|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Så så får det gärna bli!
|
|
|
|
#32 |
|
Tokio hotel hall sund a-häst i tredje, men tar många bakom
2-6-7-9-10 räcker i femte. Bazir gillas som häst, men kusken iskall tyvärr 3-9 höjer sig chansmässigt i sjätte hen också hårt streckade. Får bli några c bakom. 12 kan vara kul liksom 2 i ny regi sjunde har jag känsla för Hanna Banker. Fin senast, ännu bättre i jobb efter och första googles. 20 ggr på bet365/uni där. Fynda! sista vinner normalt 2 och tillsammans med mellby apollo är det bästa spiken |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sagt han ska släppa men senaste jag läste, så ej säkert, hästen går bäst i spets. Blir nog stundens beslut beroende på hur bra hästen känns.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
swish lane i lopp 1
oj oj oj säger jag bara. Kvalade på 17 gick 11-12 sista 5 |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banned
|
Citat:
Tog me den som lyx streck. Senast redigerad av trance_error den 2015-03-11 klockan 16:19. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ingen som sagt det är ett överodds och ingen som tvingar någon ödsla någon krona! Själv valde jag offra några kronor på den!
|
|
|
|
#41 |
|
Någon som vet var man hittar V86 där kuskarna säger sin vinnare?
Brukar alltid hitta det på Travmasens sida, men inte idag
|
|
|
|
#42 |
|
föreslår man spel på en häst så hoppas jag du tycker det är ett överodds. Spelar du på underodds så är du snart gul
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|