Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-27, 22:54   #151

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2076
Standard

Funderar på att spika Dream With Me NL. Kan det funka?

Stallet anser att det är deras bästa chans i omgången samt att Quick Fix är den som är den värsta motståndaren i loppet. Med andra ord lär vare sig Pedro Bi eller Livacious Lindy knappast få sitta ifred i ledningen. Den har dessutom gått rakt upp i streckprocenten den senaste dagen, vilket brukar vara ett bra tecken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 23:00   #152

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Pedro Bi känns som en av de mest överstreckade i omgången. Bra intryck sist när den fick fritt då Super Otto galopperade, tror inte den får samma flyt i loppet igen. Den kommer dessutom få LL i dödens till en början och Dream With Me N.L som avlöser när krutröken lagt sig.

Tror 6-8 räcker långt och kul som lås i avdelning 6
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 23:00   #153

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Funderar på att spika Dream With Me NL. Kan det funka?

Stallet anser att det är deras bästa chans i omgången samt att Quick Fix är den som är den värsta motståndaren i loppet. Med andra ord lär vare sig Pedro Bi eller Livacious Lindy knappast få sitta ifred i ledningen. Den har dessutom gått rakt upp i streckprocenten den senaste dagen, vilket brukar vara ett bra tecken.
En av flera som kan vinna. Att spika i det loppet är nog ganska lotto.
Skulle jag spika någon där så är det Diego M Boko isåfall på förmodad tokkörning.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 23:23   #154

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Väljer BG att köra Oasis i ledningen så finns det inte en chans i helvetet att VBOTN vinner från dödens. Antingen håller Oasis undan eller så vinner någon annan. Har nog aldrig under alla mina år varit med om att en gulddebutant vunnit från dödens, påminn mig gärna NÄR det hände isf?

Livacious Lindy fattar jag inte hur folk ens kan strecka imorgon.. Dagens sämsta favorit.

Lycka till alla

Chimall T.T vann från dödens 2011-07-09 i sin gulddebut. Detta minns jag kristallklart då jag satt med den som enda spik och belönades med ca 350K

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=dTFucPfo8cI

Senast redigerad av LeBanner den 2015-02-28 klockan 02:56.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 23:24   #155

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Oasis chanslös VBOTN med... Bara spika riffen..dream with me N-L med klar!
Gammal 2015-02-27, 23:49   #156

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Väljer BG att köra Oasis i ledningen så finns det inte en chans i helvetet att VBOTN vinner från dödens. Antingen håller Oasis undan eller så vinner någon annan. Har nog aldrig under alla mina år varit med om att en gulddebutant vunnit från dödens, påminn mig gärna NÄR det hände isf?

Livacious Lindy fattar jag inte hur folk ens kan strecka imorgon.. Dagens sämsta favorit.

Lycka till alla
Hur kan du med den logiken (som jag läser mellan raderna) säga att LL är en sämre favorit än VBOTN? Den senare är ju mycket större favorit. Kan köpa resonemanget, även om jag värderar det hela annorlunda, men inte att LL isf skulle vara ett sämre streck.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 23:49   #157

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6359
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Chimall T.T vann från dödens 2011-07-09 i sin gulddebut. Detta minns jag kristallklart då jag satt med den som enda spik och belönades med ca 350K
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 23:55   #158

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hur kan du med den logiken (som jag läser mellan raderna) säga att LL är en sämre favorit än VBOTN? Den senare är ju mycket större favorit. Kan köpa resonemanget, även om jag värderar det hela annorlunda, men inte att LL isf skulle vara ett sämre streck.
Mkt sämre streck.

Förmodligen kan inte Oasis svara VBOTN, brukar behöva ett par lopp innan startsnabbheten sitter där den ska för honom. Det jag skrev var att VBOTN inte vinner från dödens, stor skillnad...

LL vinner inte loppet oavsett upplägg.. eller rättar mig själv lite, kan säga såhär, enda chansen att vinna är om Adrian kör gunga. Därmed inte sagt att Dream with me vinner från dödens, det tror jag inte nämligen.
Gammal 2015-02-28, 00:03   #159

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Mkt sämre streck.

Förmodligen kan inte Oasis svara VBOTN, brukar behöva ett par lopp innan startsnabbheten sitter där den ska för honom. Det jag skrev var att VBOTN inte vinner från dödens, stor skillnad...

LL vinner inte loppet oavsett upplägg.. eller rättar mig själv lite, kan säga såhär, enda chansen att vinna är om Adrian kör gunga. Därmed inte sagt att Dream with me vinner från dödens, det tror jag inte nämligen.
Tack för klargörandet. Gör fortfarande inte samma värdering i någon av loppen, men då förstår jag absolut att du dömer LL som den sämre favoriten.

Mycket snack om två lopp imorrn, verkar som resten kommit i skymundan.

-Gordonston borde ha en tämligen dålig chans att hålla spets från innern och är i mitt tycke tveksam som favorit ens.

-Geisha sund mycket bra men är killarna där bak lite ute för att sätta dit henne kan det bli mycket trafikproblem och extra meter att gå. Det talar också extra mycket för Björn om de lurpassar för länge i kön. Bra chansspik på WW för den som vill gå kort där.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 00:15   #160

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tack för klargörandet. Gör fortfarande inte samma värdering i någon av loppen, men då förstår jag absolut att du dömer LL som den sämre favoriten.

Mycket snack om två lopp imorrn, verkar som resten kommit i skymundan.

-Gordonston borde ha en tämligen dålig chans att hålla spets från innern och är i mitt tycke tveksam som favorit ens.

-Geisha sund mycket bra men är killarna där bak lite ute för att sätta dit henne kan det bli mycket trafikproblem och extra meter att gå. Det talar också extra mycket för Björn om de lurpassar för länge i kön. Bra chansspik på WW för den som vill gå kort där.
Skulle uttryckt mig tydligare och formulerat mig annorlunda "Kan BG svara och därmed köra i ledningen..........bla bla bla" Borde det ha stått.
Gammal 2015-02-28, 00:15   #161

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Orutinerad kusk i sammanhanget får allt serverat?

Jag har spånat mig fram till, genom klassisk badkarsanalys, att det är Riccardo Bianchi:s tur att defilera hem lopp ifrån spets!

När det kommer till avdelning IV, så måste jag nämna att favoriten 12 Scarpia visat fartresurser och varit fin. Spåret och den anledningen att hästen visar mycket galopptendenser gör ändå att jag har svårt att ta till mig favoritskapet.

Jag gillade nr 6 Calvados In som mest måttligt inledningsvis av tävlingskarriären. Tipssnacket var hett runt kusen inför tävlingsstarten.
Först när hästen sedan vann den 6/12 gillade jag vad jag såg, men höjde endast en aning på ögonbrynet vid det tillfället.
Det var sedan vid starten efter jag reagerade på att hästen åstadkommit två härliga segerryck och lämnat motståndarna på tilltalande vis. Det är ju i min smak det här, var genast tanken! Senast fick hästen inget fäste, så den starten glömmer vi.

Conrads 5 Breidabliks G.T. visade härlig tåga över upploppet ifrån ledningen vid senaste vinsten, så den vill jag inte se startsnabbhet ifrån.

Min tanke är att Örjan eller Johan kan ta spets initialt. Vad jag tror är att de faktiskt önskar söka rygg på Calvados In, just för att de båda hemmatränarna Johan och Peter högst troligt har sett segerloppen?
I min värld får ekipaget som hamnar utvändigt om Calvados In ytterst svårt att hänga med när tempot dras upp på sluttampen, vilket talar för lucka ifrån vinnarhålet...

Jag bär tro om att hästen kan visa sig "bara vara bäst", baserat på avslutningarna vid nämnda vinster.(Grattis då till Örjan eller Johan som kan snålåka i rygg fram till 2:a-platsen med flämtande och mycket trött häst i tömmarna!)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 00:16   #162

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Om Björn ställer frågan så fattar nog Örjan att hästen knappast är formlös, för annars hade frågan aldrig ställts från Björns sida.

Så resonerar jag.
Givet. Örjan är inte dum i huvudet och Björn har redan aviserat vad som skall göras om hästen känns ok.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 00:48   #163

Sharp$: 21445
Standard

Hur ser ni på andra avdelningen?

3 är startsnabb och tar ledningen. 1 har överlägset bäst kapacitet. 10 har bakspår och kusken vinner 5 av 100 starter - dvs streckas ej på V75.
Skall man tro, att 1 tar sig ut från innerspåret och spika dagens största favorit. Eller blir det ett taktiklopp, där Tino Ärling packar fältet med 3 och vinner med hals och huvud till 14 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 01:07   #164

Sharp$: 21445
Standard

V75-5

Hade jag tänkt spika 2. Det är Johans bästa chans under dagen. Bfro och pappa släpper till ledningen. Förra V75 dagen på Halmstad vann väl Untersteiners över hälften av avdelningarna?
Men efter att ha lyssnat på Björn Goop låses loppet på 2 och 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 01:09   #165

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur ser ni på andra avdelningen?

3 är startsnabb och tar ledningen. 1 har överlägset bäst kapacitet. 10 har bakspår och kusken vinner 5 av 100 starter - dvs streckas ej på V75.
Skall man tro, att 1 tar sig ut från innerspåret och spika dagens största favorit. Eller blir det ett taktiklopp, där Tino Ärling packar fältet med 3 och vinner med hals och huvud till 14 %.
Som jag ser det måste 1:an vara ett självspelande piano om den ska vinna. Kusken bakom är ett totalt blåbär, och nu gigantisk favorit på v75. Luktar prestationsångest och strul lång väg. Hur 10:an ska lösa det från det spåret och den kusken på korta häcken begriper jag inte.

Ärling som ändå är hyfsat rutinerad i dom här sammanhangen borde ha en bra chans från spets.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td