![]() |
Citat:
|
Vaqueyras trodde jag skulle bli veckans skrik och kommunare efter de senaste upphämtningarna men är ju nästan tappad istället.
|
Citat:
Jag gillar Quick on the draw, snabb häst som är lynnig. Erik A har kört den 4 gånger och vunnit samtliga, knappast en slump. Övriga 10 lopp av hästens senaste starter har körts av andra kuskar utan att någon vunnit med den. Streckad nu på 3% och om nu alla andra spikar BG eller garderar med 3 och 5 så kan man ju ha årets drag. Klar är den inte, men med tanke på Erik och den överlägsna farten den har i kroppen är det intressant som chansspik. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Enormt förbättrad ¢¢, kika på tiderna han gjort med den barfotabalansen. Detta har jag väntat länge på! Tre hästar som är betrodda, underbar att ta ställning här och kunna kladda fritt i de fem inledande loppen. :cheers: |
Rede`n tror ju att han bara vinner det här. Även från dödens och visst har Rocket mycket stor segerchans
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Grabbar! ( Hoppas att om det finns några tjejer, att ni inte som tar illa upp ) Tackar er som offrar er och lägger ut vad betaltjänsterna tippar. När plånboken är tunn och tipsen inte stämmer så är det en välkommen del av proceduren precis som er tankar här. Tack!
|
Nån som sitter med skoinfo på Naglo' del Nord? Går med skor enligt ATG just nu.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
visst är verkar adielsson och quick on the draw ett bra team men det är bara på kort distans och bättre startspår dom har vunnit från…på medel har hon inte vunnit sen augusti-13 vad jag kan hitta…känns avlägset att dom skulle kunna skrälla idag |
Är så enormt sugen på att gardera Maven med EN häst. Det behöver inte vara Your Highness. Men känns som en vettig grej att göra denna dag. Att dubbla är sällan kul. Men att fälla en så stor favorit är desto roligare!:cheers:
Samtidigt känns det som att man ändå kommer undan relativt billigt om nu mot förmodan Maven skulle vara totalt överlägsen, vilket jag tror att den är. Kolla prispengar, kolla motstånd, kolla tider. ALLT talar för Maven, de prestationerna den gjort senaste månaderna mot stentufft motstånd, en som som Your Highness känns som en duvunge jämte denna megastjärna. Kluven värre faktiskt. |
Trav är fantastiskt, man lär sig nåt nytt varje dag. Tack för det.;)
|
Citat:
|
Det där med att det skulle vara en enorm fördel med Erik på Quick On The Draw är lite överdrivet, det är med önskeförutsättningarna framspår och 1600. Nu volt och medeldistans. Han är väl inte överstreckad nu på 3%, men chansen är nog inte högre än så i dagens lopp heller.
|
Citat:
Jag tror Maven vinner men det innebär inte att jag spikar den. Jag har med Youna, Ariel, Maven, Uranium och Your Highness just nu. Kan bli nån till. Storfavoriterna inleder med spåren 8,8,11,10, bara en sån sak ;) |
avd 1: Maven ska ju bara vinna men 1 youna, 4 ariel boko och 10 your higness får också plats på lappen
avd 2: usain heina 2% går alltid bra och låter väldigt uppåt från oscar. Boffie man är alltid spelad på 1 % men går alltid skitbra. vinner sällan men denna gånga ska han med på min kupong. Västerbo carrera kass spår men bbf runtom nu. 3%. ska med även den. avd 3, Votn känns något överspelad och inte säkert att han spetsat initialt. Jonny vill ladda förs spets och kniper han den kan han vinna 8/8 vinter från spets 11%! låter väldigt uppåt på honom. Tror ändå återigen mest på inken och 42% på honom känns värt. Candor hall gav inken en match sist från spår 12 eller vs inkens spår 6, 5% och nu liknande förutsättningar som inken nuäven om han är något distansgynnad. sista lyxstrecket till porthos amok som var grym som trea vid debuten sist. avd 4: spikar royal prince utan att tveka från det läget. avd 5: låser jag på 5 staro, 6 trinity och elva Felicia.VE avd6: naglo vann trots tre dryga omstarter i lördags och var knappt framme vid bilen när den släppte, galet bra insats. chansspikar. avd 7 tar med rocket zet, Vaqeruas, talk the talk, angelo AM och super otto. hoppas på det bästa :) mvh |
Citat:
Yngsta märren i gänget, samt att alla tipsprånglare unisont spikar i ett stolopp, tillsammans med körsven. Voltstart och stallets ojämnhet, är brftro optimalt, samt borde varit mer övertygande, torskade mot Silvia Logoj näst senast??????, bra senast, men mycket tuffare emot denna gång. Kommer märren till spets ökar aktierna? Givet att gardera kommunaren, med tanke på tipstjänsternas hjärntvätt på spelarkollektivet, än mer en jackpottomgång, där motståndet inte går av för hackor. Absolut en segerkandidat, men ingen spik för mig. Jajjan |
Citat:
*ironisk om det inte framgår* |
Citat:
|
Citat:
jag satsar svärmor på att du har rätt. Jajjan |
Citat:
|
Citat:
Senast de var så eniga, var när Månprinsen startade på V75. Detta blev en signal för mig direkt att leta annan spik, men vågar så klart inte ta bort Trinity. |
Citat:
|
Citat:
|
maven tjänat 14miljoner kontra motbudet your highness 2 miljoner säger en del bara att spika hur tråkigt det än är till % men ska bli en fröjd att se maven idag hoppas på en riktigt bra prestation. :clap:
|
Citat:
|
hur kan forsens bonus stå i så höga procent hos atg?…jag hittar ingenting som tyder på att han kommer vinna idag!…är det bara tidningstipsen som har höjt den till favorit idag?
|
Citat:
|
Så här blev mitt bolagssystem.
Kan bli en bra dag för Johnny och Björn. 1) 8 r10-1 (världstjärna skall åter vara med i Elitloppet, mött Timoko, tränar som en ängel - flyger fram) 2) 5,6,8,9 r3-7 (8 överlägsen kapacitet, men får jobbigt lopp. 5 stallet optimistiska. 6 gillar jag. 9 har vi inte sett botten i) 3) 4,5,10,11 r1-2 (4 och 5 gör det jobbigt för Inken. 10 har sett fin ut på sistone) 4) 1,3,4,10 r9-11 (är distansen bättre för 10 idag, för senast var han inget extra på upploppet efter en smörresa) 5) 6 r5-3 (dagens jätteskrik från kusk, stall och tippare. 5 enda emot) 6) 2,4,6,9,10,11,12 r1-3 (hoppas på skräll) 7) 3,4,5,6,8,10,11 r7-9 (5 vinner om felfri, 4 bfro, 8 mycket bättre än ni tror 2 %) Kostar 1568:-. Lycka till med jackpot!:moneybag: |
Citat:
|
Nu har jag väntat in tillräckligt med info utan att för den sakens skull få skallen för full av det! Behåller spikarna:
-Maven som inte verkar ta sig över 65% ens och ska bara vinna oavsett spets eller dödens om hon är som hon ska. -Trinity Zet trots haussen som tyvärr blev av att de flesta tipstjänster tippar henne. Vinner till minst 50% i min mening och landar bara på knappa 40% nu trots skriket. Hela systemet: 8 (bästa hästen och vinner på walk over) 1,3,5,6,7,8,9 (favoriten är bästa hästen men mycket sårbar på läget) 1,2,4,5,7,10,11,12 (se ovan...) 1,3,4,6,9,10,11,12 (några hästar som höjer sig, men mycket intressanta utrustningsändringar i loppet) 6 (spets och slut!) 2,6 (låser på de två av de bästa som även fått bra lägen) 2,4,5,6,9 (starka favoriter, men två mycket intressanta motbud) Krav: Wilda Tigern Jack/Dreams Take Time/Västerboonthenews/Il Sånna/Rocket Zet/Vacqueyras (minst 1) 2968 rader Hittade tre finodds på skrällar på expekt också: Raggamuffin 25ggr - kommer få ett bra lopp och blir tokfarlig med lucka! Obi Wan 40ggr - minst lika bra som de flesta här och barfota på alla hovar idag! Livacious Lindy 30ggr - Mycket troligt att det blir lopp i rygg ledaren och blir farlig med lucka därifrån! God tur alles, nu ska jag bege mig ut i vårsolen! |
Inken "OTROLIGT bra i värmningen" enligt Stefan. Inte ofta han tar till såna ord...
Betyder det att den är klar eller är det desinformation av ormen Stefan? |