![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Ludde har valt sina stallflickor med omsorg i alla fall :omfg:
|
Citat:
|
OOo , gott med Tequila nu..2% här ..""underprocentad" ..glugg..glugg..
L |
Shooter. Varför svarar du inte på privata mess?
|
F.ö kan ja tycka att det var en grymt fin häst, en bra vinst. o.s.v. Sen tycker jag inte mycket var gratis. Jag plockade bort den på mitt lilla privata system, ångrar inte det. Många galopper, en erik som segade där bak. segern är inget och snacka om! men utan galopper o all skit, detta slutar annorlunda 8 av 10 ggr
puss |
Haha där sprack Malmrots tvilling
|
Citat:
|
Synd att inte Goop hann...
|
Citat:
|
Citat:
|
Dax för ....elitloppsvinnaren 2015 ...Noras Bean..?? ha ha..5 år sedan kanske..
L |
Synd, hade Björn gått ut lite tidigare så hade det nog sett annorlunda ut.
|
In med Maven nu då!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu ska vi se Maven passera linjen som 2:a! =)
|
Hoppas på 11 Breidablicks i 4:e (räknar kallt med att Maven vinner)5% ????? , go go go ...
L |
Citat:
|
Citat:
|
Nu skall det bli kul...Många (inklusive betaltjänster) rankar inte 10 maven först...jag hajar ingenting..årets klaraste i min bok..
Good Luck! Mvh , L |
Citat:
|
Funkar inte
V75 jackpot på Lördag - DU kan vinna 40 miljoner Omsättning romme i år 73,6 Jackpot Omsättning Jägersro 81 miljoner Jackpot Förra året 82 resp 79 UTAN jackpot, dvs tapp 7 - 8 miljoner Ändå 2 jackpotomgångar vs inte jackpot |
Citat:
|
Slänger in en V5:a med samma spikar som på V75: Maven och Buzz Mearas.
|
Hoppas innerligt att Maven torskar!
|
Att spika en häst på Jägers med bakspår som stor favorit på en själv springande sommarbana och som har större uppgifter framför sig inom ett par månader ser jag absolut noll värde i. Vinner Maven, fine, då är det så. Kommer dock i längden löna sig att spela mot dessa förutsättningar. Vi som spelar på riktigt garderar det loppet idag. Skriver det innan loppet utan facit då det är rätt oavsett om hon vinner eller inte.
|
Bra, en häst mindre i loppet.
|
Citat:
|
Citat:
|
Zabatsu och Chiron - det är inte min avsikt att låta mästrande. Men det brukar vara tvärtom.
Ledaren ser inte den som kommer långt ut och svarar därför inte. Napoleon hade MYCKET sparat i mål eftersom Ingves höll fast hästen i rygg. Ingves klagade själv i efterhand på sin styrning och menade, att han skulle dragit på mer i sista kurvan och vunnit med mer luft. |
Så där ja. Maven var precis så slagen som man på förhand kunde ana.
|
Varför går Takter så tidigt?
|
Maven gör ju ett kanonlopp i spåren, men Noras var också grym idag och då gick det inte att ta något.
|
Byebye Maven...dagens säkraste...hahahaha
|
Det går inte att vinna från bakspår idag. Maven var bra men det går helt enkelt inte på jägers.
|
Jesus amalia. Vem fan är Maven? Herregud. Noras köttar maven alla dagar, alla spår. herregud jesus. Hoppas nu hästen mår bra, med tanke på det som hände, hade väl vunnit med 100 meter mer annars.
|