|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#406 | |
|
Citat:
ibland räcker det för att slå spelavdraget, ibland inte.
|
||
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#408 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Matematisk gard eller u-häst? Hur många hästar på systemet?
|
|
|
|
#411 |
|
Ny jobbig torskbong. Tuff vecka. Usch
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-02-28 Bana: Halmstad Spelform: V75, omg. 10 Avd Ordinarie hästar 1 4 Naglo' del Nord 2 1, 10 3 1, 2, 4, 10 4 1, 7, 8, 12 5 10 Spirit Real 6 4, 5, 6, 8, 9, 11 7 7, 8, 11, 14 Vadet gäller startnummer 768 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 384,00 kr Kvittonummer: 4D42 D01B CD1E 9545 |
|
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Citat:
http://www.travnet.se/jonssonsklover...itloppshelgen/ Äras den som äras bör.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+20) |
||
|
|
|
|
|
#413 |
|
Kommer gräma mig länge över dagens v75. Det här är typexempel på en omgång som man ska kunna sätta och vinna fina pengar. Tycker raden var relativt enkel nu i efterhand sett till den höga utdelning som blev.
![]() Satte båda spikarna Wilda Tigern Jack och Windy Ways idag, men ändå bara 4 rätt. Hur blev det så? Jo, för att jag slösade med streck i första och andra på att fälla dom stora favoriterna. Hade inte behövts idag... |
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Citat:
Chrille tror fortfarande Calgary vinner stanley cup
|
||
|
|
|
|
|
#415 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Citat:
Min omgång dog efter 2 avd. Sen vann Kash som jag bort en minut innan jag lämnade in. Surt, surt, surt. Som sagt bra pengar, men det visste vi ju!! Gäller bara att få till systemet. Bra surr i forumet dock, framför allt tidigt i veckan. På lördan kommer det bara in muppar och skriker att en den ena är klar utan någon som helst motivering. Nu kommer våren med bra hästar och med redens hela armada ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#417 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Vad vill du din fjant? Tittar man på den rätta raden så ser man 4 ganska klara spikar, håller du inte med? Därmed tycker jag att 670k är riktigt bra betalt, håller du inte med? Det var allt jag ville ha sagt.
|
|
|
|
|
|
|
#419 |
|
Utan jackpott hade det gett 320kkr på 7 rätt. Rent matematiskt borde några till ha klarat av att få sju rätt, så visst var det mycket bra betalt.
|
|
|
|
|
#420 |
|
Klara spikar eller spikalternativ? Ganska stor skillnad. Jag må vara en fjant, men det är du som uttrycker dig som en nolla...
|
|
|
|
|
|
|
|