|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Svårt läge och ingen riktig feeling för kusken heller. Det är endast ett preliminärt system så den kan nog åka med på det slutgiltiga. Har börjat få lite kalla fötter på VBOTN efter Puros uttalanden. Måste höra ikväll hur Björn resonerar med Oasis Bi.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
25% vinst förra året, 50% i år. Menar du att han kört kanoner i skräplopp, eller varför ingen känsla?
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Någon som vet vad som gäller angående att ha med hund till Halmstads travbana?
Hittar nada info på hemsidan -.-
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Jag tycker att det är givet att det kommer göras misstag med så få lopp körda, speciellt mot det här motståndet och från spår 7. Har inte kollat vinstloppen, men här kommer han inte få någon position gratis, utan det kommer krävas en hel del av kusken även om hästen skulle visa sig bäst
|
|
|
|
#80 |
|
Han har hög segerprocent men samtidigt kör han väldigt få lopp per år. Säkert hyfsad kusk men jag brukar försöka hålla mig till toppkuskarna på v75. Det är i regel alltid dom som vinner. Då streckar jag hellre en lågprocentare med toppkusk.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Motbevisad, tack för det. Då lutar det åt att jag behåller min spik i loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
he he köpte 3 olika harry och alla tre gav mig spik på lindy i avd 6 helt otroligt, vinner den eller?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Låter helt omöjligt, måste vara en skitdålig favorit.
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
Sen finns det stora områden jämte sista sväng, sk gröningen., som du kan rasta vovven! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+5) |
||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Nog håller väl Oasis Bi spetsen i guld? I intervjuerna så låter det ju positivt ifrån det stallet och nog kör väl Goop i ledning om dom nu lyckas hålla piken.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Angående ark went in så såg ja att lindgren spika imott sig själv i fem tippar spiken var just Dream White me.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+1) |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Nothing But Class nedstruken ett spår <3
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
|