Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-06, 00:47   #256

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Ledtråd; Gubbsjuk.

Och samtidigt får jag be om ursäkt.

Mvh Ulf-Vigilante
Ja, visste jag väl.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-06, 01:14   #257

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Ledtråd; Gubbsjuk.

Och samtidigt får jag be om ursäkt.

Mvh Ulf-Vigilante
Ok. Fattar väldigt lite av det du skriver, blir nog bra.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-06, 02:30   #258

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Nu har jag varken sett loppen eller läst på något innan, men är det inte lite bortkastat att anmäla quick on the draw till ett lärlingslopp med tanke på hur hästen är?
Ja det var faktiskt den konstigaste anmälningen jag sett på mycket länge också. Ungefär 10% chans att få den felfritt hela vägen om man ska värdera det högt. Och vinstchansen om den går felfritt kanske 20% högt räknat med tanke på distansen och motståndet och att det är lärlingslopp. 2% får jag det till. Om man är väldigt snett ute i den värderingen så kan man ta rejäl säkerhetsmarginal upp till 5% vinstchans. Så det verkligt obegripliga var väl hur mycket den blev spelad...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-06, 08:48   #259

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det var faktiskt den konstigaste anmälningen jag sett på mycket länge också. Ungefär 10% chans att få den felfritt hela vägen om man ska värdera det högt. Och vinstchansen om den går felfritt kanske 20% högt räknat med tanke på distansen och motståndet och att det är lärlingslopp. 2% får jag det till. Om man är väldigt snett ute i den värderingen så kan man ta rejäl säkerhetsmarginal upp till 5% vinstchans. Så det verkligt obegripliga var väl hur mycket den blev spelad...

Att det skulle vara 2% vinstchans med de förutsättningar som gavs håller jag inte med om, snarare runt 10%, försiktigt bedömt.

Nu vet jag att man inte har något att vinna på att prata om sannolika utfall som kunnat inträffa, men hade jag fått 20-50 ggr så hade det blivit dyrt 9 av 10 gånger under rådande omständigheter för mig.
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-06, 13:42   #260

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Solo Visa inlägg
Att det skulle vara 2% vinstchans med de förutsättningar som gavs håller jag inte med om, snarare runt 10%, försiktigt bedömt.

Nu vet jag att man inte har något att vinna på att prata om sannolika utfall som kunnat inträffa, men hade jag fått 20-50 ggr så hade det blivit dyrt 9 av 10 gånger under rådande omständigheter för mig.
Ändå en halvering nästan från hur mycket den var streckad. Om vi bedömer chansen för felfritt lopp till 17% (samma som insatsprocenten) då och sen 40% vinstchans felfritt så är vi kanske mer rätt. Du har nog rätt i att min värdering var i lägsta laget.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-06, 14:16   #261

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ändå en halvering nästan från hur mycket den var streckad. Om vi bedömer chansen för felfritt lopp till 17% (samma som insatsprocenten) då och sen 40% vinstchans felfritt så är vi kanske mer rätt. Du har nog rätt i att min värdering var i lägsta laget.
Jag ville inte låta vass, bara att jag inte höll med. Men vi håller kanske samma syn ändå. Vi båda tryckte ner vinstchansen, till skillnad från ex vissa betaltips som bedömde att chansen var större. Lurigt!

Just galopprisk för hästar, och framförallt ev förhöjd galopprisk pga ny/sämre kusk än tidigare är svårt tycker jag själv. Hästar behöver bara stabiliseras lite sakta, sakta för att ex en procentsats baserat på tidigare starter ska bli ganska fel. Jag har svurit flera gånger över att hästar inte galopperar som de ska.. Här kan info från tränare och möjlighet att se hästen live ge en stor fördel.
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-08, 18:29   #262

hakan11241s avatar

Sharp$: 3830
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Alla betaltjänsterna var snett ute idag.
Det är svårt med trav. Snoken var ju helrätt på det idag med fem förstarankade men lyckas missa ändå för att han chansspikar i sista.
Ranken är inte allt, man måste sätta spikarna alternativt köra med motspel.
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td