Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-16, 22:05   #76

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Äsch man spikar de två favoriterna som vinner, har med 1%-aren utan problem och garderat i övrigt. Men ryker ändå på den där tokbaissningen av Aronsson. Hon låg ju oerhört lågt! Men då kan man den tränaren då iallafall, alltid något man fick med sig...
tokbaissning var det väl inte riktigt. Hon visste ju inte riktigt va hon hade hästen sa hon. Jag gick också emot o spikade cognacen som jag var säker skulle vinna då den fick luckan från rygg ledaren, men italienarn var för bra
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-16, 22:09   #77

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Äsch man spikar de två favoriterna som vinner, har med 1%-aren utan problem och garderat i övrigt. Men ryker ändå på den där tokbaissningen av Aronsson. Hon låg ju oerhört lågt! Men då kan man den tränaren då iallafall, alltid något man fick med sig...
Den sänkte sitt rekord med 3 sekunder, och det var kanske lite överraskande. Årsdebut, första start som femåring, lågprofilerad (men mycket duktig) kusk och en hel del emot från de stora stallen. Jag kan förstå att hon var försiktig i utsagorna.
Gammal 2015-03-16, 22:11   #78

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4311
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
tokbaissning var det väl inte riktigt. Hon visste ju inte riktigt va hon hade hästen sa hon. Jag gick också emot o spikade cognacen som jag var säker skulle vinna då den fick luckan från rygg ledaren, men italienarn var för bra
– Resaca de Nando (9) är en jättespännande
häst som har vunnit mycket lopp i Italien. Jag tror att
hon har mycket att hämta framöver i Sverige. I debuten
för mig blir det ett lugnt upplägg och jag ser det
här som ett test. Det blir skor runt om och högst troligt
öppet huvudlag, säger Sofia Aronsson.
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-16, 22:17   #79

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
– Resaca de Nando (9) är en jättespännande
häst som har vunnit mycket lopp i Italien. Jag tror att
hon har mycket att hämta framöver i Sverige. I debuten
för mig blir det ett lugnt upplägg och jag ser det
här som ett test. Det blir skor runt om och högst troligt
öppet huvudlag, säger Sofia Aronsson.
jag ser inget jätteavslag i detta tyvärr.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-16, 22:22   #80

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Vilken skön häst Trixan 12år ser ut som älskar att tävla bra tränare B Öhman kul att se sånt. Höjer travsporten!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-16, 22:32   #81

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4311
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
jag ser inget jätteavslag i detta tyvärr.
I en annan intervju jag läste sa hon Norskt som hästen svarat bra på och rycktussar. Även att barfota bak är bästa balansen men att det skulle bli skor idag. Facit: Barfota Bak blev det ...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-16, 22:42   #82

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Vet inte om det där var orden ur intervjun jag såg i liven, kanske det var. Avslag var väl att ta i i affekt. Men det lät absolut inte som att det var upptränat för att det skulle bli någon vinst i första loppet och då med de förutsättningarna kan jag inte strecka en favorit från bakspår på Örebro. Räknade hem Ohlsson i sista sväng men spaggen var ju bara tokbra!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td