Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-28, 12:24   #241

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jockegais Visa inlägg
Uranium plocka ner Quality Question från kön. Borde plocka ner WW ochså!
då var quality lite sämre än vanligt o uranium hade inga hästar ivägen. nu lär det bli värre att ta sig fram. Jag chansspikar windy ways då jag tror att den vinner från spets. reden tror den klarar distansen o den har fyra av frya från spets. ända brasklappen är om örjan skulle få för sig att vilja köra i spets
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 12:59   #242

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av micho Visa inlägg
räcker med 2 i första...ON HOLD och FALCON HÅLERYD...det kommer bli strul för Veijo att komma fram , Kolgjini släpper ALDRIG spets...de gillar den hästen o där har han varit bäst...kommer bli spurtuppgörelse mellan 7,10..

Håller helt med dig om Adrian som ALDRIG kommer att släppa ledningen. Adrian försökte ta ledningen av Ulf Ohlsson bakom Shadow Wonderland men fick nobben och kröp ner bakom en tröttnande och dalande Shadow på upploppet och Adrian slog sin pisk i vagnen av ilska. Aldrig att han släpper idag!

Jag tror det kan smälla i loppet!
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:01   #243

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Struken häst: Nothing But Class.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:03   #244

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Struken häst: Nothing But Class.
Luktar mer och mer som om 10 eller 11 tar hem loppet.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:05   #245

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varför ströks NBC? Satt i telefonsamtal, så jag hörde inte vad som sades
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:05   #246

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Luktar mer och mer som om 10 eller 11 tar hem loppet.
Hur tänkte du där?
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:06   #247

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Jag kommer spika Wilda Tigern Jack och Windy Ways idag, efter mycket om och men.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Micke (+2)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:09   #248

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag kommer spika Wilda Tigern Jack och Windy Ways idag, efter mycket om och men.
Jag gör det samma. bara att jobba in dom
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:11   #249

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Hur tänkte du där?
Betydligt mindre fält än när listorna släpptes. Jag tror att det blir en dryg körning om spets och det gynnar alla som inte är med i den striden. 10, 11 är värst emot 2 & 4.
Gammal 2015-02-28, 13:12   #250

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 857
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har samma spikar idag. Velat fram och tillbaka men känns som de mest spelvärda spikarna idag.
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:12   #251

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Varför ströks NBC? Satt i telefonsamtal, så jag hörde inte vad som sades
Skadade sig i transporten på vägen till banan.
Gammal 2015-02-28, 13:16   #252

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alamo Boko otroligt bra senast med skor, nu optimal balans igen vilket den inte gått med på ett tag och läget är väldigt passande! Toppchans enligt mig, Falcon värst emot. 11 tänkbar skräll.

Priamo Caf tog ner Gordonston för någon start sedan och det verkar inte många spelare ha noterat. Tufft läge men då jag tror Seven Jersey snor ledningen från Gordonston kan den mycket väl vinna ändå. Dessutom lärlingslopp vilket brukar leda till att de bakifrån kommer in i matchen.

VBOTN och Riff höjer sig, tror mest på att Riff plockar ner allt till slut men vågar inte spika då det är Veijo.

Breidabliks bästa hästen men osäker + Conny talar emot. Natosi Goj rolig skräll, Chipen Boy likaså. Goop kanske rundar rubbet men för mycket streckad.

Hyfsat stark spik, Usain Henna. Örjan, bfro och inte allt för tufft motstånd. Pang!

Ark Went In helt bortglömd, bästa hästen i fältet tillsammans med Diego och den lär få bra resa då det kommer bli tuff körning. Förstahäst.

Spik Uranium, där allt spelvärde ligger. Tror den sveper allt sista bortre.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:19   #253

Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sicken Visa inlägg
Har samma spikar idag. Velat fram och tillbaka men känns som de mest spelvärda spikarna idag.
Jag tror att Geisha Sund är överlägsen Windy om den bara kommer ut för då sänder den framåt. Dessa båda hästar möttes på Solvalla 7 februari och Geisha fastnade med allt och fick luckan väldigt sent(lärlingslopp dör kusken valde att gå invändigt?, prepare för V75 starten efter) men sköt fram mkt bra sista biten medan Windy vann loppet men såg inte ut att ha så mkt sparat kvar. Att det är längre distans är till Geishas fördel och enligt min mening är det en tuffare häst en Windy.

Geisha blir min spik idag
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:19   #254

Perreffss avatar

Sharp$: 755
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Alamo Boko otroligt bra senast med skor, nu optimal balans igen vilket den inte gått med på ett tag och läget är väldigt passande! Toppchans enligt mig, Falcon värst emot. 11 tänkbar skräll.

Priamo Caf tog ner Gordonston för någon start sedan och det verkar inte många spelare ha noterat. Tufft läge men då jag tror Seven Jersey snor ledningen från Gordonston kan den mycket väl vinna ändå. Dessutom lärlingslopp vilket brukar leda till att de bakifrån kommer in i matchen.

VBOTN och Riff höjer sig, tror mest på att Riff plockar ner allt till slut men vågar inte spika då det är Veijo.

Breidabliks bästa hästen men osäker + Conny talar emot. Natosi Goj rolig skräll, Chipen Boy likaså. Goop kanske rundar rubbet men för mycket streckad.

Hyfsat stark spik, Usain Henna. Örjan, bfro och inte allt för tufft motstånd. Pang!

Ark Went In helt bortglömd, bästa hästen i fältet tillsammans med Diego och den lär få bra resa då det kommer bli tuff körning. Förstahäst.

Dream With Me N.L är vinnaren och bästa hästen i avd 6.
Perreffs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 13:21   #255

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg

Om Usain Henna ska vinna så ska den plocka ner Wilda Tigern Jack från dödens, för spets får den inte.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td