåll
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Men 18:- på V5 efter första?
Voltstart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Manhattan Sassy sparar vi till nästa gång! Ser fortsatt fin ut!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja, vad händer ? måste vara fel va ?
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Det är ett par gigantiska reducerade system inne på v5. Kolla snittkupongen, 8 spänn
![]() Tyvärr trodde de också på SH! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Grämde mig lite att jag missade V5 när jag tyckte Sandringham var ett bra spel, men nu när jag ser värdet känns det rätt bra.
Helge (+1) Senast redigerad av NicklasJ den 2015-02-18 klockan 19:03. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Testar vinnarspel på Pope Star.
|
|
|
|
#17 |
|
Han är så vidrig den där Melander...skriker upp Super Ville och nämner inte ens sin egen styrning...viner med 100 meter!!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Inte illa pinkat av en tredjehandare, borde ju fan ha varit favoritspelad till 60% minst?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Man kan nog tjäna bra med pengar om man är stor hästägare hos Tarzan.
Några klartecken om året! |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Helge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
haha filinlämnaren (från USA eller Sydafrika?) trodde inte på Goopen i tredje iaf. SJUKT
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Vi får se när sista värdena visas inför sista avdelningen huruvida spelaren varit rätt på det eller inte. ( Om utfallet avviker väsentligt från det förväntade radvärdet alltså ). Jag gjorde ett "test"-system ( aldrig avsett att lämna in!) med 3x1 i de två första loppen och sedan heltäckt i 3 sista. Det systemet sprack på 247 av de 303 system som fanns kvar efter avd 2. Så det räcker med att det var garderat för att det ska damma till i kuponghögen oavsett vinnare.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2015-02-18 klockan 19:45. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ser inte bra ut för mitt tvillingspel med Tchai B. 2 omstarter och har fått lägga iväg från springen i båda. Jävla värdelösa startsystem.
Men för i helvete Sjunnesson hur kör du människa? Vafan var de där speederna bra för? Senast redigerad av sigh den 2015-02-18 klockan 19:49. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nu blev det rens på v4:an. Satan i gatan...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
Gav bra betalt för den raden! Alltså gick det åt h-e för fuskaren. Kan ha varit i 3e det gick på tok men det är inget som är givet från systemnedräknaren enligt mig iaf.
|
|
|
|
#32 |
|
ATG stänger av spelbolaget German Tote
Pressmeddelande • 2015-02-18 22:31 CET ATG stänger tillsvidare av det österrikiska spelbolaget German Tote från allt spel in i ATGs vinstpooler. Detta efter att en eller flera kunder till German Tote har överträtt ATGs vadhållningsbestämmelser gällande antal inlämnade system vid onsdagkvällens V5-tävlingar på Solvalla. En eller flera kunder till German Tote lämnade in cirka 79 000 system till ett totalt värde av cirka 84 000 kronor kort före start till onsdagkvällens V5-tävlingar på Solvalla. Maxgränsen för antal system är 500 system, enligt ATGs vadhållningsbestämmelser. Bland systemen fanns det tre vinnande rader som totalt gav 2 483 kronor. – Då German Tote redan hade en varning, efter att en eller flera kunder överträtt våra maxgränser så sent som förra lördagen, har vi ikväll fattat beslutet att stänga allt spel från bolaget tillsvidare. Avstängningen gäller från och med torsdagen den 19 februari, säger Magnus Lunner, säkerhetschef på ATG. ATG har under kvällen startat en utredning kring överträdelsen och haft en första kontakt med German Tote. ATG har också informerat kontrollmyndigheten Lotteriinspektionen om händelsen. / http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...n-tote-1119428 |
|
|
|
|
|
|
|