|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V5 Solvalla 4 mars
Öppnar upp en tråd och ska börja kika igenom listorna nu!
V5-tugg här! Personligen börjar jag med att strecka samtliga Melanders hästar då han ofta har en stallvinnare till glatt odds och låg procent inom V5 på onsdagar...
|
|
|
|
#2 |
|
V5 1 Verkar som om Stefan Persson är "klar" på Wingait Ida bf ro och jänkarvagn. Goop är nog ett kuskplus kan vara min spik
V5 2 ojj räcker en helgardering ? Annars ranken 2-1-3-4-7-6-5-10-9-8 V5 3 Treåringslopp och här verkar Redén ha det bra påställt med 6 I´m Just A Sund. Om orutinen med bara ett kvallopp hämmar är väl kuskässet Jennifer Tillman en farlig skräll från spår 1 Iller Tooma, 2 Incognito Tooma med Jan Nordin som smyger till och skräller ibland utanför V86 loppen hyfsad fart och bra spår till 1% och 73 x pengarna - minst ett tvillingspel 7 Amazing Doc oxå en kusk i farten tidsmässigt kan nog 11 Tellmeastory och 12 Lord Ls komma med trots usla lägen. 5 Explosive River klarade 5 spår i kvalet och bör nog med i gardering.V5 4 Här kommer utdelningen att avgöras. Spika emot favoriten eller gör som jag tag med många - Goop ligger lågt pga "hårdare motstånd". Tvåa på strecken har drygt 6 % ... V5 5 nr 3 Grefstad Royalty står perfekt inne på stålar här och Örjan brukar väl vinna sista ? jag spikar nog men den med hängslen och livrem skall ha med 4 - 2 - 11 -10 - 1 - ...? Just nu vet jag inget om skobeslag utöver det jag nämnt men framåt kl 18 vet jag mer . |
|
|
|
|
|
|
|