|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Ingen här inne har namnt Perfect Toll! Jag skriver inte ofta men nivån är inte alltid hög! Den kanske inte slår Ivar Sånna som årsdebuterar men 6 % år ett skämt!!!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Har inga kul drag som sticker ut idag :(
Kanske Perfekt Toll som jag bevakat, skor på idag igen, var ju bäst ¢¢ hos Åke. Tycker dock den visat framsteg i årets lopp och kanske den kan hitta tillbaka. Kul se hur Kurre gillar tävla idag, även om många tycker han borde hållit sig till aveln bara. Kurre är en av de vackraste travarna som finns. Fint lopp. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Simb ruby har ett intressant läge idag. Toppform och vass på speed. Får loppet?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gissar att det slutar på 3,4ggr degen på Appetizer.... Men hoppas den stannar kring 7
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Om Big Deal kan visa ngt som är i närheten av vinstloppet på Åby bör den vinna.
Fin i värmningen. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Dito i tredje. Även Versailles är en Stenströmerhäst. Allvarligt talat. Jag tycker, att man ska låsa femte avdelningen på 3 och 4. Här har vi olika uppfattningar. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jag har spikat OOPS WHAT A FACE på V5 Jägers. Helt obegripligt så här 5 min före start.Hur tänkte jag där?
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Kan Smirre Creek göra något från bakspår? |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Inte påläst i kväll, men ser att Borups Nova gör första starten i regi Peter Untersteiner och barfota runt om ffg. Det är ju rätt ofta minst sagt som hästarna presterar direkt i första starten i hans regi och det kan ju vara en kul chansspik i ett lopp som alla verkar gardera. Men har inte läst om det finns något intressant på övriga hästar i loppet.
|
|
|
|
|
|
|
|