Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-04, 14:11   #1

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

V5 Solvalla 4 mars

Öppnar upp en tråd och ska börja kika igenom listorna nu!
V5-tugg här! Personligen börjar jag med att strecka samtliga Melanders hästar då han ofta har en stallvinnare till glatt odds och låg procent inom V5 på onsdagar...
Gammal 2015-03-04, 15:15   #2

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2269
Standard

V5 1 Verkar som om Stefan Persson är "klar" på Wingait Ida bf ro och jänkarvagn. Goop är nog ett kuskplus kan vara min spik
V5 2 ojj räcker en helgardering ? Annars ranken 2-1-3-4-7-6-5-10-9-8
V5 3 Treåringslopp och här verkar Redén ha det bra påställt med 6 I´m Just A Sund. Om orutinen med bara ett kvallopp hämmar är väl kuskässet Jennifer Tillman en farlig skräll från spår 1 Iller Tooma, 2 Incognito Tooma med Jan Nordin som smyger till och skräller ibland utanför V86 loppen hyfsad fart och bra spår till 1% och 73 x pengarna - minst ett tvillingspel 7 Amazing Doc oxå en kusk i farten tidsmässigt kan nog 11 Tellmeastory och 12 Lord Ls komma med trots usla lägen. 5 Explosive River klarade 5 spår i kvalet och bör nog med i gardering.
V5 4 Här kommer utdelningen att avgöras. Spika emot favoriten eller gör som jag tag med många - Goop ligger lågt pga "hårdare motstånd". Tvåa på strecken har drygt 6 % ...
V5 5 nr 3 Grefstad Royalty står perfekt inne på stålar här och Örjan brukar väl vinna sista ? jag spikar nog men den med hängslen och livrem skall ha med 4 - 2 - 11 -10 - 1 - ...?

Just nu vet jag inget om skobeslag utöver det jag nämnt men framåt kl 18 vet jag mer .
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td