|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
bet365 släpper odds kl 10 på onsdagarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Tror Spelvärdes stora jokersystem fortfarande lever
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Härligt igen pappa Unter! Bra spik till 25%
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
De flesta var lite sega i loppet, men Peters nyförvärv gjorde det hyggligt i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Peter levererar fortsatt. Lite märkligt fenomen det där med Untersteiners lyft senaste åren. Andra tränare skulle bli nästan ständigt överspelade med sånt facit, men jag tror minnet är för bra hos en del som fortfarande ser Peter som den där passive nötaren han en gång var. Detta kvar nu för pott, hjälp mig jobba in tack:
2,6,12,14 5 2,7 1,2,3 5 Med krav på antingen Jethro Tull eller Call Me Hanover
|
|
|
|
|
#85 |
|
Jo, jag läste vad du skrev tidigare om flera barfota vinnare i ramloppen.Vad jag menade var att även lägre rankade hästar klarade sig bra barfota.
Och nu när Lövgrens inte vann så säger Nybrink: "Konstigt att de inte kan få till en bana som det går att köra på". Alla kvällens barfota vinnare har precis visat motsatsen.Har aldrig förstått Nybrinks storhet.Bara för man syns mycket i TV och har en spalt i en tidning gör väl ingen till nån storhet? |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
![]() 2,6,14 5 7 2,3,4,7 1,3,5 Tyvärr hade jag 7:an som förstareserv i andra, annars hade jag suttit med detta för 8 rätt. |
||
|
|
|
|
|
|