|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Så kör han knappast när stora pengar och viss ära står på spel? Han måste ju ha känt att det var allt annat än slutsålt, eller hur? |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Håller med fullständigt! En meter till så täpps luckan till i dödens.Tony Wallin har tappat i pengar och procent regelbundet sen 5 år tillbaka och har framtiden bakom sig, långt bakom sig.Med en sån styrning med betrodd häst blir de allt färre styrningarna inte fler.Han kan ju förstås alltid köra åt pappa...
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Får satsa på en skräll i DD, sista loppet ser ju verkligen öppet ut på förhand.
7 mot 1,2,3,4,6,12 känns spännande här |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Så har jag tolkat saker och ting iallafall. Det är väl endast om ekipaget ska passera framförvarande ekipage eller letar lucka för att hitta sig fram genom fältet, som kusken har rätt göra spårbyte på upploppet, eller? Rätta mig de som vet. Det vore intressant att verkligen veta svaret!
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Vad pysslar Wallin med!!??
|
|
|
|
#52 |
|
Hur som helst var det nära TP höll iaf
Men ja vad håller de på med här... Hahaha
|
|
|
|
#53 |
|
Och vad gör Per!!!!!!??????
|
|
|
|
|
#54 |
|
Lennartsson är tydligen ute efter att skicka Mr Jäger på slakt
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Under hela denna vecka så har vi ej fått höra banans värmninggubbe!. Jag säger bara va fan sysslar redaktören på lajven med. Bara massa dravel ifrån stallbackarna där skötarna skall säga nåt helt ovidkommande!. Idag 5 mars så avslutas mitt spelande på atg efter 40 år. Tack för mig ATG!
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Men nog fan är det roligt med lopp där det tävlas ordentligt
![]() Som hästägare hade jag nog aldrig anlitat Lennartsson igen efter den körningen. På gränsen till djurplågeri
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Ska bli intressant att se hur hästen svarar på urblåsningen idag vid nästa start? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
|
||