Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-27, 16:13   #91

Jollyjumpers avatar

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 76
Standard

Jennifer (The Girl) Tillman kör i Avd6 nr4 Livacious Lindy! Hade B.G Eller Erik och Örjan kört så är det en spik! Men när J.T kör finns risk att "Men jag har en spellevinkmellanbena kuskarna" kör mot J.T bara för att dom tror at tjejen ger sig! Beklagligt sett det flera gånger även Mercedes bland andra tjejer! Men jag spikar Nr 4 Avd 6 V75.Skinn på näsa.
Jollyjumper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 16:47   #92

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jollyjumper Visa inlägg
Jennifer (The Girl) Tillman kör i Avd6 nr4 Livacious Lindy! Hade B.G Eller Erik och Örjan kört så är det en spik! Men när J.T kör finns risk att "Men jag har en spellevinkmellanbena kuskarna" kör mot J.T bara för att dom tror at tjejen ger sig! Beklagligt sett det flera gånger även Mercedes bland andra tjejer! Men jag spikar Nr 4 Avd 6 V75.Skinn på näsa.
Snarare tvärtom tycker jag, när en tjej sitter upp så verkar många av dom ha ett omåttligt behov av att hävda sig, svara spets eller trycka utvändigt oavsett vilket ök de sitter bakom. Nu är det ju i det här falllet ingen dålig häst, men kusken....nej tack.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 17:05   #93

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Snarare tvärtom tycker jag, när en tjej sitter upp så verkar många av dom ha ett omåttligt behov av att hävda sig, svara spets eller trycka utvändigt oavsett vilket ök de sitter bakom. Nu är det ju i det här falllet ingen dålig häst, men kusken....nej tack.....
Det där har mer att göra med att de inte har styrka nog att hålla i hästarna. Förutom i Tillmans fall då som är en gasglad jänta, där ligger det lite i det du säger. Men det behöver inte ha så mycket att göra med att "hävda sig" så mycket som att ha en image som gör att andra har respekt med sig. Precis som Ludde. Dock har hon ju inte riktigt samma material att köra med som han, men ändå nog bra för att köra på den taktiken någorlunda framgångsrikt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 17:14   #94
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jollyjumper Visa inlägg
Jennifer ger sig i en spetskörning?. Det har väl aldrig hänt och kommer väl aldrig att hända heller.....
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 17:41   #95

Stekels avatar

Standard

Kass favorit i guld den här gången, och riktigt dålig som storfavorit. Och det tyckte jag redan innan jag såg Puros tankar om loppet! Björn tar sig till ledning på ett eller annat sätt och defilerar hem. Ett intressant alternativt scenario, om nu inte Ingves skulle ladda något speciellt, är att far och son Untersteiner tar ledaren/rygg ledaren. Inte alls otänkbart då MT Harmony flyger i starten och har ett bra snabbstartspår och farsan utvändigt med en som också är snabb om den laddas. Då har man en grymt intressant 2%-are! Men jag tycker Oasis är en bra chansspik. Riff Kronos grymt överstreckad igen, nästan chanslös därifrån. Sprint nu och samma läge, dessutom värre motstånd.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-02-27, 17:49   #96

Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jennifer ger sig i en spetskörning?. Det har väl aldrig hänt och kommer väl aldrig att hända heller.....
Ungefär lika ofta som Jenny J Karlsson på sin tid....d.v.s aldrig om inte nån annan har en snabbare häst
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 17:51   #97

Stekels avatar

Standard

Min andra spik imorrn blir Livacious Lindy i ett "en eller många-lopp". Har varit grymt bra och är den troligaste ledaren i loppet. På minussidan talar mycket för tuff körning och blir den för hård blir det svårt att stå till mål, men även då skulle det kunna gå. Ibland ser det ut som att det är garanti för överpace och det blir rena promenaden för spetshästen, allt kan hänga på att en av motståndarna galopperar. Blir det enkel spets är LL klar för vinst redan efter ett halvvarv. Kommer inte ta sig över 50% imorrn och jag bedömer sammantagna vinstchansen till väl över 50/50.

Lycka till imorrn, nu blir det tidig inlämning och helg för mig!

Gammal 2015-02-27, 17:56   #98

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

usain henna med orjan är klart eller,,,,,
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 18:07   #99

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Min andra spik imorrn blir Livacious Lindy i ett "en eller många-lopp". Har varit grymt bra och är den troligaste ledaren i loppet. På minussidan talar mycket för tuff körning och blir den för hård blir det svårt att stå till mål, men även då skulle det kunna gå. Ibland ser det ut som att det är garanti för överpace och det blir rena promenaden för spetshästen, allt kan hänga på att en av motståndarna galopperar. Blir det enkel spets är LL klar för vinst redan efter ett halvvarv. Kommer inte ta sig över 50% imorrn och jag bedömer sammantagna vinstchansen till väl över 50/50.

Lycka till imorrn, nu blir det tidig inlämning och helg för mig!
Du får 4.50 på Expekt och 4.25 på UB/Bet365. Bara gå in och lasta
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 18:18   #100

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Är inte GEISHA SUND omgången bästa spik ??
Min chans spik BREIDABLIKS G.T.
Spikar även PRIAMO CAF om den går Barfota runt om

imorgon ska det VAR GLASKLART

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 18:20   #101

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Du får 4.50 på Expekt och 4.25 på UB/Bet365. Bara gå in och lasta
Tack det är taget! Har inte loggat in på ett år eller två men nu verkar de ha lättat på limiteringen, fick in 1500! Bra h2h-odds på Oasis före Västerbo också, hela 2,25ggr!

Edit: på expekt alltså

Gammal 2015-02-27, 18:51   #102

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Tar Jennifer verkligen en längd på pedro bi från start? Jansson norde väl ändå prova i spets om han kommer dit även om Pedro varit lite blöt någon gång till slut. även om Jennifer kommer till spets så osar det gardering lång väg då det finns två kolgjinis med i startlistan varav en med framspår.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 18:51   #103

Sharp$: 2602
Standard

Dags för 4 Usain Henna i V75 5. Kuskförstärkt denna gång. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 19:49   #104

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag är inte främmande för att Dream With Me N.L. kan plocka ner Livacious Lindy från dödens i bronsdivisionen. Fint intryck senast i comebacken! Omgångens drag!

Nok'en Fräkkert avslutade mycket bra bakom Lover Face senast på Jägersro och är just nu spelad till 1 %! Rolig skräll!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 19:51   #105

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Så med Oasis Bi och Usain Henna som spikar tar man hem den stora degen i morgon?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td