|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Optimismen och egna tilltron till Carrera är enorm. Men hur i herrans namn skall dom slå Twigs Atkin från dödens? Stig H låter ovanligt optimistisk. Örjan tar ledningen och släpper inte en j-vel över bron. Fel favorit. Tacka och ta för dig!
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Knepigt värre!
|
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Twigs med skor...minusfaktor! Jag streckar bägge och spetsar med 11 beautyson som får loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Västerbo paymyday kan det inte vara så att det är spets och slut nu när den fått ett bra läge igen.För det är väl garantigalopp på Rebellion,Var ju nästan som ett bronslopp den vann med Jansson på Solvalla (460-730 tusen)
Blir DD spik och Utgångshäst i en typisk norrlandsomgång med ojämna lopp
|
|
|
|
#112 | |
|
Citat:
Carrera har gått på skor med broddar, är i träning och körs av helt annan kaliber. Dessutom får han sannolikt gå i dödens. Och är favoritspelad. ![]() För mig är inte detta knepigt. Men dessvärre har jag budget för ett lås i bolagssystemet. |
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
Akta er för andra/tredje utvändigt med rygg på Västerbo Carrera. (Beautyson eller Tell me about Larry kan fälla några på upploppet)
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Twigs har aldrig vunnit med skor hos StigH
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Vad säger ni om Queasy i första nu när den kommer ner ett spår då Ultralum blev struken? On hold får spår 2 och är i andra spår redan från början och kanske inte laddas för fullt. Quick Razz får spår fem och är snabb ut och tar spets Queasy följer med och får över ta ledningen. Eller är jag helt fel ute?
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Vardofjäll åsnar spelar jag plats på till 8 ggr.
Såg hyfsat nice ut senast, kommer gå bra ifrån springspår! |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
Omgångens i särklass bästa värde och spik är 12 Esprit Boko i sista! 7%!!!?? Är det sant!!? Herregud! Folk är ju fulla!! Rygg på favoriten och seda FLYYYYYYGER den fram längst ut och vinner med säker längd! Racerbalans idag!
|
|
|
|
|
|