Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-27, 19:55   #106

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1641
Standard

Spår 8 bakom bilen på kort distans är ju verkligen inget drömläge. Men det låter ju på flera av kuskarna (1, 4, 5, 6) som om de kommer att köra som om de har snott hästarna. Skadar ju inte heller att Ludde är med i loppet. Och om han bara hittar ned i banan från början, knäpper inte Kihlström dessa över upploppet till 8%?
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 19:56   #107

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag är inte främmande för att Dream With Me N.L. kan plocka ner Livacious Lindy från dödens i bronsdivisionen. Fint intryck senast i comebacken! Omgångens drag!

Nok'en Fräkkert avslutade mycket bra bakom Lover Face senast på Jägersro och är just nu spelad till 1 %! Rolig skräll!

Det där loppet är stenhårt o vinns knappast från dödens vem som än sitter där.

Håller med angående nokken fräkkert som slagit lover face sist med tidigare lucka
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 19:59   #108

putte64s avatar

Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den tar jag bort.
Blir loppet kört som jag tror tar den inte ens en plats.

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Min andra spik imorrn blir Livacious Lindy i ett "en eller många-lopp". Har varit grymt bra och är den troligaste ledaren i loppet. På minussidan talar mycket för tuff körning och blir den för hård blir det svårt att stå till mål, men även då skulle det kunna gå. Ibland ser det ut som att det är garanti för överpace och det blir rena promenaden för spetshästen, allt kan hänga på att en av motståndarna galopperar. Blir det enkel spets är LL klar för vinst redan efter ett halvvarv. Kommer inte ta sig över 50% imorrn och jag bedömer sammantagna vinstchansen till väl över 50/50.

Lycka till imorrn, nu blir det tidig inlämning och helg för mig!
Gammal 2015-02-27, 20:07   #109

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Örjan vinner med Diego M Boko efter att krutröken har lagt sig då Kolgjinis och Tillman har gasat skiten ur varann.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:07   #110

Standard

Tycker v75-4 ser knepigt ut med galoppbenägna betrodda o dessutom byngligt läge på scarpia. Jag satt på kalmar för två veckor sen o såg chipen boy värma. Hade aldrig sett kusen i lopp vad jag minns, men plockade med den direkt då hästen såg mäktig ut. Den gången blev det galopp men den får en chans till. slog natosji goj utvändigt näst senast o jag tror en kan trilla dit med lite tur.

vart jäkligt imponerad av wilda tigern jack på valla då den gick ett dunderlopp i spåren, men har sen dess haft lite otur i loppen. här ser det ut att kunna bli spets o johan tror på hästen så det blir chanspik på den.
Gammal 2015-02-27, 20:12   #111

Standard

Gillar grasso som kusk o gordonston som häst. Jag tror de håller spets här o sen är det loppet över. Västerboonthenews som gör debut i guld är omgiven av startraketer o dt känns som det kan strula o det får räcka med utgång på den då jag dock tycker den varit ruggigt bra på slutet
Gammal 2015-02-27, 20:19   #112

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Den tar jag bort.
Blir loppet kört som jag tror tar den inte ens en plats.
Ja det finns ju som sagt en påtaglig risk för körning men det har man sett det spekuleras om i måååånga liknande lopp som till slut vunnits med helt vanlig spets och slut av spetsfavoriten som knappt ens behövt jobba under vägen. Finns i grova drag två loppscenarier, tokkörning (nästan vem som helst kan vinna) eller ingen körning (sspetshästen vinner). Så är knäckfrågan hur stor risken för körning och vem som tar spets.

Jag tar spetshästen spik och över fyra gånger före helgardering alla dar i veckan!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:27   #113

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

Börjar bakifrån, Då Spikarna är svårfunna.

Var först (måndag) inne på att Geisha Sund skulle vinna..(fast hade Windy Ways i tanken)

Nu när jag tittar närmare, Så finns det än mer kapacitet i Windy Ways än senast (rent tidsmässigt) och med Björn Goop upp nu bakom hästen som körs till spets.
Blir väldigt svårslagen där fast det är lång distans, Då jag inte kan se att någon av de andra kan slå Windy Ways utvändigt.
Så kan det bli en klassisk S.O.S!

Jag spikar! ( Går det så går det.)
Hade annars även fått ha med några till från bakspår, (Aroma Grim, Radysin America & Uranium.)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:28   #114

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Finns ju som sagt två Kolgjinis med och dom har säkert rört ihop en fin taktik! Nån av dom går fram och trycker och sen kan den andra glida fram på upploppet
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:36   #115

Trinitys avatar

Standard

Jens Sjöden

http://www.travronden.se/blogg/jens-...ikbloggenv75-4
Gammal 2015-02-27, 20:40   #116

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Finns redan en tråd utlagd för fyra timmar sedan

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-jens-sjoeden/
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:47   #117

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Hur gick Rina Chen Hai senast?
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:48   #118

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Det där loppet är stenhårt o vinns knappast från dödens vem som än sitter där.

Håller med angående nokken fräkkert som slagit lover face sist med tidigare lucka
Jag sade å andra sidan inte heller att den skulle vinna, bara att den skulle plocka ner Lindy. Vi får väl se om det blir klassiskt kolgjinsk soppatorsk med hundra meter kvar, vilket är mycket möjligt, men vi snackar iallafall om en häst som för fem starter sedan vann sprintermästarförsök som favorit mot bland annat Ivar Sånna och Tumble Dust. Livacious Lindy är i princip en åsna i jämförelse och räknas på läget och att hon möjligtvis kan slinka undan från ledningen igen.

Dessutom är det ingen garanti för dödens även om chansen är stor. Kan Jennifer Tillman svara om det redan har kostat för mycket att ta sig förbi Pedro Bi? Kanske, kanske inte. Var ska Marcus Lindgren dimpa ner med starka Ark Went In? Förmodligen tar han sig hellre framåt än bakåt iallafall.

Vidhåller att det är omgångens drag till 8 % som fältets troligen bästa häst kapacitetsmässigt (gillar även Lindgrens kanadensare, en riktigt rejäl häst). Sådana ska alltid räknas till låg procent, trots utgångsläge och troligt loppscenario, enligt mitt sätt att se på saken.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:50   #119

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Finns redan en tråd utlagd för fyra timmar sedan

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-jens-sjoeden/
Ajdå!
Missade tyvärr det..
Guiden Express istället!

http://www.anpdm.com/newsletterweb/4...504A7444465B43

Senast redigerad av Trinity den 2015-02-27 klockan 20:55. Anledning: Fick göra om så hela bilden syns! ( fast märkte nu att det hade ej spelat någon roll)
Gammal 2015-02-27, 20:54   #120

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag sade å andra sidan inte heller att den skulle vinna, bara att den skulle plocka ner Lindy. Vi får väl se om det blir klassiskt kolgjinsk soppatorsk med hundra meter kvar, vilket är mycket möjligt, men vi snackar iallafall om en häst som för fem starter sedan vann sprintermästarförsök som favorit mot bland annat Ivar Sånna och Tumble Dust. Livacious Lindy är i princip en åsna i jämförelse och räknas på läget och att hon möjligtvis kan slinka undan från ledningen igen.

Dessutom är det ingen garanti för dödens även om chansen är stor. Kan Jennifer Tillman svara om det redan har kostat för mycket att ta sig förbi Pedro Bi? Kanske, kanske inte. Var ska Marcus Lindgren dimpa ner med starka Ark Went In? Förmodligen tar han sig hellre framåt än bakåt iallafall.

Vidhåller att det är omgångens drag till 8 % som fältets troligen bästa häst kapacitetsmässigt (gillar även Lindgrens kanadensare, en riktigt rejäl häst). Sådana ska alltid räknas till låg procent, trots utgångsläge och troligt loppscenario, enligt mitt sätt att se på saken.
Det känns som du överskattar kapaciteten hästen visat. Den sprang 1,12 på sprintermästarn vid fint väder o toppfin bana. Det där fixar givetvis livaloucios också o jämför man med pedro bi som sprang 1,09,8 på solvalla i somras så är det dream with me som är en åsna
Svara

td