|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Ser ännu värre ut för mig om det blir bom på utgångarna en gång till. Singel på Aho då = finsk roulette (mycket värre än ryska varianten)
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
5 patroner och en flaska Kosken
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
Men det är väl bra för Fam Untersteiner, de behöver lite till ladorna. Sen visar det kanske ännu mer vilken skicklig hästkarl Åke Svanstedt är/var. Framför allt hur man ska balansera hästarna för att de ska springa, tror inte det är så himla stor skillnad på själva träningsupplägget. Dom kör sin sand och sina intervaller....... |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Man är sex stycken som springer ut och rullar sig i snön och tar ett varv runt bastun. Så ska man in igen. Problemet är bara att det finns fem platser i bastun. Sjätte sätet är aggregatet. Och man STÅR INTE I BASTUN i FINLAND! Inte heller gnäller man. Bara att slå sig ner således. Så jag föredrar faktiskt den ryska varianten...
|
|
|
|
#97 |
|
Ett av de tydligaste exemplen på det startar på måndag på Sundbyholm. Åke S gjorde Rolex Bigi till en kanon och riktig snackhäst. När sedan Anders tog över träningen gick det brant åt fel håll. Hästen flyttades till Marcus Svedberg där tagit 3 mycket övertygande vinster på lika många starter. En mycket intressant häst för femårsloppen och ev V75 (silverdivisionen) i vår och sommar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+20) |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Tillräckligt tryck för att Dakota Chip inte fick vara i fred.Den kroknade och även Benzons i dödens.För Dakotas del som inte startat på drygt 5 månader var det ett tryck som kändes.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Där sket det sig då som jag misstänkte. Klockren start Benzon
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Untersteiners debutanter levererar direkt igen
Mycket enkel vinst och kvällen räddad på atg kontot
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Skit också! Spelade svensk roulette i det här loppet efter att haft tre utgångar valt bort just Peter till förmån för Elfstrand. Det tog verkligen emot, men jag härdade ut och tryckte igenom ändringen! Så Ivar Sånna måste vara klar nu. Quarcio brukar krångla, känns inte het idag.
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|