|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Jägersro
Fina pengar igår, bästa spik och drag idag??
Vad säger Ni om chansspik på Vivo per Lei? nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mest intressant info i nuläget
Ternate Dagato avd 2: Barfota runt om ffg i år Patriot Magi avd 4: Troligen jänkarvagn ffg Photoboy avd 5: Barfota runt om ffg på länge Janes Hugo: Barfota runt om för första gången och jänkarvagn för första gången i regi Johan Untersteiner. Dixie Exclusive avd 6: Skor runt om igen som det låter (minus). |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jag ska kolla närmare på loppen om en stund, men första idén efter att ha studerat startlistorna är Star Keeper. Hästen har stått för flera rejäla avslutningar på slutet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Andelsspel ikväll 2800 rader. Spik Hippie. PM vid intresse.
|
|
|
#6 |
|
Chansspika Pioneer F.H. i avd 1?
Hade sedan tänkt Hippie i avd 5 som en spik, men i.o.m. en barfota Photoboy så kanske man rentav ska spika den istället? |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
en barfota photoboy -- mot vivo per lei
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
|
Ni som vill åt stora pengarna, strecka Hey Honey i sista, inte så tokig.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glöm inte att DK hästarna är jävligt farliga och ofta rejält underspelade dessutom för att folk har sämre koll på dom.
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Underspelade och överspelade, inte att förglömma. Som Tears For Love i V64-3 och Rocket Hill i V64-4. En underspelad och en överspelad, till samma procent!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
DD1 ser ut att kunna bli rejäl öppning här.
1 Mescal får Christoffer Eriksson upp, skulle han hålla upp kommer det gå undan, då han kör efter luddeprincipen "kör ni emot mig ska faan ingen av oss komma i mål" 2 Comeon Hill är snabb och kanske normalt bäst av dessa, men Denbergers stallform verkar inget vidare. Många underprestationer från hennes på slutet. Har veijo vunnit har det varit med sina egentränade! 3 Hippie är snabb och har form men kan komma i kläm när det laddas innifrån och utifrån här. 4 Photoboy ryktas om skoryck och laddas nog initialt också. Känns ändå inte som den bästa i det här gänget. 9 Raja Press är draget i loppet då han närmast är garanterad en bra resa med rygg på 2. i starten. får svårt att undvika att få andra eller tredje ut. Det är en bra häst som jag gillat ett bra tag och nu har hittat formen. Henriksson är väl inte den skarpaste kniven i lådan taktiskt sett, men här är det bara att hålla sitt andraspår och gå på i sista sväng. Tror loppet blir kört åt honom. DD2 ser lite enklare ut 1 Bazire brodde ska denna gång köras i ledning, men håller kappast hela vägen, 5 Dixie exlusive Skor på och bäst i ryggar. känns inte som någon vidare favorit. lär inte få överta och lär inte vinna om han tar rygg ledaren. 12. 11 Asterix Hornline är kanonbra och i form, men långsam ut och får svårt att gå på före formtoppade Vivo per Lei. Asterix är nog lika bra som Vivo men får nog sämre lopp, Vet inte hur många Bra, hästar Peter kört för sent med för mig. 12 Vivo Per Lei är hur jag än kör loppet i "badaret" klar. Enda uppgifter för Johnny blir att komma fram till utv ledaren före Peter med 11. Vänta nu Ledaren är ju stallkompis och går bäst på kortare! Tror någon här inne att inte Vivo får överta. Även om Johan skulle ha hittat till ledning så tror jag knappast han svarar en allvarlig fråga från Johnny . Så Det är nog ganska klart i sista på denna. DD oddset just nu 39ggr på 9-12 liras ett par hundringar från mig iaf. Senast redigerad av Basse den 2015-03-03 klockan 18:21. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Skit i Jägersro och kolla in
Junior VM i curling i tallin Sverige Canada min polare Fredde skippar det svenska laget http://wjcc2015.curlingevents.com/ |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
![]() Trodde i min enfald att boule och curling var vikt för 65-plusarna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2) |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Curling är fascinerande,svårt och ganska kul att titta på tycker jag också men har ju inte så långt kvar till pension jag heller haha. Nja nästan 20 år kvar iaf men har inte så jättemycket med tisdagstrav att göra. Omgången tycker jag ser ganska kul ut. Men jag och Jägers är inga vidare kompisar. Möjligt att det kan bli ett lillspel. Såg att Travtjänsten går ut och spikar direkt. Tror inte att det är favoriten.4an möjligen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
OMG ruskig avslutning på 3 Sandvångens Titan i 2:a på Jägers
Senast redigerad av Basse den 2015-03-03 klockan 19:09. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vem tror ni tar AVD 2? Jag är inne på Ternate Degato eller Jimmy M....
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Och vilken är Luftis
?. Onödigt. Antar att du menar nr 10
Senast redigerad av draken den 2015-03-03 klockan 19:23. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har slängt in ett litet system till kvällen enligt följande:
1) 4,5,6,9 2) 3,4,5,6,10,11 3) Spik 3 - Testar att sänka största favoriten i omgången, då jag inte är övertygad om att den är så överlägsen. 4) Spik 6 - Vettig chans för Peter. 5) 2,3,9 6) Spik 11 - Finns ett par till som kan vinna, men jag sätter mina slantar på Peters häst. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vad säger ni angående AVD 4 då? Enda avdelningen som jag har kvar att bena ut
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
![]() Jag tror precis som du att 11 Asterix Hornline plockar hem sista avdelningen
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Just , men vill se värmning , om bra med ,annars tar jag bort den..
Dagens bästa spik= V64 5 9 Rajah press(9 % !!)..Kommer gå snabbt med ett gäng som kommer köra från spets , värst emot är nog Hippie som inte lär köra för spets. Lycka Till! Mvh , L |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nåja, efter gårdagens fjasko behöver jag lite nytt självförtroende. Tycker omgången ser rolig och lite klurig ut. Spiken får bli Turaco då jag tycker Johnny är duktig på de lite "sämre" loppen, och barfota 3e gången nu hoppas jag ska ge det lilla extra. Hoppas att han kan få ledningen... Annars blir det nog knepigt.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-03-03 Bana: Jägersro Tr Spelform: V64, omg. 43 Avd Ordinarie hästar 1 1, 9 2 3 Turaco 3 5, 6 4 6, 10 5 3, 4, 11 6 5, 11, 12 Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 72,00 kr
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
Ludde |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tears gick bra på 14,4 auto senast, står fint till och är värsta motbudet till favoriten. Dessutom är hon ett år äldre. Kanske är favoriten alldeles för bra, men jag tycker inte den ser så överlägsen ut.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ej påläst, så offrar en krona och spelar bara mina turnummer..
Som jag visserligen tror har en bra chans med ![]() Registrerat spel 1 6 Nesmil Hanover* 2 3 Turaco 3 3 Tears for Love 4 6 Star Keeper 5 3 Hippie* 6 6 Elmer Gold
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#37 |
|
Jäkla snack om Tears For Love, men alla verkar glömma Carro's Girl? Mycket kapabelt sto och utmanade ju favoriten riktigt duktigt sist trots tuffare löpning. Gillar löpskallen och då det är lärlingslopp vilket ofta bäddar för bakspåren tycker jag inte man ska glömma den helt!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fick bli ett minisystem ikväll då ja, hoppas på lite skrällar!
Avd 1 1,9 2 4,6 3 2,5,9 4 6 Star Keeper 5 3,6,7 6 11 Asterix Hornline 36 rader/kr |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Lovelock lär ha en bra uppgift i första, kommer bli körning mellan 1 och 3 vilket bäddar för Lovelock. Värst emot är Zinedine Bob och Amour De La Rue.
Bonheur Gede rolig idag. Ternate Degato trolig. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dessutom var det dödens hela vägen och inte slutsålt vid målgång senast!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sket i att spela idag, fick ingen feeling alls. Såg att dansken vann i första
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fan också. Får skylla på travtjänsten. Sukta efter medhåll på 4an men fick inget bra gensvar så det landade på 4 hästar. Haha. Skit också.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Härlig insats av Ludde häst.
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#47 |
skönt..
Tog med 10:an trots att Lufti inte var nöjd med värmning..
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
som sagt . Man ska inte gå på värmningar
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Tur att Ludde ger vettigare information än Philström i alla fall. Här var det inte snack om att stryka eller annat skit, utan på med en can't see back och så blir det bättre.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Så spikar man Pioneer och missar en Ludde häst från bakspår som galopperat 6 av de 7 senaste loppen.... stört.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Någon som vet vem TT spikar i avd 4??
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nu får man hoppas att Tears for love är något att hålla i handen. Spik och endast för 6 så det kan bli tidig sorti i vanlig ordning på Jägersro.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ludde lurar oss spelare gör helt avslag efter värmningen men är överlägsen svårt att vara spelare !
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Beror på vilket öra man lyssnar med också? Han sa ju klart och tydligt varför han gjorde avslag, och vilka korrigeringar han skulle göra inför loppet.
tomtom2 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Anders Nilsson="10 Doublestar Rapida - Fin led Ludde och ska räknas direkt. " Är ju en häst som kan springa tider som ingen i loppet kan stava till , men hopplöst osäker..ingen galopp i värmningen och travade bra. |
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nej han sa ju klart och tydligt att hästen sprang och bröt, och att han skulle försöka korrigera det. Tycker inte det är nått att gnälla om gällande Ludde.
Pihlström däremot...
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Var han tvungen att ladda fram mot vingen?
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Har vi/du någon ranking eller är det hemligt
|
|
|
|
#66 |
|
Dunderfavoriten var klen. Märkligt mycket spelad.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ja den hade man ju, blir nästan förbannad om jag får 5 rätt idag... hehe.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Körde för långsamt... Hela vägen! Tryck på tidigare din tomte!!
Fan vilket värde, hade en sjukt fin kupong. Ödslat 8 streck bara fram hit. Har massa skrällar |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Brigadoon har jag jagat länge, tyvärr inte dags idag heller...men det är en bra häst som snart vinner i rätt lopp
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Såg inte loppet. Den där hade jag inte en tanke på men vad hände med "skriket" Tears
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Galopperade långt innan start, hoppades på omstart med tanke på Jägersro men blev inte (såg dock inte om den hade problem att vända upp eller vad som hände). Känslan är att den hade haft bra möjligheter från dödens med tanke på hur dålig favoriten var från ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
testar en trio,
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-03-03 Bana: Jägersro Tr, omg. 10 Lopp: 8 Spelform: Trio 1:a 10 Winnfield 2:a 6 Star Keeper 3:a 3, 8 Vadet gäller startnummer 2 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 4,00 kr och en tvilling Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-03-03 Bana: Jägersro Tr, omg. 10 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 4, 7, 8, 9, 12 U-hästar: 11 Jane's Hugo Vadet gäller startnummer 6 x 5,00 kr Totalt: 30,00 kr
|
|
|
|
#73 |
|
Är det någon gång man ska lira ludde är det nu.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tackar. Kul att man får chansen
.Black. Bara hoppas på lite favoriter nu då så inte 5orna ger något. Får helst inte sluta 1-6 eller något sådant dumt.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Peter tog nog det där trots allt?
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Inte visste jag att Ingves tog pengar(obs ,en aning ironi /skämt här)....ingen annan förklaring ,het häst -möjlighet att gå ned i rygg???? inte snyggt..
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
ja då lär du få jaga ett tag till...för ska till väldigt "rätt" motstånd & framförallt väldigt "rätt" lopp för att den ska vinna...ingen hjälte, snällt sagt.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Men Ludde sa även att han inte trodde på någon vinstchans alls efter värmning...Lyssna på rätt öra eller hör man bara det man vill...Lika dyngavslag som philström...
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Heroiskt lopp av Star Keeper trots allt... Sänkte sitt rekord med två sekunder!
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
fan vad synd att unter inte får vinna, vilket löp hästen gör.. surt
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Känslan är ändå att en sån som Björn Goop hade juckat in den de 20 cm som fattades...
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Marcus Gold mot Elmer Gold på DD:n?
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Måste testa detta
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-03-03 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 123 Avd Ordinarie hästar 1 5, 6 2 2, 6 Vadet gäller startnummer 4 x 10,00 kr Totalt: 40,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
provar en rak dubbbel ikväll. Det osar körning i dd :1 o provar därför Solon som axel var nöjd med ikväll.
I avd 2 tror jag Johan utnyttjar sin fördel i spårlottningen o lär inte släppa fram de två andra betrodda där bak i första taget |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Garanterad körning i DD 1
Valetta Strix skall köras offensivt, Jocke och Veijo duellerar om spets. Rajah Press gjorde sitt livs lopp senast och rekordsänkte från spår 12 från 20 tillägg. Gör hingsten om loppet, så finns chans, även om jag tror 2140 varit optimalt. Vivo Per Lei gjorde också sitt livs lopp senast och rekordsänkte. Båda hämmas av spåren, men på knallformen och oddset strax under 40 ggr fläsket. Drar till med en chansdubbel rak 9-12. 500:- |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Den känslan beror just på att B.G. så ofta lyckas med det! Visst ville säkert Untersteiner vinna men att ta fram det lilla extra när det gäller som mest (som Northug på femmilen t.ex) är Goops signum mer än Untersteiners.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Jag kör favoriten i första 2 och 5,6 i andra då det sällan blir vrålåkare på DD
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Snacka om utrustningseffekt på Johans!
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banned
|
Nu får 7 vinna så jag får in 506ggr
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
SÅÅJAA, bf ro o bike! tack för den Johan.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Olle varnade för den tidigt. El informerade kanske det skall vara
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
V64 direkt SUGER... vill ju se loppen innan också!!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
fina pengar ikväll också, ja sa v64 är just nu bästa spel.. shit i v86 och v75 .. väntar redan på torsdag och ny omg.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Eller så vinner Ingves - då blir det 82X.
Oddset har sjunkit... Senast redigerad av hoola den 2015-03-03 klockan 21:50. |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Pinsamt när de intervjuar skötaren till hästen som förlorade med huvud...
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Lite roligt att se hur h2h-oddsen mellan nätbolagen kan skilja ganska mkt.
Betsafe : Comeonhill 2.15 Hippie 1.62 Racebet: Comeonhill 1.45 Hippie 2.40 |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Det var väl snarare informerade. Som väntat blev vinnaroddset kasst och rejält spelad på DD med, men det fanns stort värde i den på V64an och om man spelade v odds hos de internationella spelbolagen.
Khiarshoor (+20) |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Fyfan va bra betalt... Fyfan va bra betalt! Johan Svensson gå o SUUUUG.. Ursäkta uttrycket. Vinner 5 eller 11 får jag en femma. Klart, inte alls lika bra betalt om favoriten vinner tredje.
Men för fan människa!! Hur kan du dra upp tempot i sista sekunden? Du får la vara påläst på om du har en speedig eller stark häst? Kör i lustempo för att sedan bjuda in till speeduppgörelse typ... Äh, besviken värre! Sjukt fint betalt på denna rad, hade de varit jackpott hade de varit ännu värre! Den är ju inte ens svår!!! GAAAAH!!! ![]() ![]() Första reserv var 4an... Då jag inte trodde på 3an.. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
tankar och funderingar kring sajten Racebets? Är det en bra sida? seriös? någon som har lite info
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Citat:
Synd att man bara har chans på fem rätt en dag som denna.. Men lika kul med din info som vanligt! |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Janes Hugo hade inte varit bättre än trea i de 20 senaste starterna så kommer hästen till lill Untersteiner och har nu 1-2-1 i tre starter.
Det gör lite skillnad.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Fick 8.5 ggr på Photo Boy hos bet 365
surt på dom 750kronorna.
|
|
|
|
#109 |
|
dd-dubbelslag på 11:a...skyll er själva
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Far o Son kör oss spelare i 2 an. vad trött jag blir !!
|
|
|
|
#111 |
|
Majestätisk stil på Broslätts Rapid i alla fall
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Hur fan lyckas Christoffer eriksson köra galopp med travsäkra Bazire Brodde..?
Måsta ha riktiga jävla blynävar för den bravaden. Edit: Kusken märkte att hästen ville skita så han tyckte att han skulle hetsa på hästen lite extra.. ![]()
Senast redigerad av sigh den 2015-03-03 klockan 21:59. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Lite tur med dom två sista spelen iaf, tvillingen satt i V64a 5 och trion i 6e.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-03-03 Bana: Jägersro Tr, omg. 10 Lopp: 10 Spelform: Trio 1:a 11 Asterix Hornline 2:a 2, 5, 12 3:a 1, 2, 5, 6, 8, 12 Vadet gäller startnummer 15 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 30,00 kr Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-03-03 Bana: Jägersro T, omg. 10 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 4, 7, 8, 9, 12 U-hästar: 11 Jane's Hugo Vadet gäller startnummer 6 x 5,00 kr Totalt: 30,00 kr Bättre en inget iaf :P
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Pinsam Ingves klarade inte av att skaffa sig position och hamnade sist.Hästen visade i alla fall att den kunde vunnit med en kusk som kunde ge den ett bättre lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
fina pengar ikväll också, grattis alla som vann
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Nä, jag kör med speluppehåll.
Det var mycket snack om detta i lunch-tråden nån fredag ganska nyligen att det är komben som aldrig går in. Det började med att de i studion drog upp det hela. Det var tydligen en klassisk snackis mellan spelare i "innekretsen"(Formodligen de runt Malmrot?). Jag tycket det hänt några ggr sedan dess, allra redan? ______ Det finns andra som gärna lirar Asterix här på forumet när spelvärdet är på plats. För min del blev det inget idag. ![]() Vilka spurter på dd:n!
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Precis, istället får vi en massa meningslöst pladder av tråkmånsarnas tråkmåns nr1, Göran Borgås. Tror dom dumma jävlarna att vi vill se intervjuer med hästskötare som slänger ur sig totalt meningslösa floskler istället för travloppen i sin helhet???? Gör om och gör rätt för en gångs skull för fan!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Hade inte stenkoll på nätoddsen idag, men Janes Hugo stod i 13 ggr hos Unibet när jag kollade en gång i eftermiddags. Gav 6,20 hos statliga spelmonopolet.
Dagens dubbel hade gett 58,50 hos Unibet. Gav drygt 24 ggr hos spelmonopolet. Så vinnaren av dd1 blev väldigt nerspelad på skorycket och jänkarvagnen, och inte minst efter att Veijo sent ändrade från barfota till skor på Comeonhill. Dock gav det en ruggig effekt. Spurten hade knappast räckt med skor och vanlig vagn som innan är känslan. |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Travtjänsten,Spelvärde,Snoken,Ögat,Spelarservic e m.fl. höjs till skyarna,när de vinner , vill säga.Men det kan också gå fullständigt åt helvete för en sån som Stefan Jönsson på Travnet som det skriks om här på Sharps.Som idag. Inte ens fyra rätt trots att den gav 158 kr. Sex system för totalt 2163 kr och tre dubblar för 1000 kr.Spikarna gick inte in,skrällbuden levererade inte - nattsvart.För mig med som följde hans tips.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Jönsson kan hålla sig till sin blogg på travnet och fortsätta skriva om sin familj m.m. Tips o rank kan han inte!
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Det var hårda ord runt Jönsson. Tippar ni inte baserat på era egna intryck av hästarna?
Det finns flera duktiga och kunniga tipsskribenter på Travnet. Där är tipsen gratis, så dumt att gnälla. De håller oftast väl så hög nivå jämfört med de som tar betalt för tipsen, helt klart. Grejen är väl att de förhoppningsvis ska vara till hjälp emellanåt och kanske uppmärksamma dig som tippare på saker du själv ej varit uppmärksam på? Att helt ta rygg ser jag enbart som korkat... ______ Imorrn kommer ett av mina favoritkallblod ut: 8 Stöten i V4:1 vid lunch. Det har varit mycket galopper senaste tiden och sist tyckte jag ej hästen räckte till riktigt(orken?). Hästen verkar alltjämt ha bra fart för klassen, så ett roligt streck? I avdelning 4 har jag börjat jaga 12 Julio Gold för ny vinst. Bra sist och har fart för att bärga en vinst inom en snar framtid? Det är dock knappast en stjärna, men var finns sådana att finna här? 2 Olympia Hammering är en högrest och fin häst. Alldeles yr i bollen, men bildskön och tar rejäla kliv. Lär springa runt 16-tid om det behövs och lär knappast bli mycket spelad.
Senast redigerad av Voltstart den 2015-03-03 klockan 23:05. |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
[QUOTE=Voltstart;413105]Det var hårda ord runt Jönsson. Tippar ni inte baserat på era egna intryck av hästarna?
Det finns flera duktiga och kunniga tipsskribenter på Travnet. Där är tipsen gratis, så dumt att gnälla. De håller oftast väl så hög nivå jämfört med de som tar betalt för tipsen, helt klart. Grejen är väl att de förhoppningsvis ska vara till hjälp emellanåt och kanske uppmärksamma dig som tippare på saker du själv ej varit uppmärksam på? Att helt ta rygg ser jag enbart som korkat... Har inte sagt att jag helt tog rygg - det har jag inte råd med! Dock är jag observant på hans skrällbud och spikar likaså hans DD - förslag.Jag hade Johan U. i första DD (till skillnad från Jönsson) men inte fadern i andra t.ex. Idag hade dock Jönsson en nattsvart kväll. |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
[QUOTE=hoola;413110]
Citat:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
Det har alltid framgått av dina kommentarer på forumet att du tillhör gruppen som gör så. Om du ska spela V5 imorrn på Solvalla, så kolla in Redéns 6 I´m Just A Sund i avdelning III. Jag blev imponerad av debuten. Vinnaren var minst lika fin fast av speedigare sort. Det ska till en bra häst emot för torsk är min känsla. (En riktigt bra häst! Trinidad As som vann såg ut som en skjutare, så ingen skam åka dit.)
|
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Vem har aldrig haft en nattsvart speldag?
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Banned
Citat:
Haha, du kan inte mkt om spel du gosse misstänker jag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
Nej, det är bara i Sydafrika och inom Paribet som man vinner med 100% säkerhet. ![]() Sen var dragen inte sååå iskalla som det kan bli ibland även för den bäste. Målfotoförslust på spiken och galopper. Men visst, den som följde rakt av blev inte rik denna gång. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
|