|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Ja det är klart. Det finns ju väldigt många rader man kan komponera som det inte går att få betalt på heller. Var iaf en som hade kryssat i v7 och blev ensam. Det är ganska klantigt. Då har man kastat bort ganska mycket pengar på 6or och 5or
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Men att bara plocka den där statistiken ger inte så mycket mer än att konstatera att favoriter i allmänhet är hårdare spelade än deras vinstchanser. Det finns ju faktiskt spelvärda favoriter också. Ur min statistik över alla V64-omgångar 2014 får jag ut att favoriter i spannet 40-49% på insatsfördelningen vann 48,6% av sina lopp (106/218). Med det underlaget kan man rakt ut singla vissa favoriter utan att läsa på och ha hyggligt på fötterna när man gör det. Jag har inte läst 2 sekunder på tredje avdelningen idag men har redan bestämt mig för att spika favoriten där (som jag bedömer kommer hålla sig inom spannet).
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Spelarkåren är rätt tunga på favoriter i sina system, och söker man efter utdelning är det inte en favorit till man skall ta med på systemet.
|
|
|
|
|