|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#17 | |
|
Citat:
![]() Trodde i min enfald att boule och curling var vikt för 65-plusarna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2) |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Curling är fascinerande,svårt och ganska kul att titta på tycker jag också men har ju inte så långt kvar till pension jag heller haha. Nja nästan 20 år kvar iaf men har inte så jättemycket med tisdagstrav att göra. Omgången tycker jag ser ganska kul ut. Men jag och Jägers är inga vidare kompisar. Möjligt att det kan bli ett lillspel. Såg att Travtjänsten går ut och spikar direkt. Tror inte att det är favoriten.4an möjligen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
OMG ruskig avslutning på 3 Sandvångens Titan i 2:a på Jägers
Senast redigerad av Basse den 2015-03-03 klockan 19:09. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vem tror ni tar AVD 2? Jag är inne på Ternate Degato eller Jimmy M....
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Och vilken är Luftis
?. Onödigt. Antar att du menar nr 10
Senast redigerad av draken den 2015-03-03 klockan 19:23. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har slängt in ett litet system till kvällen enligt följande:
1) 4,5,6,9 2) 3,4,5,6,10,11 3) Spik 3 - Testar att sänka största favoriten i omgången, då jag inte är övertygad om att den är så överlägsen. 4) Spik 6 - Vettig chans för Peter. 5) 2,3,9 6) Spik 11 - Finns ett par till som kan vinna, men jag sätter mina slantar på Peters häst. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vad säger ni angående AVD 4 då? Enda avdelningen som jag har kvar att bena ut
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
![]() Jag tror precis som du att 11 Asterix Hornline plockar hem sista avdelningen
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Just , men vill se värmning , om bra med ,annars tar jag bort den..
Dagens bästa spik= V64 5 9 Rajah press(9 % !!)..Kommer gå snabbt med ett gäng som kommer köra från spets , värst emot är nog Hippie som inte lär köra för spets. Lycka Till! Mvh , L |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nåja, efter gårdagens fjasko behöver jag lite nytt självförtroende. Tycker omgången ser rolig och lite klurig ut. Spiken får bli Turaco då jag tycker Johnny är duktig på de lite "sämre" loppen, och barfota 3e gången nu hoppas jag ska ge det lilla extra. Hoppas att han kan få ledningen... Annars blir det nog knepigt.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-03-03 Bana: Jägersro Tr Spelform: V64, omg. 43 Avd Ordinarie hästar 1 1, 9 2 3 Turaco 3 5, 6 4 6, 10 5 3, 4, 11 6 5, 11, 12 Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 72,00 kr
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|