|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
tokbaissning var det väl inte riktigt. Hon visste ju inte riktigt va hon hade hästen sa hon. Jag gick också emot o spikade cognacen som jag var säker skulle vinna då den fick luckan från rygg ledaren, men italienarn var för bra
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Den sänkte sitt rekord med 3 sekunder, och det var kanske lite överraskande. Årsdebut, första start som femåring, lågprofilerad (men mycket duktig) kusk och en hel del emot från de stora stallen. Jag kan förstå att hon var försiktig i utsagorna.
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
häst som har vunnit mycket lopp i Italien. Jag tror att hon har mycket att hämta framöver i Sverige. I debuten för mig blir det ett lugnt upplägg och jag ser det här som ett test. Det blir skor runt om och högst troligt öppet huvudlag, säger Sofia Aronsson. |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Vilken skön häst Trixan 12år ser ut som älskar att tävla bra tränare B Öhman kul att se sånt. Höjer travsporten!
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Vet inte om det där var orden ur intervjun jag såg i liven, kanske det var. Avslag var väl att ta i i affekt. Men det lät absolut inte som att det var upptränat för att det skulle bli någon vinst i första loppet och då med de förutsättningarna kan jag inte strecka en favorit från bakspår på Örebro. Räknade hem Ohlsson i sista sväng men spaggen var ju bara tokbra!
|
|
|
|
|