|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Jennifer (The Girl) Tillman kör i Avd6 nr4 Livacious Lindy! Hade B.G Eller Erik och Örjan kört så är det en spik! Men när J.T kör finns risk att "Men jag har en spellevinkmellanbena kuskarna" kör mot J.T bara för att dom tror at tjejen ger sig! Beklagligt sett det flera gånger även Mercedes bland andra tjejer! Men jag spikar Nr 4 Avd 6 V75.Skinn på näsa.
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
Kass favorit i guld den här gången, och riktigt dålig som storfavorit. Och det tyckte jag redan innan jag såg Puros tankar om loppet! Björn tar sig till ledning på ett eller annat sätt och defilerar hem. Ett intressant alternativt scenario, om nu inte Ingves skulle ladda något speciellt, är att far och son Untersteiner tar ledaren/rygg ledaren. Inte alls otänkbart då MT Harmony flyger i starten och har ett bra snabbstartspår och farsan utvändigt med en som också är snabb om den laddas. Då har man en grymt intressant 2%-are! Men jag tycker Oasis är en bra chansspik. Riff Kronos grymt överstreckad igen, nästan chanslös därifrån. Sprint nu och samma läge, dessutom värre motstånd.
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Min andra spik imorrn blir Livacious Lindy i ett "en eller många-lopp". Har varit grymt bra och är den troligaste ledaren i loppet. På minussidan talar mycket för tuff körning och blir den för hård blir det svårt att stå till mål, men även då skulle det kunna gå. Ibland ser det ut som att det är garanti för överpace och det blir rena promenaden för spetshästen, allt kan hänga på att en av motståndarna galopperar. Blir det enkel spets är LL klar för vinst redan efter ett halvvarv. Kommer inte ta sig över 50% imorrn och jag bedömer sammantagna vinstchansen till väl över 50/50.
Lycka till imorrn, nu blir det tidig inlämning och helg för mig!
|
|
|
|
#98 |
|
usain henna med orjan är klart eller,,,,,
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Är inte GEISHA SUND omgången bästa spik ??
Min chans spik BREIDABLIKS G.T. Spikar även PRIAMO CAF om den går Barfota runt om imorgon ska det VAR GLASKLART
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
Edit: på expekt alltså
|
|
|
|
#102 |
|
Tar Jennifer verkligen en längd på pedro bi från start? Jansson norde väl ändå prova i spets om han kommer dit även om Pedro varit lite blöt någon gång till slut. även om Jennifer kommer till spets så osar det gardering lång väg då det finns två kolgjinis med i startlistan varav en med framspår.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Dags för 4 Usain Henna i V75 5. Kuskförstärkt denna gång. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Jag är inte främmande för att Dream With Me N.L. kan plocka ner Livacious Lindy från dödens i bronsdivisionen. Fint intryck senast i comebacken! Omgångens drag!
Nok'en Fräkkert avslutade mycket bra bakom Lover Face senast på Jägersro och är just nu spelad till 1 %! Rolig skräll! |
|
|
|
|
|
|
|