Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-28, 11:08   #211

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Chanspik för Björn Goop i BJÖRNKOLLEN efter loppet på Åby 18/12 då Björn körde Sugar di Poggio(2;a) och blev mäkta imponerad av Delicius och nu riktigt kuskplus dessutom,
Om Björn gått in på $harps och läst innan det loppet, så hade han vetat om att "bättre än tvåa blir jag inte".
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:09   #212

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Chanspik för Björn Goop i BJÖRNKOLLEN efter loppet på Åby 18/12 då Björn körde Sugar di Poggio(2;a) och blev mäkta imponerad av Delicius och nu riktigt kuskplus dessutom,
Björn goop kan inte spela på hästar. Jag säger inte att hästen inte har kapacitet men formen är ett stort frågetecken. nä det där vinner Chipen boy
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:12   #213

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Björn goop kan inte spela på hästar. Jag säger inte att hästen inte har kapacitet men formen är ett stort frågetecken. nä det där vinner Chipen boy
Stå på dig! Jag gillar också den hästen. V75 är tufft, men vissa hästar växer med uppgiften.
Dock ligger tränaren lågt i ronden.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:16   #214

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Stå på dig! Jag gillar också den hästen. V75 är tufft, men vissa hästar växer med uppgiften.
Dock ligger tränaren lågt i ronden.
såg det. men jag är inne på att prestationen näst senast som gjordes med skor räcker fint i det här gänget. Det måste givetvis klaffa perfekt o Petter är ju inte den bästa kusken, men jag håller tummarna att han lyckas i vagnen så blir det intressant
Gammal 2015-02-28, 11:20   #215

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem denna vecka. Hoppas på lika många rätt som förra veckan, men lite bättre återbäring än 1700 kronor. Idag är det jackpot och då gäller endast att pricka 7 rätt.

1) 1,4,5,7,10 r2-9 (1 håller ledningen, 2 provar men kryper ner i rygg, 4 provar men får svar och bjuds inte på loppet som senast, öppet för starka hästar som 5,7 och 10)
2) 1,3,10,12 r6-2 (3 susar till spets, 1 med orutinerad kusk blir fast, öppnar för skräll)
3) 2,4,10 r1-8 (jag har här i forumet de två senaste starterna skrikit mig hes om 4, men idag är han i fara, 2 tjänade förra året mer än 4 gjort i hela sitt liv och är redan i mycket god form, 1 släpper direkt till 2 för att få vinnarhålet, Björn släpper inte till 4, som för harva i dödens, överpace kan bädda för 10 eller någon annan smygkörd
4) 1,3,4,5,6,12 r7-9 (1 leder, öppet lopp)
5) 2,10 r 6-4 (3 tar ledningen och släpper till 2, som är Johans bästa chans, 10 emot)
6) 4,6 r1-8 (bra lås om inte 1 envisas med att svara 4 i ledningen)
7) 7,8 r11-14 (7 slog dessa i finalen senast, nu kraftigt kusk- och springspårförstärkt)

Kostar 1440:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:21   #216

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av micho Visa inlägg
varför skulle RA ha chans mot WW nu när den va chanslös sist ?? o nu dessutom superkuskförstärkt med Goop..
RA var inte chanslös sist satt ju fast för länge bara. Nu blir det dessutom bro + för distansen (antagligen) gentemot WW. Betydligt mer streckvärd idag. Tror själv Uranium vinner men kusken är katastrof där.
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:21   #217

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Delicious Brown var inte riktigt bra den gången björn hyllar honom Heller, han sprang och bröt som aldrig förr och att han ändå vann visade att han har kapacitet! Det borde inte gå att vinna på de viset!
Dock är formen ett frågetecken, men om Örjan lyckas med styrningen så varför inte! Det är en riktig löphäst detta, vägrar ge sig!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:24   #218

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Förstår inte riktigt snacket på någon av Delicious brown eller calvados in..Breidabliks gt vann över Delicious 01/13 trots bakspår och stor startgalopp..Calvados in har ju sett bedrövlig ut i travet och orutinerad kusk som inte direkt vinner ihjäl sig. Tror inte den håller över 2640. tycker det luktar skräll lång väg.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:30   #219

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Förstår inte riktigt snacket på någon av Delicious brown eller calvados in..Breidabliks gt vann över Delicious 01/13 trots bakspår och stor startgalopp..Calvados in har ju sett bedrövlig ut i travet och orutinerad kusk som inte direkt vinner ihjäl sig. Tror inte den håller över 2640. tycker det luktar skräll lång väg.
håller med helt o hållet. daydream rapida har ett dåligt spår men duger nog kapacitets mässigt. tränaren uppåt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spikpaddy (+5)
Gammal 2015-02-28, 11:30   #220

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 892
Standard

någon som har SS spikar eller rank ?
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:31   #221

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En liten notis:

Både TT och SS spikar Västerboonthenews i sin guld debut. 56% kan ju vara OK.

Det komiska är att de båda ställer över Remee La Marc i Silver. Den har ändå varit duktig bakom V.O.T.N.

Nej får ingen feeling för 56% på V.O.T.N. Det blir helmålat i guld.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:37   #222

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Kan det inte helt enkelt vara så att i en svår omgång blir det lite "önsketänkande" på många håll där man vill att VBOTN ska vara den självklara spiken?

Såg även att Uhrberg hade spikat den, vilket förvånar mig väldigt mycket.
Örjan däremot dissade i vass eller kass...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:38   #223

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Riktigt bra tugg till den här omgången. Nu är snart dock nästan alla hästar nämnda så det gäller att få till ett bra system av allt.
Första är öppet om nu ettan svarar när Veijo ställer frågan. Finns väldigt bra hästar en bit bak i fältet om det går fort i från början.
Andra kan bli ett riktigt långskott som vinner om inte ettan lyckas hålla spets och bara vinna.
Vet inte om guld har rätt favorit. Gillar verkligen Västerbo men att han skulle gå ut och bara vinna som jättelampa i guld vet jag inte om jag håller med om. Måste bara garderas.
4e har en favorit från spår 12. Statistiskt nästan chanslös så måste bara garderas.
Många vurmar för 10an i 5e. Varför?. Överspelad
0% på min följehäst Ipod haha. Måste nästan dra en runk. Givetvis chanslös men 0% kan jag bara inte stå emot.
Sista tror jag att någon av tilläggshästarna vinner och jag gillar verkligen utvecklingen Uranium har visat på slutet. Tror hon bara krossar på distansen. Nu kan det dock bli jämnt när en av Sveriges sämsta kuskar sitter bakom.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:39   #224

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Nej får ingen feeling för 56% på V.O.T.N. Det blir helmålat i guld.
Helmålat är alltid onödigt. Men det finns varianter.

Skriv inte av strecklistan.
Spika inte skrällen.
Favoriten + den troliga + den "roliga" = räcker gott 8:a V75 omgångar i
veckan.

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:39   #225

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Uhrberg gällande Remee La Marc:

"V75-1: Naglo' del Nord svarade för en 5-stjärnig insats senast då han V75-vann i överlägsen stil. Nu möter han några tuffa motståndare och då tänker jag främst på On Hold och Falcon Håleryd. Jag kör Remee la Marc som slog hästar som I´m the Answer, nu ut i Guld, Triple Crown och Rafolo. Ja, det var ett genrep som heter duga, så jag blir inte förvånad om vi segerstrider. "

Tveksam om han släpper till Veijo? Sen är ju frågan vart Falcon Håleryd hamnar?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td