|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Axevalla jackpot
Bästa spik? bästa drag?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Florida Queen ska gå barfota runt om och köras framåt omgående. Låter som en bra chans och med starka favoriter som Versailles och Dakota så lär det bli jackpot igen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Angående Dakota Chip kan man väl säga att det nog är bästa hästen, men en årsdebut är en årsdebut. Allt kan hända.
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rapsodia Bigi gör sin andra start för Sofia. Hon har vissat flera fina talienare och tror denna är nåt liknande. Träffar Niklas från start kan det bli SOS . En eller många i ett öppet lopp, jag spikar.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Visst kan Dakota och Versailles torska men de möter ju ingenting. Får hoppas på galopp eller nå't. Men det är ju så jobbigt när man har garderat dyrt helt i onödan och istället borde ha lirat flerbong. Ingen blir gladare än jag om vi slipper fler jackpots på V64. Det händer alldeles på tok för ofta. Loppen är för ojämna och storfavoriterna synas alltför sällan. Senast redigerad av RiteOnLine den 2015-04-07 klockan 15:59. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spetsstriden står mellan Goop och Jepsson i v 64 5, gissar på att Jepsson kommer ner i rygg ledaren och med lucka så kan Crazy speeda förbi. Crazy älskar förövrigt Axevalla.
4 Crazy Foot Mambo Carl Johan Jepson 13 starter 31% vinst 62% plats |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vad är det för 99% blabla spelvärde pratar om, om art on line?
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#10 |
|
Med 99 procent säkerhet blir det tävlingspaus efter det här loppet och sedan laddar vi för hösten/vintern. Han har startat kontinuerligt i två år, så han behöver en paus. Vi sparar ingenting till det här loppet. Han är startsnabb och bör ta ledningen. Förhoppningsvis är det ingen som pressar på mig. Det kan räcka från ledningen, men det går inte att lita på honom den här årstiden.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Känns som Ivar Sånna borde krossa motståndet i sista med det lilla fältet?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Björn drar på sig en massa överstreck. Den förnuftige låser på 3 och 4. Själv lägger jag in en rak DD 4-9 till 15 ggr fläsket.
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag singlar nog Versailles. Känns som en bättre häst än Crazy, spets och inte överlåter Björn något åt slumpen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|