|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Kolla loppet han vann på Valla, från det här läget är den garanterad en resa i rygg ledaren eller tredje inner om det blir extrasläpp i loppet. Vet inte så mycket om formen ska erkännas, men hästen är bra nog att städa av det här skitgänget med lucka därifrån. Och det här är ett ihåligt lopp där jag tycker chansen för lucka är lite större än normalt.
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
1) 2,3,6,7,10 (2 leder, 3 dödens, 10 vid överpace, 7 skräller till 3 %)
2) alla 12 (vem kan inte vinna detta klass II) 3) 3,6,10 (6 och 10 skall till Olympiatravet och Elitloppet, 3 gynnas av tre stallkamrater) 4) 4,6,7,9,12 (jättesvårt - gardera) 5) 12 (Melander får inte vänta med världens bästa kallblod) 6) 8 (var enorm i årsdebuten) 7) 1 (Johan konfident - såg ni 12 senast efter galopp - borde vara med) Detta äkta TV-system - jag hatar vanligen TV-system) kostar 450:-. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Dagens V75-spikar är Jeppas Maxi och Janes Hugo.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Härligt Daniel
![]() Hade så gärna unnat Super Otto en seger där dock, den hästen är värd att få vinna nån gång |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
BRA DANIEL
med på 2 heste,fint start....
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Man måste säga att det är konstigt av en del spelsidor att singla Nato Dream som inte visat något på så länge, och idag fick vi åter se att hästen har gjort sitt bästa för länge sedan.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Hade 10an som spik på mitt 16-raders system,men vet inte om jag får visa kvittot på detta forum
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Jag kommer aldrig mer strecka Nato Dream, hästen vill ju inte tävla längre. Låt stackarn gå i pension.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Då var det dags för nyckelhålet igen!
Favoriten i avd.1 hoppar direkt men lallarna i TV koncentrerar sig enbart på Ante Lisell i täten.Det tar en bra stund innan de upptäcker att M.A. galopperar trots att det inte är mer än 10-15 meter till Blue Rocket.Hur svårt är det att se båda hästarna samtidigt om man är på plats? |
|
|
|
|
|
|
|