Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-07, 09:47   #106

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ingen intervju igår i atg.se live med Reijo Liljendal.
Vet någon vad han tycker om stallets chanser. Har stor respekt för Reijo.
Jag är särskilt intresserad av Aristocat Boko. Tycker den ska vara chanslös från bakspår, redan inkvalad till finalen och möter djävulskt motstånd från framspår. Men min budget ger mig möjlighet att strecka den på bolagssystemet.
10 Aristocat Boko (Ulf Ohlsson) är det bra form på. Han går bra. Bakspår är bakspår men jag tycker inte att det är värre hästar den här gången än förra gången. Lång distans passar bra för honom, säger Reijo
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:48   #107

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är det rimligt att tro att Västerbo plockar ner Twigs från dödens? För det är vad som lär krävas här. Känns som upplagt för Örjan det här...
Optimismen och egna tilltron till Carrera är enorm. Men hur i herrans namn skall dom slå Twigs Atkin från dödens? Stig H låter ovanligt optimistisk. Örjan tar ledningen och släpper inte en j-vel över bron. Fel favorit. Tacka och ta för dig!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:48   #108

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Svårt att räkna på nordisarna. Kan gå lite hur som helst i detta lopp, men man ska väl inte underskatta två faktorer på Alfie idag

1. Torbjörn Jansson (proffskusk) istället för tränaren Lars Erik Karlsson som vunnit ett lopp de senaste 4 åren men suttit i vagnen i hästens 23 av 24 starter. Brukar det inte kunna ge grym effekt när en av landets bästa kallblodskuskar istället för en meritlös amatörtränare kör ?

2. Barfotabalansen som aviseras och som enligt någon intervju ska göra många meter.
Stark vann med 3 längder och stod 20 meter bakom Alfie! Tyckte han gjorde bra intryck där! Tror Stark slår Alfie, sen om han vinner är en annan sak!
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:50   #109

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Optimismen och egna tilltron till Carrera är enorm. Men hur i herrans namn skall dom slå Twigs Atkin från dödens? Stig H låter ovanligt optimistisk. Örjan tar ledningen och släpper inte en j-vel över bron. Fel favorit. Tacka och ta för dig!
Ja så resonerar jag också, men så läste jag att Twigs ska gå med skor nu och att det är ett litet minus enligt Karhulahti i alla fall. Däremot verkar det tvistas om huruvida det är jänkarvagnen eller barfota som gett bäst effekt.

Knepigt värre!
Gammal 2015-03-07, 09:56   #110

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1926
Standard

Citat:
Twigs med skor...minusfaktor! Jag streckar bägge och spetsar med 11 beautyson som får loppet.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:58   #111

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5755
Standard

Västerbo paymyday kan det inte vara så att det är spets och slut nu när den fått ett bra läge igen.För det är väl garantigalopp på Rebellion,Var ju nästan som ett bronslopp den vann med Jansson på Solvalla (460-730 tusen)
Blir DD spik och Utgångshäst i en typisk norrlandsomgång med ojämna lopp
Gammal 2015-03-07, 10:00   #112

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ja så resonerar jag också, men så läste jag att Twigs ska gå med skor nu och att det är ett litet minus enligt Karhulahti i alla fall. Däremot verkar det tvistas om huruvida det är jänkarvagnen eller barfota som gett bäst effekt.

Knepigt värre!
Största effekten på Twigs är att han körs av Örjan, tränas av Stig H och nu har bra spår och enkelt får ledningen.
Carrera har gått på skor med broddar, är i träning och körs av helt annan kaliber. Dessutom får han sannolikt gå i dödens. Och är favoritspelad.

För mig är inte detta knepigt. Men dessvärre har jag budget för ett lås i bolagssystemet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 10:20   #113

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 2724

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Akta er för andra/tredje utvändigt med rygg på Västerbo Carrera. (Beautyson eller Tell me about Larry kan fälla några på upploppet)
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 10:25   #114

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1609
Standard

Twigs har aldrig vunnit med skor hos StigH
MatsE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 10:33   #115

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2260
Standard

Vad säger ni om Queasy i första nu när den kommer ner ett spår då Ultralum blev struken? On hold får spår 2 och är i andra spår redan från början och kanske inte laddas för fullt. Quick Razz får spår fem och är snabb ut och tar spets Queasy följer med och får över ta ledningen. Eller är jag helt fel ute?
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 10:33   #116

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Twigs har aldrig vunnit med skor hos StigH
Sällan det behövs skor på Solvalla

Däremot har den vunnit med skor i tidigare regi, så den kan vinna även med skor.
Gammal 2015-03-07, 10:34   #117

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Vardofjäll åsnar spelar jag plats på till 8 ggr.
Såg hyfsat nice ut senast, kommer gå bra ifrån springspår!
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 10:35   #118

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zamora_79 Visa inlägg
Vad säger ni om Queasy i första nu när den kommer ner ett spår då Ultralum blev struken? On hold får spår 2 och är i andra spår redan från början och kanske inte laddas för fullt. Quick Razz får spår fem och är snabb ut och tar spets Queasy följer med och får över ta ledningen. Eller är jag helt fel ute?
Queasy kommer sitta i ledning ja, men jag har svårt att se hur On Hold ska torska detta på 2640? Är väl isåfall om hästen är sjuk eller har en djup formsvacka.
Gammal 2015-03-07, 10:41   #119

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Queasy kommer sitta i ledning ja, men jag har svårt att se hur On Hold ska torska detta på 2640? Är väl isåfall om hästen är sjuk eller har en djup formsvacka.
On Hold håller väl ut Queasy från start med dessa spår?? Eller? Tror jag i alla fall!

Omgångens i särklass bästa värde och spik är 12 Esprit Boko i sista!
7%!!!?? Är det sant!!?
Herregud! Folk är ju fulla!!
Rygg på favoriten och seda FLYYYYYYGER den fram längst ut och vinner med säker längd! Racerbalans idag!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 10:42   #120

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sejoh Visa inlägg
Diego gick väl i spets vid v7 på Bjerke ?
Gick även i ledningen i Gävle.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td