Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-28, 11:40   #226

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 39
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MattiasB75 Visa inlägg
Fy fasiken, vad jag älskade den hästen! Som ung pojkspoling så stod man på Ströget och nästan lipade när båda favorithästarna Home Alone/Victory Tilly galopperade i Kriteriet :-) Helt otroligt vilken årskull det var.

Måste nog ta en whiskey till för att hedra dem.
Lite OT men minst sagt. Varenne, Viking Kronos och Gidde tillhörde väl den årskullen. Bästa årskullen någonsin i europa?

OnT: Vågar man låsa lärlingsloppet på 10 och 12? Känns som att Shogun är bästa hästen och har en rutinerad kusk i sammanhanget och Priamo har det verkligen blivit proppen ur på sen den slapp Månsson.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:42   #227

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Lite OT men minst sagt. Varenne, Viking Kronos och Gidde tillhörde väl den årskullen. Bästa årskullen någonsin i europa?

OnT: Vågar man låsa lärlingsloppet på 10 och 12? Känns som att Shogun är bästa hästen och har en rutinerad kusk i sammanhanget och Priamo har det verkligen blivit proppen ur på sen den slapp Månsson.
låsa med två bakspårshästar på kortdistans på sommarbana känns som en onykter ide i min bok men det är klart lite djärvhet kan belöna sig rejält ibland
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:44   #228

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Spelvärde har ju tänkt jobba in 4 hästar från spår 10 idag.
När hände det senast?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:45   #229

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

barfota på alamo boko. riktigt bra lopp sist, tror han duger bra trots silverdebut
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:46   #230

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Spelvärde har ju tänkt jobba in 4 hästar från spår 10 idag.
När hände det senast?
1965. Är det dags igen?

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:46   #231

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1533
Standard

0% på min följehäst Ipod haha. Måste nästan dra en runk. Givetvis chanslös men 0% kan jag bara inte stå emot.

Snoken har den med dock rankad sist.
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:50   #232

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1025
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
barfota på alamo boko. riktigt bra lopp sist, tror han duger bra trots silverdebut
japp helt borta isnacket spelar inte utan den idag grym sist! och bfro!
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:50   #233

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Ingen vinst från spår 8 i nån av de 10 senaste V75-omgångarna på Halmstad.
Hoppas Diego M.Boko kan ändra på det!
Geisha Sund i fara? :-)
Daydream Rapida, schaaaas

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:52   #234

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helgesson Visa inlägg
0% på min följehäst Ipod haha. Måste nästan dra en runk. Givetvis chanslös men 0% kan jag bara inte stå emot.

Snoken har den med dock rankad sist.
Har inte så mycket segerchans såklart men är riktigt spurtstark. Kan nog fälla en och annan på upploppet idag. Sista peng kanske det kan räcka till.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:52   #235

Sharp$: 1126
Standard

Tänkte bara få ur mig det här med risk att få på tafsen sen
Geisha Sund till 41% måste vara det mest iskalla strecket jag sett på V75, jag hade knappt köpt en Nahar i toppform till den %en från det läget mot samma motstånd, hästen måste ju vara 3 gånger bättre än resten av motståndet för att vinna det där och det är den inte. Visst bra på Kalmar men då var Lovely Buv värst emot och den hade väl stått i 25 ggr i det här gänget.

Kommer Uranium iväg felfritt och ett par tre platser längre fram i kön än Geisha kan jag inte se hur den skall tappa mot Geisha, att dom båda kan bli tempotorskar mot Goopen är en annan femma.
Wenkatesch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:55   #236

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 39
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
låsa med två bakspårshästar på kortdistans på sommarbana känns som en onykter ide i min bok men det är klart lite djärvhet kan belöna sig rejält ibland
Lärlingslopp och många startkatapulter med. Visst kan det bli långt fram men känns som att de 2 har större chans än %en indikerar.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 12:04   #237

Manprinsens avatar

Sharp$: 2365
Standard

Helt sjukt svår omgång idag, jag har allvarliga svårigheter att hitta spikar idag.

Windy Ways i sista har jag haft som spik länge, men jag ställer mig frågandes till distansen?

Wilda Tigern Jack borde ha bra chans från spets? Samtidigt kommer Björn få rygg på den och hitta en bra position utvändigt direkt?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 12:12   #238

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 885
Standard

haha ja sjukt svår omgång idag, fan va roligt!!! =D
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 12:15   #239

newbranchs avatar

Sharp$: 1891
Standard

Någon som har tillgång till Spelarservice rank och system/spik?
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 12:19   #240

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wenkatesch Visa inlägg
Tänkte bara få ur mig det här med risk att få på tafsen sen
Geisha Sund till 41% måste vara det mest iskalla strecket jag sett på V75, jag hade knappt köpt en Nahar i toppform till den %en från det läget mot samma motstånd, hästen måste ju vara 3 gånger bättre än resten av motståndet för att vinna det där och det är den inte. Visst bra på Kalmar men då var Lovely Buv värst emot och den hade väl stått i 25 ggr i det här gänget.

Kommer Uranium iväg felfritt och ett par tre platser längre fram i kön än Geisha kan jag inte se hur den skall tappa mot Geisha, att dom båda kan bli tempotorskar mot Goopen är en annan femma.
Uranium plocka ner Quality Question från kön. Borde plocka ner WW ochså!
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td