|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Lycka till alla!
|
|
|
|
#47 |
|
Och där blev Radysin anmäld med skor
Blir att gardera!
|
|
|
|
#48 |
|
Jag behåller mina spikar. Tror Radysin har vettig chans banan till trots. Det brukar bli fel när man ändrar sig.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Al Dente såg ju fin, men kan inte spika i årsdebut. Får luta mig på T Rex DK och Reijos i sjätte.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Åkte på V4:a på en smygkörd som fick lucka, spik på Timbal på V5. Får hoppas på den istället i väntan på V86.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Här Olle kom en rejäl lättning precis på mailen.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
T Rex ändrat till c¢. Magic Your Way struken i samma lopp.
Senast redigerad av Helge den 2015-03-25 klockan 19:56. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Vilket jävla intryck på Daley Lovin. Herrejävlar...
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
1,3,4 eller 5 för V5 på Solvalla. Kan man få in drygt 300 spänn så bekostar det V86.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Hoppas du får rätt ang avd 1 då. Skulle själv aldrig ens under pistolhot spikat en sådan gigantisk favorit när det nu tack vare vädret finns så mycket som talar emot för att motivera insatser på den nivån.
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Känslan är att hon vinner ändå, men det återstår att se.
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nu ströks Arazi Boko med.... Gissar för banförhållandet precis som Magic Your Way.
Nej, hosta var orsaken. Men var mycket besviken på banan strax innan strykningen. Senast redigerad av Helge den 2015-03-25 klockan 20:23. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Härligt pappa Unter
![]() ![]() Fick feeling för den där direkt när jag såg startlistan. |
|
|