Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-04, 23:31   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Fusket på racebet


Eftersom ingen mer än jag verkar vara intresserad att ta det här på allvar så gjorde jag ett större test av spel via ATG's toto på racebets. Kunde spela minst 100-200 meter efter startbilen släppte i alla bilstartslopp varav det värsta var över 500 meter in i lopp 5 på åby. 500 meter!!!!!!

Finns det verkligen ingen mer än jag som vill stoppa detta? Jag har två döda familjemedlemmar under de senaste 4 månaderna och min tredje knodd nyss född kan ingen annan som kan ta sig an att dokumentera och avslöja detta?

Hatten du är fan ett skämt som påstår dig värna om spelsäkerheten. Nästa gång jag äntrar racebet så är det bara för att filma fusket och stänga av mig på sidan.
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-04, 23:47   #2
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Låter som jag borde testa detta, skulle må gott av lite extra pluring.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td