|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Gävle jackpot
Bästa spik? bästa drag? ser svårt och öppet ut....
Glad påsk alla..... nu kör vi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spik, Up to belle och utgång på algot ålj och sheava vik. Lås på 2-5 i sista!!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glad påsk, Angelica vinner i första...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag är ingen kallblodsexpert men hade nog chansspikat Finnskog Sjefen i avd 1 av två anledningar.
1. Kusken. Första gången med proffskusk. Torbjörn Jansson istället för Henrik Kublik är ju en makaber kuskförstärkning 2. Hästen är anmäld barfota runt om för andra gången någonsin i sin 106e start (i alla fall i Sverige). Enda gången den gick så, i ett lopp 2013, vann den lätt. Spelvärd chansspik. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), Manprinsen (+10), TOBYTYKE (+4), Chiron (+2), Trinity (+2) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Känns som TT har en bra & solid rank, ryggar den.
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Svenska kuskar på norska kallblod är för det mesta lyckat! Dessutom som Olle skrev, proffskusk, fast andra gången tror jag. Kai Johansen har väl kört den?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Känns som Angelica lät sig bli synad lite väl enkelt där kan jag tycka. Så mycket sämre är inte hennes kuse ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Blir så när en proffskusk ställer en fråga... Men hon gjorde faktiskt rätt. Såg att Jansson inte ville släppa dödens till Närbyjänta. Skulle bli högt tempo. Algot passar bättre med rygglopp tror jag?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja den ska gå i ryggar har jag också hört, men kort distans och spets brukar vara guldläge annars. Nu fick hon lucka ändå men på tok för sent. Torbjörn med sin rutin körde enligt instruktionsboken så det var ganska givet med seger. Var dock tvungen att dubbla med 9:an till 1%, tyvärr orkade den inte plocka ner ledaren över upploppet.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Hade samma tanke ang. 9:an. Tog bort den pga Sundbergs form (en vinst i december och innan det en i augusti)...
|
||
|
|
|
|
|
|