|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Måste vara den barnsligaste och dummaste kommentaren jag läst. Happygangster är en bra häst och en ok kusk som vunnit förut. Och rygg på ledaren va ingen skräll, dock tur med luckan. men att den slår en häst som gör säsongsdebut är ingen skräll, sen att man spikar en häst som är ute på debut för året kan diskuteras. Ha en bra dag. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Det där var det mest knäppa jag läst på länge. Hoppas givetvis att du skämtar . eller hur? Daniel wäjersten är ingen sopkus, tvärtom!.En av de mera begåvade körsvennerna och hans styrning var kanon.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wäjersten är bland de mest lovande lärlingarna som finns för tillfället. Problemet är hans form...
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Låt mig utveckla, taktiklopp är för folk med dåliga hästar. Bästa hästen borde alltid ha störst chans att vinna. Ta ett 100 meters lopp. Vem vann flest av dessa 2013-2014 ? Bolt, han är bäst å vinner mest pga han är snabbast , mest tränad å starkast. Rakt fram egna spår sånär som hela tiden.
Trav kan va kul men det är för mycket , örjanlir med spara häst hit å dit, smyga med , hoppas här och kanske där. Spika en årsdebuterande är väl sisådär, men bästa hästen var det å häst mot häst så hade den vunnit. Tur att Klaus å Ludde finns IAF. sen att han är en sopkusk är väl fel. Körde som han skulle å luckan kom som i min travide inte finns det blir tråkigare att kolla på men enklare å vinna pengar. Enda anledningen jag spelar på trav
Senast redigerad av shjuve9le den 2015-03-22 klockan 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nej, nu får du nog ta o kamma dig, om bästa hästen alltid skulle vinna travloppen
så skulle travspelandet bli totalt ointressant och helt meningslöst. Ständiga vinnarodds på runt 1.10, hur kul vore det?? |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Haha chiron
alltid ide å tjäna pengar, en Pålle som ger 1.40 i vinnarspel lr platsspel är alltid bra, handlar bara om hur mycket du sätter. Det är så man blir rik sätt 10-20k ez win ez life
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kul å hetsa lite folk
alltid kul å köra i badkaret å få fram vinnare nog vet jag det. Vilket man måste , skoinfo osvosv. Så lugn i båten. Men håll med om att bästa hästen är mer förtjänt av att vinna än en som har 3 ben och är 12 år gammal å ska på slakt i övermorrn ?
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
bra hest
og perftekt set...
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
shjuve9le
Låter som du aldrig kollar på trav, utan endast oddsen dem står i. Och utgår från att den som är mest spelad är bäst i fältet alltid ovasett. Då är det väl lite så att sådana som du, ger dem andra pengar som oftast. Mvh. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Men Queer Fishs förlust är inte precis samma sak. Det var årsdebut, förvisso bästa hästen men ändock årsdebut. Ska man gå emot en favorit så är det vid sådana tillfällen... |
||
|
|
|
|
|
|