![]() |
Citat:
|
Conlight Ås kändes som en bra spik tidigare. Men nu tycker jag att Västerbo Eclair ser riktigt fin ut idag. Kan hästen vara redo för vinst redan?
|
Tänkte från början bygga ett sys. för max utdelning på 50 000:- , nja..kör på att favvofall i 2 första,spikar maven .
Hoppas på 2X 2/4% i inledningen(inte troligt,men understreckade och roliga)V75:1-2 Odd face 2% ..?? 5 atticus...come on players.. V75:2 8 Mescal 2%..spelad som favorit senast mot dagens största..bfb denna gång..hitta ned i slagläge så.. Övriga lopp under analys.. L |
Kan Napoleon CD förlora idag? Royal Prince ser ju riktigt fin ut...
|
Citat:
|
Panik. Får inte upp filen från HPT till atg.
Felmeddelande " Angivetspel inte tillgängligt eller felaktigt ifylld. Kupong 1 ID " Vad är fel? Vad gör jag. |
Citat:
|
Hur ofta säger Takter. "Jag tror och hoppas att hon vinner igen" Rätt starka ord, ingen preparé.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu har jag också hört Takter. Inget preparélopp idag... Trots sommarbana och bakspår får jag väl också spika Maven. DTT får bli ett litet vinnarspel istället bara för att...
|
Citat:
|
Citat:
Annars är det faktiskt ingen idé att spela om man tror att 4-5 favoriter ska vinna idag? |
Äsch börjar faktiskt ge upp om V75 idag. Känns för favoritbetonat ut idag. Gör en liten flerkupong och en väldigt liten chanskupong... Får bli så. Lycka till allihopa!
|
1,3,5,8,9,12 ...i V75:2..
Att 1 Napoleon CD skall vara streckad på 70(!!!) % jämfört med Maven 53% =skämt.. Men (förhppningsvis tacksamt) Visst ..Jag rankar napolein först ..men nej nej ..kul streccklista i detta lopp . L |
Citat:
Mera gas i loppen. Bara fram å trycka. Hästarna ska tränas att tåla dödens. ;) |
Nu vinner 5 Nelle.
|
Citat:
|
Ser fint ut för Ludde nu när han fick ledningen före favoriten.
|
Härligt Ludde!
|
Hejja Ludde!! :clap::cheers:
|
Typiskt Kolgjini, galopp eller vinst... ;)
|
Citat:
|
Första storfavoriten föll..
Härligt..i nästa 70% re..he he , Tant Agda har influerat massan.. Spelmässigt härligt när "alla" haussar "fel" hästar och dissar dom klara (Maven).. L |
Problemet med denna häst idag var ju procenten, 14 % var för högt...
|
Hade nog inte heller tagit med OF men nu hade jag råd att i stort sett helgardera det loppet så den åkte med.
|
Sådärja - blivit hånad hela veckan för att jag varnat för Conlight Ås. Och påpekat, att hans debut inte var så dunderfin, som många påstod.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men går man kort eller kör flerbong så är det rätt att spika CÅ :) |
Citat:
|
Spoiler:
Hade gardat med 5 kameler ..men rensade hyfsat då många spikade 6:an.. bra start! L |
Citat:
Nya tag! :) |
1 miljon system försvann, bra rensare.:moneybag:
|
Citat:
|
151 kr efter V75-1. Det är en bra början.
|
Citat:
Roligare efter nästa när dagens största (70% .???) torskar.. L |
Citat:
|
Vinner en häst med startnummer över 7 så får inte jag 7 rätt iallafall, tittar på min rad och ser bara 1:or 2:or 4:or o 5:or o 6:or typ =)
Ofta som det är låga nummer på Jägerso så hoppas det funkar denna gång med =) Började rätt med Ludde iallafall. |
De flesta spelade nog på vad hästen har visat de senaste 1,5 åren och då är det inte så givet att ta med den.
|