|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 |
|
Gjorde väl travtjänsten så sent som någon vecka sedan på v64 och då blev det livat för att man fick en favoritflerbong i örat när man ringde. Hur man än vrider sig som det heter.
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Gissar att travtjänstens förslag då var V6 och det är ju viss skillnad mot att rekommendera favorit flerbong på V75 eller V86 utan möjlighet att bara spela i alla rätts poolen med 2,5 ggr utdelningen. Dom föreslår vad jag sett ofta flerbongar på V4 också då ju det är en spelform som är ännu mer lämpad för den typen av spel när man tror på låg utdelning.
Alla som kritiserar betaltjänsterna glömmer lätt att dom säljer tips varje dag. Oavsett hur startlistorna ser ut. Det är såklart inget optimalt sätt att spela om det inte handlar om att sälja tips. Det är bara dom som producerar tips, dom som har spelproblem och dom som har obegränsat med pengar och bara ser det som ett nöje att spela som spelar streckspel varje dag. Dom som tänker lite längre än så går såklart bara in de gånger man har bra spelideer och tycker omgången ser intressant ut (det gör dom spelberoende i och för sig till alla lopp alla dagar men då handlar det om sjuka människor). |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Citat:
inget fel på din kristallkula här inte. Tycker det är trist och slött, att ingen kan krysta ur sig ett litet tack för genomgången av Rommes V75 omgång, i trådens första inlägg. Särskilt då du listade alla vinnare. Otack är världens lön, de flesta hade nog struntat i att lägga ut någon mer info på Sharps, med tanke på responsen. Helt enkelt för jävla dåligt. Av mig får du ivf ett stort tack för ditt klockrena inlägg. Jajjan Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5) |
||
|
|
|
|
|
#244 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Citat:
Lär dig läsa Johan, innan du gör bort dig. Det var ett klartecken så långt man komma i Johans uttalanden! Han säger aldrig, " Jag vinner eller jag vinner oavsett hur det blir kört.". |
||
|
|
|
|
|
#248 |
|
Uttrycket "reducera bort sig", är det per definition när man får in hästarna på det som ofta kallas "ram" men väljer bort den rätta raden via något av de villkor man sätter upp på raderna?
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Nu sett alla V75-lopp i efterhand. Grattis @StallZet till 2 fina segrar!
Härligt Månprinsen ♥ Snyggt matchat Jeppas! Queer Fish, ojoj! OTP♥ Fin sport idag! |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Japp, så kallas det.
|
|
|
|
#251 |
|
Näe, det är smällar man får ta. Faktum är att reduceringen idag sparade en stor del av vad jag missade i form av utdelning, så det är ingen större skada.
|
|
|
|
#252 |
|
Egentligen så är det ju "fel" med facit i hand, men man vill ju ändå försöka vinna hyggliga pengar. Att spela 200 rader x 10 eller något sådant känns helt enkelt inte kul när man vet att man blir helt lottlös om man har det minsta fel.
|
|
|
|
#253 | |
|
Citat:
![]() Det var sannolikt negativt spelvärde på den vinnande raden eftersom femmorna frös inne, trots jackpottillskottet i sjurättspotten. Betaltipsen försöker nog visa på hur man bör resonera för att vinna i det långa loppet och då är det helt galet att lämna in en rad man tror har negativt spelvärde flera gånger. Även om vinstchansen på raden är högre än de man väljer. Men jag avundas inte betaltipsen, många av deras kunder har svårt att tänka i något annat än vinst och förlust. Missar de fem ggr i rad eller mest överstreckade vinner ett par ggr på raken så klagar folk på hur usla de är.
|
||
|
|
|
|
|
#254 | |
Citat:
De klagas på första gången, de ser ett betaltips. Ojoj. Ingen självrannsakan, bara klaga EFTER loppen gått. Har fler såna skribenter här |
||
|
|
|
|
|
|