|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Själv vågar jag aldrig spika Kenneth, hade fyra garderingsstreck utöver honom
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fyfan! Nu kan det smälla tack! Kom igen
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
![]() Tyckte att det kändes som att han väntade för länge. Men har man en "överlägsen" häst så kan man vänta in i det sista... |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Där rök jag då, hade 4, 10 men Uffes häst gick ju inte ett skit på sista bortre.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
haha jag hade oxå 4-10! Såhär i efterhand känns de otroligt korkat. Inte för att man ska vara efterklok. Utan snarare för att man överanalyserar ett enklare scenario. Nämligen att en guld-divisions häst ska runda dessa lusar. Även om Erik Lindgren sitter bakom. Nåväl! Angående "loppreffen" på Klosterskogen har de ju blivit känt. Men tycker bara att de blir barnsligt och uttjatat om han ska överdriva varje gång. Den gången med Support Justice vs BBS Sug. Tycker jag att det var befogat att hålla på så. Men med Lanem Silje kändes det ba korkat. Försökte lägga till en spänning och energi som inte riktigt fanns där. Men kanske bara min åsikt. Svårt o förklara
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jävla favoriter... Tråkigt när man inledde med två spikar o garderat upp de två nästkommande lopp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Igen.....!!!!!!!!!! Galopp flerbångflerbången åt hvete 3an hade vunnit lätt... Spik 4 i dd1 sen 2-5-6-10 x 50
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nja misslyckats i avd 4 var väl lite hårt, kom fram rätt bra från start, men fastnade i en riktigt trött häst med ingen möjlighet till att gå ut i andraspår
|
|
|
|
|
|
|
|