|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Tycker det är roligt att läsa lite längre inlägg även om jag är kass på det själv så sluta med hånet snälla...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Kunde inte hålla mig Det var dock med glimten i ögat.Jag gillar också hans inlägg, eftersom han kör sitt eget race. Men du måste erkänna att det var en extremt rolig kommentar förra veckan. Han får leva med att dras med den ett tag... |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Första känslan är att man kan "köpa" flera av loppen på 2-3 streck...
On Hold, Aristocat Boko och möjligen Queasy (distansminus) i silver Diego, Super Otto och Rebben i brons. Västerbo Carrera, Twigs Atkin och Jethro Tull i klass 1 QoTD möjligt spikförslag i stoloppet, annars kanske Oops Trot, Caddie Heart (om bättre än sist) Rocky Winner tar väl guld, annars streckar man 3-5 st och är hemma där. Sebastian Sund BRO spik i sista Ett gäng i kallis-loppet Klart!
|
|
|
|
#34 |
|
Tänkte "Yes, 3 sidor med inlägg om kommande omgången!!"
Så var det bara 50 inlägg om hur dåliga loppen var och att Norrland inte ska ha V75..
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Med tanke på hur Gulddivisionen ser ut så kommer det säkert diskuteras en del innan lördag, även på andra ställen. Det är klart att alla delar av landet ska ha V75 men när det ser ut som det gör nu på lördag kan man inte undgå att ifrågasätta fördelningen. Varför inte Solvallas V75-omgång idag kunde köras på nu på lördag istället till exempel är obegripligt för mig.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Et minus til halmstad, man skal inta vente 15-20 minutter i kø for købe en korv eller en sodavand, måtte gå ud af køen for at se 6 lopp udenfor og inta på tv, kun 2 steder man kan købe mad og drikke på en v75 dag, selv på charlottenlund, på en almindelig dag er der 2-3 steder man kan spise eller købe drikke. Sagde det også til René Jensen, da jeg snakkede med ham. Men ellers er halmstad fin, og de burde havde flere v75 dage. Sry lidt off topic. men håber det går. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) Senast redigerad av barner den 2015-03-02 klockan 00:34. |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Blev bara ledsen för jag hoppades på 3 sidor med intressanta spekulationer kring loppen Fast det kommer ju här tids nog
|
|
|
|
#38 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Har svårt se On Hold torska
|
|
|
|
#39 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Guld är ett skämt.
så här dåligt får det inte vara.
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Då trodde jag inte den kunde vinna.
Men nu vinner den.
|
|
|
|
#42 |
|
Tidigt system!
On Hold och queasy ser jag som ett starkt lås. Spik: 7 2-4-6-7 3-4 1-2-4-6-7-13 2-4-5-6 11? Får se hur det förändras längs veckan
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
Hmmm
Jag skulle nog ta med nummer 3 i andra avdelningen
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
http://www.travtipset.se/v75-intervj...ce=twitterfeed Från http://www.travtipset.se/ |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banned
|
Avd 1: Quick Razz hängde med bra bakom bra hästar sist, verkade ej vara tom då, galloppen kom och den dagen förstörd. Hade kanske kunnat utmana. 2%.
Avd3: Här tror jag Rocky vinner, gjorde ett fint intryck på mig senaste starten. Fick springa i dödens i stort sett hela loppet, vart 2:a efter Digital Ink. Litet fält gynnar då den har dåligt spår. Senast redigerad av trance_error den 2015-03-04 klockan 00:15. |
|
|
|
|
|
|