Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-26, 10:28   #76

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det jag ser i siffrorna är att när summan av insatsprocenten för de sju vinnarna på V75 är 184 eller högre så är det så gott som alltid jackpot på fem rätt. (Det finns ingen logik i siffran 184, mer än att statistiken drar en tydlig skiljelinje just där). Och det klart, att om det finns en stor favorit som har 65-70% av insatserna på sig så betyder det ekipaget rätt mycket för summan av insatsprocenten på den vinnande raden. Undantag finns, t.ex. 15/9-2014 då en 86% och en 63% vann, men också 2st 1%. Jag ser dock det mer som ett undantag som bekräftar regeln.
ok, 184 var en rolig siffra! 😊

Knappa 27 i snitt, alltså. När jag spikar en 70%-häst (ex maven nu på lör) så får det bara vara 19% i snitt på resten. Vinner det då en stor favorit till så krävs ganska mycket för att undvika jackpot. Lätt ta till sig "gardera alltid största favoriten"...
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-08, 15:11   #77

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Jaha jo jag kanske hade fel. Kom bara ihåg när jag höll på med det där att det kostade några hundralappar att fixa.

Blir intressant att se ifall de nöjer sig med den beskrivningen. Uppdatera gärna hur det går.
Fick kontouppgifterna idag ( som väntat ). Något försenade p.g.a. sjukdom.

( Lite nyfiken på varför du inte trodde att de skulle "nöja sig"... )

td