![]() |
Citat:
|
Citat:
Naturligtvis skulle jag ha frågat det. Återkommer så snart jag fått svar! |
Citat:
----------------------------------------------------------------------------------- Hoppas du är nöjd med svaret?. Bra att du bad mig ta kontakt för jag blev uttagen att testa det NYA ATG systemet!! Han skrev När det gäller atg.se börjar den bli lite föråldrad i tekniken. Nästa atg.se kommer bli ett riktigt lyft när det gäller vilka enheter du kan använda den på! =) ----------------------------------------------------------------------------- Bra med kontakter på ATG tror jag. I somras blev jag tillfrågad om jag ville vara guide(mentor) för en kille på ATG som ville uppleva norrlandstravet LIVE. Så vi åkte till Hoting och lita på att han var begeistrad! Publik, feststämning och trevligt på alla sätt. |
Jag fick svaret "inga andra spelformer inom överskådlig framtid" av en mycket trovärdig källa på ATG.
Sedan är det iofs kanske så att inte alla är överens om vad som är "överskådlig framtid"!! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inken kan absolut plocka ner VBOTN från dödens, inget snack om saken.
|
Inken kommer få springa först fram till dödens och bara det lär kosta lite, sen springa i dödens. Då är den sårbar. Mot spets springande VOTN.
|
Låter ju som Dreams Take Time vill köra i spets, vilket borde innebära körning emellan 4 & 5 som då tyvärr gynnar Inken.
|
Citat:
Oj.. Blev lite fel med dubbelpost nedan, skulle redigera/lägga till inte citera mig själv xD Och jag bråkar inte för jag ger inputs! Jag utvecklar ett resonemang kring loppet vilket gynnar oss båda :) |
Citat:
|
Sluta larva er nu. Inken är bland det bästa vi har i hästväg i Moder Svea för tillfället. VBOTN är en kapabel häst men att tro att en nybliven guldhäst ska stå pall mot en klasshäst som Inken är inte särskilt sannolikt. Möjligtvis om Inken är sjuk eller helt ur form. Är han i normalt slag så vinner han detta även om han måste tugga i dödens hela loppet.
|
Citat:
Vis av erfarenhet så skulle jag vara mäkta förvånad om inte Inken släpps till ledningen enkelt dessutom. Ingen annan har verkat vara villig att tävla i guld de senast månaderna och varför köra bort ett andrapris på 100k? Jag tror på chans för DTT att hålla ut VBON sida vid sida och FDG kanske inte ska räknas bort i spetsstriden heller. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra sport på lördag.
Felivia V.E spikar jag. |
Citat:
Jag har försökt fälla Inken i flera omgångar nu och det har varit bortkastat. Bara å inse att det är en jävligt bra häst, och jag är övertygad om att det är långt ifrån maxprestationer vi har sett hittills. Finns hur mycket som helst kvar att plocka ur den hästen. Kommer nog dröja tills Elitloppet innan han får bekänna färg på riktigt. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har du rätt utvecklingsverktyg fixar du beskrivning och objektstruktur på någon dag. Motorn för att lämna in systemen kan säkert återanvändas. Med test, ett 2 veckors jobb att addera en spelform. Obs. Detta gäller filinlämningen, inget annat. |
Citat:
|
Är Djali Boko en utpräglad spetshäst eller går han bra bakifrån också ?
|
Citat:
|
Rondens tips såg ju roliga ut. Slår de in så är det väl bara det faktum att sjurättspotten är kryddad med jackpotpengar som förhindrar att det blir jackpot i alla tre vinstpooler. Maven - Ready for More - Digital Ink och så Björn Goop i alla de fyra sista avdelningarna...
|
Esprit Boko känns märkligt lågt streckad (iof bara tisdag men ändå), den vann ju senast från ett svårt 12:e spår på kort och formen känns på topp.
NO CREDIT BROLINE med Lill-Untersteiner brukar vara farlig från spår 7 i dessa typer av lopp. Bra chans för ledning och jag tror det blir hästen att slå i detta lopp. |
Citat:
Imponerande senast dock |
Citat:
|
Citat:
|
PerNordströmom10 Djali Boko:
– Gjorde förberedande start senast med tanke på det här loppet. Han var lugn och fin hela tiden och jag var nöjd med hans uppförande. Han gick ett bra sista halvvarv ute i spåren utan att vara vässad eller maxad i varken träning eller i utrustningsväg. Spåret är jag jättenöjd med och han känns mycket fin. Det är ju ingen hemlighet att jag har höga tankar om den här hästen och jag tror på bra seger- chans trots tuff omgivning. Barfota runt om. |
Citat:
Info gällande ston som vunnit Diamantstoet - final, Solvalla, 18 lopp: V75-rank: 1:a: 9 vinster 2:a: 3 vinster 3:a: 1 vinster 4:a: 1 vinster 6:a: 1 vinster 7:a: 1 vinster 8:a: 1 vinster 11:a: 1 vinster Spår: 1/2140 1/2140 3/2140 3/2140 3/2140 3/2140 5/2140 6/2140 7/2140 7/2140 7/2140 10/2140 11/2140 2/2160 2/2160 3/2160 4/2160 5/2160 Position: Spets: 10 vinster Dödens: 2 vinster Rygg led: 1 vinster 2-utv: 1 vinster 6-utv: 1 vinster Ej spets: 3 vinster |
Bsse Rydgren rapporterar från Jägersro idag
Citat:
|
Citat:
|
Kanske lite tidigt att veta hur mycket den är spelad i morgon kväll men självklart stannar den inte på 52 %. . Vinner väl ett sådant här lopp 95ggr av 100.
|
V75-2
För att vinna måste man kunna gå en 13-tid. Storfavoriten 8 Ready For More har en byngligt spår. Han kan ju vinna från alla positioner - senast från dödens med tussarna osv kvar. Men blir han över i tredje - backas han då? Putte, vem tar ledningen? Ger motståndarna upp och kör om andrapris - så är det ju bara att spika favoriten och gå till nästa lopp. |