|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
Ludde |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tears gick bra på 14,4 auto senast, står fint till och är värsta motbudet till favoriten. Dessutom är hon ett år äldre. Kanske är favoriten alldeles för bra, men jag tycker inte den ser så överlägsen ut.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ej påläst, så offrar en krona och spelar bara mina turnummer..
Som jag visserligen tror har en bra chans med ![]() Registrerat spel 1 6 Nesmil Hanover* 2 3 Turaco 3 3 Tears for Love 4 6 Star Keeper 5 3 Hippie* 6 6 Elmer Gold
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#37 |
|
Jäkla snack om Tears For Love, men alla verkar glömma Carro's Girl? Mycket kapabelt sto och utmanade ju favoriten riktigt duktigt sist trots tuffare löpning. Gillar löpskallen och då det är lärlingslopp vilket ofta bäddar för bakspåren tycker jag inte man ska glömma den helt!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fick bli ett minisystem ikväll då ja, hoppas på lite skrällar!
Avd 1 1,9 2 4,6 3 2,5,9 4 6 Star Keeper 5 3,6,7 6 11 Asterix Hornline 36 rader/kr |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Lovelock lär ha en bra uppgift i första, kommer bli körning mellan 1 och 3 vilket bäddar för Lovelock. Värst emot är Zinedine Bob och Amour De La Rue.
Bonheur Gede rolig idag. Ternate Degato trolig. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dessutom var det dödens hela vägen och inte slutsålt vid målgång senast!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|