Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-27, 20:57   #121

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Lät ju bra på Oasis Bi i Björnkollen, vore riktigt fräckt att spika den.
Viktigt att lyssna på liven i morgon innan man tar ställning i det loppet. Björn skulle köra för SOS om hästen känns bra som jag fattade det.
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 21:04   #122

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Finns ju som sagt två Kolgjinis med och dom har säkert rört ihop en fin taktik! Nån av dom går fram och trycker och sen kan den andra glida fram på upploppet
Tog själv ut Diego M Boko som vinnaren i måndags men spår åtta på auto
är aldrig roligt.

Jodå whalz, Quick Fix kan mycket väl vinna, Är absolut ett roligt chansspik!

Känns som det kan gå nästan hur som helst och garderar på själv..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 21:05   #123

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Hur gick Rina Chen Hai senast?
Klockade inte, men Uhrberg attackerade runt 400 kvar när ekipaget framför tröttnade och höll sedan farten ända in i mål på ett bra sätt som tvåa. Tänk dock på att det är bakspår på tillägg nu och att Geisha Sund, som var överlägsen senast, kommer sitta rätt så mycket bättre till redan från start. Men avslutningen senast visade iallafall på fortsatt formtopp, så visst skulle den kunna vara tänkbar om du letar efter storskrällar.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 21:10   #124

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Viktigt att lyssna på liven i morgon innan man tar ställning i det loppet. Björn skulle köra för SOS om hästen känns bra som jag fattade det.
att spika den som varit borta 3 månader o dessutom agerar tveksamt när den går i spets är galenskap. Dessutom är det garanterat att det kommer kosta om han ska ta spets
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 21:17   #125

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Det känns som du överskattar kapaciteten hästen visat. Den sprang 1,12 på sprintermästarn vid fint väder o toppfin bana. Det där fixar givetvis livaloucios också o jämför man med pedro bi som sprang 1,09,8 på solvalla i somras så är det dream with me som är en åsna
Det är vanskligt att gå på tider sådär rakt av, det säger ingenting. Hästen sprang för övrigt finalen på tiden 11,7 efter galopp och en galen spetsstrid, om du nu tvungen ska gå efter det. Jag säger inte att den bara går ut och vinner det här loppet och är helt överlägsen, men bortglömd är den iallafall till 8 %.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 21:20   #126

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
att spika den som varit borta 3 månader o dessutom agerar tveksamt när den går i spets är galenskap. Dessutom är det garanterat att det kommer kosta om han ska ta spets
Tycker den känns farlig oavsett och spelprocenten lockar jämfört med favoriten som gör gulddebut. Bra träningsrapporter enligt Björn men troligt är väl att den körs snällt, kan ändå bli farlig från rygg ledaren. Sen är Örjan med Kash's Cantab lurig.

Har svårt att se spelvärde i att spika VBOTN?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1)
Gammal 2015-02-27, 21:28   #127

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Det är vanskligt att gå på tider sådär rakt av, det säger ingenting. Hästen sprang för övrigt finalen på tiden 11,7 efter galopp och en galen spetsstrid, om du nu tvungen ska gå efter det. Jag säger inte att den bara går ut och vinner det här loppet och är helt överlägsen, men bortglömd är den iallafall till 8 %.
Tider betyder en hel del givetvis. Det känns som många är bortglömda här då Jennifers kuse känns grymt överstreckad när Pedro Bi förmodligen håller spets.
Gammal 2015-02-27, 21:42   #128

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Så med Oasis Bi och Usain Henna som spikar tar man hem den stora degen i morgon?
Ja, men du blir inte ensam! Du blir ensam med Montgomery Hill & Lady Lee.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 21:45   #129

2018

Standard

Citat:
Det kommer kosta om Västerboonthenews ska ta spets också...? Vad är din poäng? Att VBOTN är hårdare än Oasis Bi? Fattar ingenting. Vad har VBOTN gjort som motiverar 56% i sin första guldstart? Kan inte förstå att han är förstahäst.. Finns noll och absolut inget värde i att spika hästen.
Gammal 2015-02-27, 21:48   #130

2018

Standard

Citat:
Och Örjan tänker inte släppa spets hur som helst heller. Han släpper nog till Oasis om han ställer frågan, men jag skulle känna mig jävligt tveksam till Örjans styrning om han släpper till Västerbo bara sådär..
Gammal 2015-02-27, 21:51   #131

Manprinsens avatar

Standard

Cash's Kantab vann f.ö från spår 1 på Åby 17/1. Då slog han hästar som Harry Haythrow och Noras Bean. Nu var det förvisso skobana vill jag minnas men helt borta är han inte trots att Stig H tycker att han är lite av en ickevinnare.
Gammal 2015-02-27, 21:52   #132

Standard

tittar du på prestationerna på slutet så får man förstå att han är förstahäst när dessutom oasis b saknar lopp i kroppen. håller med om att han känns överstreckad när han kan få en knepig väg. Men att chansspika oasis b tycker jag är galet det lär fattas i hästen och det är inte troligt att han får fuska bort detta loppet
Gammal 2015-02-27, 21:54   #133

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Kul omgång, framför allt efter alla pissiga utdelningar som varit på slutet. Vid första anblicken så ser det riktigt svårt ut.

Förvånad att lopp1 är lopp1, normalt brukar ATG lägga ett hyfsat lätt lopp i början. Det här ser omöjligt ut, värdet efter de 2 första kan vara riktigt smaskigt.

Går Oasis Bi barfota så tror jag den e klar, inte så mycket balanseringen som sådan utan mer budskapet det sänder. Här ska köras!!! BG kan köra som han vill och från spår 2 får han en bra resa och som det ser ut blir det lite körning från start och då ska OB städa av det här smärtfritt.

Frågan är om inte bästa spiken kommer i loppet efter, #5 Breidabliks GT tror jag bara vinner.

Redens WW kan vara en racer och BG upp, men första på lång gör att jag nog dubblar med Uranium som va tankad sist.

LL med Tillman kanske hittar till spets, kostar det inte för mycket så är det hästen att slå. Men här finns det bra kusar med.

Som sagt, riktigt spännande omgång till lördag
faktiskt första gången på många veckor som första ideerna är lika med fredagsideerna.

Får se om lite rödtjut kan omkullkasta det
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 21:54   #134

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Och Örjan tänker inte släppa spets hur som helst heller. Han släpper nog till Oasis om han ställer frågan, men jag skulle känna mig jävligt tveksam till Örjans styrning om han släpper till Västerbo bara sådär..
örjan vill nog helst ha rygg på ingves om han får välja. den vet han har form.
Gammal 2015-02-27, 22:00   #135

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
örjan vill nog helst ha rygg på ingves om han får välja. den vet han har form.
Om Björn ställer frågan så fattar nog Örjan att hästen knappast är formlös, för annars hade frågan aldrig ställts från Björns sida.

Så resonerar jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+2)
Svara

td