|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
Funderar på att spika Dream With Me NL. Kan det funka?
Stallet anser att det är deras bästa chans i omgången samt att Quick Fix är den som är den värsta motståndaren i loppet. Med andra ord lär vare sig Pedro Bi eller Livacious Lindy knappast få sitta ifred i ledningen. Den har dessutom gått rakt upp i streckprocenten den senaste dagen, vilket brukar vara ett bra tecken. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3) |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Pedro Bi känns som en av de mest överstreckade i omgången. Bra intryck sist när den fick fritt då Super Otto galopperade, tror inte den får samma flyt i loppet igen. Den kommer dessutom få LL i dödens till en början och Dream With Me N.L som avlöser när krutröken lagt sig.
Tror 6-8 räcker långt och kul som lås i avdelning 6 |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
Skulle jag spika någon där så är det Diego M Boko isåfall på förmodad tokkörning. |
||
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Citat:
Chimall T.T vann från dödens 2011-07-09 i sin gulddebut. Detta minns jag kristallklart då jag satt med den som enda spik och belönades med ca 350K ![]() ![]() Edit: https://www.youtube.com/watch?v=dTFucPfo8cI Senast redigerad av LeBanner den 2015-02-28 klockan 02:56. |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Oasis chanslös VBOTN med... Bara spika riffen..dream with me N-L med klar!
|
|
|
#156 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Citat:
Förmodligen kan inte Oasis svara VBOTN, brukar behöva ett par lopp innan startsnabbheten sitter där den ska för honom. Det jag skrev var att VBOTN inte vinner från dödens, stor skillnad... LL vinner inte loppet oavsett upplägg.. eller rättar mig själv lite, kan säga såhär, enda chansen att vinna är om Adrian kör gunga. Därmed inte sagt att Dream with me vinner från dödens, det tror jag inte nämligen. |
||
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Citat:
Mycket snack om två lopp imorrn, verkar som resten kommit i skymundan. -Gordonston borde ha en tämligen dålig chans att hålla spets från innern och är i mitt tycke tveksam som favorit ens. -Geisha sund mycket bra men är killarna där bak lite ute för att sätta dit henne kan det bli mycket trafikproblem och extra meter att gå. Det talar också extra mycket för Björn om de lurpassar för länge i kön. Bra chansspik på WW för den som vill gå kort där.
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
Orutinerad kusk i sammanhanget får allt serverat?
Jag har spånat mig fram till, genom klassisk badkarsanalys, att det är Riccardo Bianchi:s tur att defilera hem lopp ifrån spets! ![]() När det kommer till avdelning IV, så måste jag nämna att favoriten 12 Scarpia visat fartresurser och varit fin. Spåret och den anledningen att hästen visar mycket galopptendenser gör ändå att jag har svårt att ta till mig favoritskapet. Jag gillade nr 6 Calvados In som mest måttligt inledningsvis av tävlingskarriären. Tipssnacket var hett runt kusen inför tävlingsstarten. Först när hästen sedan vann den 6/12 gillade jag vad jag såg, men höjde endast en aning på ögonbrynet vid det tillfället. Det var sedan vid starten efter jag reagerade på att hästen åstadkommit två härliga segerryck och lämnat motståndarna på tilltalande vis. Det är ju i min smak det här, var genast tanken! Senast fick hästen inget fäste, så den starten glömmer vi. ![]() Conrads 5 Breidabliks G.T. visade härlig tåga över upploppet ifrån ledningen vid senaste vinsten, så den vill jag inte se startsnabbhet ifrån. Min tanke är att Örjan eller Johan kan ta spets initialt. Vad jag tror är att de faktiskt önskar söka rygg på Calvados In, just för att de båda hemmatränarna Johan och Peter högst troligt har sett segerloppen? I min värld får ekipaget som hamnar utvändigt om Calvados In ytterst svårt att hänga med när tempot dras upp på sluttampen, vilket talar för lucka ifrån vinnarhålet... Jag bär tro om att hästen kan visa sig "bara vara bäst", baserat på avslutningarna vid nämnda vinster.(Grattis då till Örjan eller Johan som kan snålåka i rygg fram till 2:a-platsen med flämtande och mycket trött häst i tömmarna! )
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Hur ser ni på andra avdelningen?
3 är startsnabb och tar ledningen. 1 har överlägset bäst kapacitet. 10 har bakspår och kusken vinner 5 av 100 starter - dvs streckas ej på V75. Skall man tro, att 1 tar sig ut från innerspåret och spika dagens största favorit. Eller blir det ett taktiklopp, där Tino Ärling packar fältet med 3 och vinner med hals och huvud till 14 %. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
V75-5
Hade jag tänkt spika 2. Det är Johans bästa chans under dagen. Bfro och pappa släpper till ledningen. Förra V75 dagen på Halmstad vann väl Untersteiners över hälften av avdelningarna? Men efter att ha lyssnat på Björn Goop låses loppet på 2 och 10. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Citat:
Ärling som ändå är hyfsat rutinerad i dom här sammanhangen borde ha en bra chans från spets. |
||
|
|
|
|
|
|