|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#17 |
|
Svend Dyhrberg har aldrig toppchans...
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Spikar return to sweden
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Går o väntar på att Indian Nalan ska hitta form igen. Gick ok sist o inte streckad på nånting. Given på kupongen om man garderar rocky. Hästen har hög kapacitet när han är på topp
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Första avdelningen är en svår nöt att knäcka! Om man inte spikar Rocky Egedal känns det som att de flesta har stor chans att vinna?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passa nu på och gnäll innan på TT's rad ist för när loppen är körda.
Med vänlig hälsning gnällfis |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
De som vill gnälla får väl gnälla när de vill?
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
![]() tror man klarar sig på sex streck i första 8, 11, 13 är a-hästar 5, 6, 14 är b Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Falk on hill i avd 2 har en galet bra stam.. Muscle hill på Viking kronos sto.. tror detta är en blivande kanon!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Finns det någon intervju någonstans gällande Edward Ale. Ser att dom ska rycka alla skorna idag ffg sedan skadeuppehållet. Det är ju ett jätteplus på den så kanske slut med preparéloppen nu ?
Inte påläst idag men man skulle ju kunna slänga in en dd om det hade funnits någon info från stallet på den. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nja, jag kommer köra Norbergs favorit som enda spik iallafall. Mest en statistikspik. Inte alltför stor favorit, låter uppåt på alla sätt, bra spår. Bara kusken som är minus egentligen, men det är inte så viktigt med de här förutsättningarna. Det är svårt att värdera de där loppen så jag spikar mig ur det.
Favoriten är bra, men det finns flera väldigt intressanta lågstreckade i första, jag ratar Dyhrbergs helt till 10%. Tredje är ett riktigt skräplopp för klassen. Juul ska ta hem det om den är i ordning. Ser bara två motbud i fältet. Voltsprintloppet är också ganska skiktat. Tar med alla jag tror har chans. Pin Kronos kommer med på nåder, det är jättetufft att ta 20 på sprint. Speciellt när det är bra hästar och kuskar där framme som vet hur man ska köra tempo. Snabbloppet är ännu ett skiktat lopp stängt på fem hästar. Jag tar alla och höjer upp Monster Drive som jag ser i ledningen. Scellino Luis har nog bra chans i avslutningen, men bakom där är det toköppet och jag hittar bara en som jag ser som chanslös. Så summerar vi blir mitt system så här: 3,5,10,13,14 5 4,7,8 2,6,7,8,12 1,2,3,4,9 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12 Krav 1: Rocky Egedal/Thunder Peak/Monster Drive/Scellino Luis (minst 2) Krav 2: 1-2 vinnare under 10% 631 rader Edit: Möblerar om en del... 3,5,13,14 5 1,4,7,8,9 2,6,7,8,12 1,2,3,9 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12 Samma krav 606 rader
asgaya3141 (+5) Senast redigerad av Stekel den 2015-04-06 klockan 15:09. |
|
|
|
|
|
|
|