|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Travnet spikar nr4 (på alla kuponger inkl DD) - TT spikar nr 10.Vinner en tredje i DD-1?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
TT är roliga, spikar Iponema..Skulle vilja höra motiveringen till det.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jag hade spik på Danielle, men det gick vägen inte idag :/
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-04-04 Bana: Gävle Spelform: V64, omg. 65 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 8 Finnskog Sjefen* 2 3, 8, 10, 11, 12 3 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 4 1, 8 5 6 Danielle 6 2 Sorbet Vadet gäller startnummer 90 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: 8DEC E8C9 A495 1141 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kan inte vara nåt annat än att alla runt Solvalla som är tjänis med varann (inkl Malmrot) tycker att en Melander-häst (med M.Schön) väger tyngre än en uppkomling som bemödar sig att komma till Gävle från Halmstad.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Schön har inte vunnit ett enda travlopp i år! Och då bygger man ett system på över 2000kr på att han ska vinna från spår 10 mot Sheava vik.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Precis! De tyckte nog att Melanders häst var så bra att den trots Schön var deras bästa spik som allt (inkl DD) kunde vila på. 2500 kr i sjön...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gött med dubbeljackpott till Halmstad!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Travnet har misslyckats ???
TT har spikat fel ??? Tomteverkstad !!! Man ar ansvarig for sina egna spel !!!
|
|
|
|
#42 |
|
Jag ryggar aldrig deras spel...Skulle inte röra i Iponema med tång idag. Men omöjligt att missa deras tips då dem dyker upp i ens twitterflöde och lite överallt..jag ställer mig bara undrande till en sådan spik av ett företag som jobbar med att sälja tips.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Tack Putte! Precis, alltid samma tjat om det. Helt otroligt! Är det för att känna sig som en bättre spelare själv då? Å alltid i efterhand, då haglar kritiken mot dom. Fattar inte major med flera pallar posta service plays här, totalt bortkastat. usch |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Här är deras analys. Jag ser inget konstigt i den som spelvärd spik till 11%, varken före eller efter. Kul drag, men det gick inte vägen.
Senast redigerad av Helge den 2015-04-04 klockan 17:29. Anledning: analys inte rank |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vad menar du? Förklara, vadå bortkastat ?
|
|
|
|
|