|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Lät ju bra på Oasis Bi i Björnkollen, vore riktigt fräckt att spika den.
Viktigt att lyssna på liven i morgon innan man tar ställning i det loppet. Björn skulle köra för SOS om hästen känns bra som jag fattade det. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
är aldrig roligt. Jodå whalz, Quick Fix kan mycket väl vinna, Är absolut ett roligt chansspik! Känns som det kan gå nästan hur som helst och garderar på själv.. |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Klockade inte, men Uhrberg attackerade runt 400 kvar när ekipaget framför tröttnade och höll sedan farten ända in i mål på ett bra sätt som tvåa. Tänk dock på att det är bakspår på tillägg nu och att Geisha Sund, som var överlägsen senast, kommer sitta rätt så mycket bättre till redan från start. Men avslutningen senast visade iallafall på fortsatt formtopp, så visst skulle den kunna vara tänkbar om du letar efter storskrällar.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
att spika den som varit borta 3 månader o dessutom agerar tveksamt när den går i spets är galenskap. Dessutom är det garanterat att det kommer kosta om han ska ta spets
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
Har svårt att se spelvärde i att spika VBOTN? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1) |
||
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Det kommer kosta om Västerboonthenews ska ta spets också...? Vad är din poäng? Att VBOTN är hårdare än Oasis Bi? Fattar ingenting. Vad har VBOTN gjort som motiverar 56% i sin första guldstart? Kan inte förstå att han är förstahäst.. Finns noll och absolut inget värde i att spika hästen.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Och Örjan tänker inte släppa spets hur som helst heller. Han släpper nog till Oasis om han ställer frågan, men jag skulle känna mig jävligt tveksam till Örjans styrning om han släpper till Västerbo bara sådär..
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Cash's Kantab vann f.ö från spår 1 på Åby 17/1. Då slog han hästar som Harry Haythrow och Noras Bean. Nu var det förvisso skobana vill jag minnas men helt borta är han inte trots att Stig H tycker att han är lite av en ickevinnare.
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
tittar du på prestationerna på slutet så får man förstå att han är förstahäst när dessutom oasis b saknar lopp i kroppen. håller med om att han känns överstreckad när han kan få en knepig väg. Men att chansspika oasis b tycker jag är galet det lär fattas i hästen och det är inte troligt att han får fuska bort detta loppet
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Citat:
Får se om lite rödtjut kan omkullkasta det
|
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
örjan vill nog helst ha rygg på ingves om han får välja. den vet han har form.
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
Så resonerar jag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+2) |