|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 | |
|
Citat:
OnT: Vågar man låsa lärlingsloppet på 10 och 12? Känns som att Shogun är bästa hästen och har en rutinerad kusk i sammanhanget och Priamo har det verkligen blivit proppen ur på sen den slapp Månsson. |
||
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Citat:
men det är klart lite djärvhet kan belöna sig rejält ibland
|
||
|
|
|
|
|
#228 |
|
Spelvärde har ju tänkt jobba in 4 hästar från spår 10 idag.
När hände det senast? |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
barfota på alamo boko. riktigt bra lopp sist, tror han duger bra trots silverdebut
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
0% på min följehäst Ipod haha. Måste nästan dra en runk. Givetvis chanslös men 0% kan jag bara inte stå emot.
Snoken har den med dock rankad sist.
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Ingen vinst från spår 8 i nån av de 10 senaste V75-omgångarna på Halmstad.
Hoppas Diego M.Boko kan ändra på det! Geisha Sund i fara? :-) Daydream Rapida, schaaaas
|
|
|
|
#234 |
|
Har inte så mycket segerchans såklart men är riktigt spurtstark. Kan nog fälla en och annan på upploppet idag. Sista peng kanske det kan räcka till.
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Tänkte bara få ur mig det här med risk att få på tafsen sen
![]() Geisha Sund till 41% måste vara det mest iskalla strecket jag sett på V75, jag hade knappt köpt en Nahar i toppform till den %en från det läget mot samma motstånd, hästen måste ju vara 3 gånger bättre än resten av motståndet för att vinna det där och det är den inte. Visst bra på Kalmar men då var Lovely Buv värst emot och den hade väl stått i 25 ggr i det här gänget. Kommer Uranium iväg felfritt och ett par tre platser längre fram i kön än Geisha kan jag inte se hur den skall tappa mot Geisha, att dom båda kan bli tempotorskar mot Goopen är en annan femma. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Lärlingslopp och många startkatapulter med. Visst kan det bli långt fram men känns som att de 2 har större chans än %en indikerar.
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Helt sjukt svår omgång idag, jag har allvarliga svårigheter att hitta spikar idag.
Windy Ways i sista har jag haft som spik länge, men jag ställer mig frågandes till distansen? Wilda Tigern Jack borde ha bra chans från spets? Samtidigt kommer Björn få rygg på den och hitta en bra position utvändigt direkt? |
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
haha ja sjukt svår omgång idag, fan va roligt!!! =D
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Någon som har tillgång till Spelarservice rank och system/spik?
|
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Citat:
|
||