![]() |
Citat:
|
plus att den tar spets
|
iofs kan untersteiners vara överjävlig, men inte säkert att ens det räcker om den får chansen...
|
Citat:
|
Sådärja, en favorit från spets. lyckades vinna med råflax. ja han är duktig. haha
|
Nu måste det väl ändå bli jackpot?
|
Heroisk insats av Dernier Viking.
Lite humoristiskt att allas stora avslag bara vinner :lol: |
Citat:
|
Citat:
Något emot Bergh? Har du torskat mycket pga Berghs hästar kanske? :) Hoppas att det gått bra idag! |
Ja, nu är det nog bara gratulera ATG till ännu en jackpot. Spelarna kan man inte gratulera för återigen deras pengar som flyttas. Hur många lördagar i år har det inte varit jackpot ?
|
Citat:
Helvete vad bra vikingen var, vilken moralisk vinnare!!! :omfg: |
Jag är inget proffs på trav. men Malmroth. jag såg hans andelssystem innan, vad gör han i tvn? han vinner aldrig, han ger aldrig bra tips, han e tråkig. folk gnäller på denna robin på veckorna. men malmorth. helvete.. va kass han är på allt! måste väl ha en roi på max 20% då är jag snäll
|
Citat:
|
Inget fel på Malmrot, tycker han är saklig och bra. Ibland är han rätt ute i sina tips, ibland sämre. Men så är det väl för alla...
|
Citat:
|
Jägerrolunken fortsätter spets slut tråkigt!
|
Nu måste väl alla :hattenav:för Berghs träning, körning, balansering med Geisha. Dessutom var han ärlig redan i onsdag i TV om Geishans chanser.
|
Citat:
Att tider från förr inte kan påverka dagens lopp förstår jag. vad vill du ha sagt? |
Citat:
|
Citat:
|
Chiron!
Det är alltid jackpott! |
enligt"mönstret", så blir det 4-3 på dubbeln...
|
Någon med dd förslag ...funderar på 4 mot 4,8
|
Livstids jackpot?
|
Citat:
|
Citat:
Annars kanske 4-4,9? |
dd kör ja 4 mot 3,8
|
Dagens bästa spik :claps:
Björn har verkligen ingen lyckad dag idag :no: |
jäklar vad luddes kusar går, är väl tjänstefel att inte lira QF till 5ggr i sista, på bet365...
|
Avgå Malmroth
|
Fan också. Hade lite förhoppningar på ängeln med det gick inte.
|
Citat:
|
Citat:
|
Lätt att unna Heiskanen den här segern efter allt skit han gått igenom på sistone. Hoppas han får in nån annan storägare istället. Grym hästtränare...
:cry: |
FAN va kul för Veijo!
Han tränar denna själv va? Ingen jävla stall piss denco? Så synd om Veijo!! Äger denco denna då? Så jävla äckligt svin |
Heja Veijo!!!!
Så jävla skönt |
Gillar verkligen Veijo... hans s.k partner i business ger jag inte mycket för
|
Skönt att han fick öppna sig och lätta på hjärtat. Tror knappast Denbergers får några sympatier efter detta.
|
Citat:
Älskade Veijo, hoppas allt löser sig, du är en av de främsta tränarna vi har ♥ |
Såja lever på alla system och då är det förhoppningsvis bara att börja räkna pengar, även om det inte blir några stora. Bara Flemmings som kan ställa till det som det känns. 1,3,4,9 för tre sjuor och 1,3 för fyra.
Varför är det så förbannat synd om Veijo? Han har fått välja en massa topphästar åt en ägare och firat stora framgångar med dem. Om sen ägaren och han blivit ovänner är det trist såklart men ägaren gör ju som alltid som han vill med sina investeringar. Det här synsättet att det är synd om tränare och kuskar när de inte får jobba med sina topphästar genom hela karriären är rätt konstig tycker jag. |