|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sorry vännen. Det var det där jättelånga inlägget som skulle kommenteras. Såg du att jag ÄLSKADE ditt inlägg om all denna energi som vissa travspelare lägger på ointressanta bagateller. Jorden rasar ihop om det är bara 7 anmälda i guld, världen går i spillror om det är fel referent på atg live osv osv, för att inte tala om kuskarna, som har IQ 0.....man blir trött att läsa alla klagomål. jag klagar aldrig på en kusk, skulle aldrig falla mig in. Ingen vet orsaken varför han eller hon körde på det där sättet, Det finns oftast en orsak. gokväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Victory och Viking Streamline, dessa för mig ständiga följehästar. Kul att de vunnit en del på slutet.
![]() Nästa lopp är en soppa för mig. Det blir till att njuta av god travsport helt enkelt!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Och där satte "experten" Robin sitt systemförslag.....
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Antar att 37 lax är för lite för att synas i vinstlistan? Är 50k för V64 väl?
|
|
|
|
#54 |
|
grattis alla som vann ikväll, ny tag imor på kalmar, fina hästar
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Helge den 2015-03-12 klockan 22:16. |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Lite tjurig ikväll?Haha jag är lite trött märker jag
Senast redigerad av sigh den 2015-03-12 klockan 22:23. |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tror det är V4 som har 30k-gräns.
Finns ett på 50020kr ikväll...och inget under 50k. ![]() Är nog runt 1.001 på att 50k är gränsen. Synd. Skulle ha varit kul att se hur många 216-raders som satte 6an. Ser ut som ett system hade x2.5 iaf. 216r och en spik.
|
|
|
|
|
#59 |
|
Löjligt snyggt. Köpa hem 5:e är ju billigt i sammanhanget.
Att sedan hitta skrällarna i 2:a och 6:e är ju urtjusigt! En riktig skräll i varje streckar killen och båda sitter! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Att Kanal 75 sparkar kunnigt, i sammanhanget rentav "proffsigt" folk som Rickard Hansson, för att istället släppa fram neandertalare som denna Robin, som knappt innehar kunskapen i att skilja fram och bak på en häst är egentligen inget annat än ett STORT HÅN!! mot de riktigt inbitna och travintresserade! (Idag fyllde mute-knappen på datorn verkligen sin funktion)
Problemet är dock förstås att nyss nämnda målgrupp, inte är den som attraherar Kanal 75/ATG! Man riktar istället bevisligen in sig på de riktigt spelförstörda!! Att få nån jävla hattmakare att pladdra så mycket strunt som möjligt om diverse kameler för att locka till sig spel är PRIO 1 och så har det alltid varit!! Andra saker som tydligt understryker att så är fallet har man vid ett tjogtal tillfällen visat prov på då man vid storlopps-tillfällen som t.e.x Oslo G.P, ger fan att visa de riktiga kanonerna värma LIVE, för att istället visa en "saxbana" med lopp av bygdetravskaraktär från t.e.x Visby etc... Allt förstås i syfte med att mjölka in så mkt det bara går... Utvecklingen är onekligen trist! Säga vad man vill om det jag skrev ovanstående...
|
|
|
|
|