|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Noterar att...
Naglo Del Nord blir alldeles för stor favorit i första! This Is Alex är bortglömd i andra! 4%!! Premance Simoni inte ens är favorit i tredje!! Spik!! Överlägsen! Gordonston 19% i fjärde! Folk är i masspsykos "och eeeeee" fulla! 14 Elmer smakar mumma i femte! 7%!!? Venkatesh pissar på dom i sjätte! 22% = omgångens bästa spik! 6 Winmecredit är chansspik till 9% i sista! Galet understreckad!
|
|
|
|
#92 |
|
Om du sätter alla dessa och spikar i rätt lopp:Grattis till en fin peng
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
Kan bli svårt, känns som han missgynnas av att det inte får användas spö. ready for more är mer framåt o vill springa själv utan att man behöver påminna honom. han kommer krossa gordonston från dödens över det långa upploppet om det skule behövas |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Hade tänkt skita i att spela men blev grymt taggad när jag kollade Björnkollen, fick en helt annan syn på omgången och spelvärdet i den. Måste vart bästa Björnkollen hittills. Man förstår varför Björn är helt överlägsen som kusk, han har ett sjukt bra öga för att kunna läsa loppen.
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Rätt intressant info om BBS Sugarlight bland annat som mig veterligen ingen annan har nämnt tidigare. Tyckte även det var intressant info angående underlaget på banan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1) |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
Han har lämnat bra info och spikat några han själv kört tidigare. Det kallar jag bra tips. Tyvärr tror jag, att imorgon konstaterar vi, att Björnkollen haft bättre koll, när Björn själv deltagit och inte ceterat en journalist. |
||
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
V75-4
1 Gordonston tar INTE ledningen. Det gör 6 Action Launcher. Som släpper till 3 Ready For More. Därmed är loppet över. Bara att spika. Ni som garderar har inte lyssnat på Reijo. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#101 | |
Naglo DeNordCitat:
|
||
|
|
|
|
|
#102 | |
enigCitat:
AFD 2-11 Scellino Luis bra chans --spik afd 3:Premance Simoni --spik afd 4:4 Obsession skal med på mit bon,bare og glem sidste løb afd 5:10 Lannem Silje -4 Lome Brage-lås afd 6:9 Apollo Hornline -min dd spik AFD 7:6 Winmecredit --spids og slut |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
V75-3
Här tar väl 7 Alchemilla Rich ledningen Putte? Och släpper till 3 Denise F. Boko efter 3-400 meter. 2 Stepping tas lugnt från start med tanke på förra veckans debacle. Johnny har prioriterat att köra 8 framför 7? Frode Hamre har alla tänkbara springband och springspår med 15, som han valt framför 3 - men säger ändå utåt att 3 har bättre chans. Jag streckar sannolikt 2,3,7,8 och 15 på mitt bolagssystem med 10-1 som reserver. Senast redigerad av mackpeter den 2015-03-21 klockan 00:48. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
Edit: Tar hon spets så lär hon släppa till Stepping... Tar hon inte spets (otroligt enligt mig) så lär Erik sitta där. Senast redigerad av oggeb den 2015-03-21 klockan 00:46. |
||
|
|
|
|
|
#105 |
|
V75-1
Här tar 2 Rafolo ledningen. Veijo låter mycket optimistisk på 3 Naglo'. Spikas av den som går kort. 4 Alamo Boko går denna gång bfro och streckas av alla utom Björn Goops journalistkompis 5 More med Jeppe Juel skall outsiderstreckas enligt min journalistkompis 7 Rocket Zet ser formstark ut på video i de senaste starterna 12 Falcon Håleryd bfro har imponerat på Vincennes Antingen spikar man 3. Jag streckar sannolikt 2,3,4,5,7 och 12 med 9-10 reserver på mitt bolagssystem. |
|
|
|
|
|
|
|