|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Svensk hästsports totala avsaknad av adekvat CODE OF CONDUCT lyser igenom såsom vanligt.
T o m Paul Scotney som utredde ATGs utlandsspel, ansåg att detta var en försvårande omständighet för hästsporten i Sverige. I Singapore blev nyligen en jockey avstängd 1 år för att inte ha tillvaratagit sin häst chanser på bästa sätt. Skulle vi införa liknande regler i Sverige , skulle inte många kuskar få köra närmsta åren. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
MICKE NYBRINKs SÄKRA
7 Top of the World (V86-6) och 5 Dizzy River (V86-5) Nu kan man inte spika dessa hästar
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag kanske är helt dum i huvudet, men jag tänker chansspika 12 Perfectly Enough i V86-4
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Ne men som sagt det har knappt regnat nånting så det ska absolut inte vara några problem! Unique Govan, känns som det är dags nu! Tvilling 1-4. Kazire de bob, kan skrälla. Kör tvilling 6-13. Sen skiter jag i resten
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Han vet inte att på samma sätt som Aten har en hamnstad, som heter Piréus, så har Mölndal en hamnstad som heter Göteborg. I första tycker jag man garderar 4 med både 1 och 12. I tredje garderar jag storfavoriten 2 med 7, som Peter U är mycket positiv till. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whalz (+1) |
||
|
|
|
|
|
#22 |
Perfectly Enough |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Inget för vinnarspelen men fin till streckspelet. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ni som alltid tjabbar om hur dålig Örjan är som kusk. Låt oss höra vad ni tycker efter första loppet på Valla.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Det ser ut att bli betongbana på Åby i kväll. Regnet ser ut att vräka ner nu. Det brukar inte gynna barfotahästarna där och gissar att det kommer en del sena ändringar.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoppas dessa hjälper till att välta favoriter:
Gross Weight, Daley Lovin T Rex Enjoy Avenue Windy Ways (nästan favorit dock) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ska man dubbla Top of the world med Secret Mission eller Limoncelli?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
på Åby, kan översättas "kommer inte bli sämre än vanligt", vilket är ett gott betyg, när det gäller banan. Känner flera, som under åren strukit sina starthästar pga banans miserabla beskaffenhet. PU har fog för sin optimism. Det skall bli kul att se debuten, även om spelvärdet är borta. Given spik för mig. Lycka till med liren Helge. |
||
|
|
|
|
|
|