Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-07, 08:51   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

v64 Axevalla jackpot

Bästa spik? bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 14:33   #2

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 15
Standard

Florida Queen ska gå barfota runt om och köras framåt omgående. Låter som en bra chans och med starka favoriter som Versailles och Dakota så lär det bli jackpot igen.
RiteOnLine är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 14:40   #3

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RiteOnLine Visa inlägg
Florida Queen ska gå barfota runt om och köras framåt omgående. Låter som en bra chans och med starka favoriter som Versailles och Dakota så lär det bli jackpot igen.
Hur funkar Florida Queen över lång distans? För mig känns det som ett stort frågetecken...

Angående Dakota Chip kan man väl säga att det nog är bästa hästen, men en årsdebut är en årsdebut. Allt kan hända.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 15:36   #4

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Rapsodia Bigi gör sin andra start för Sofia. Hon har vissat flera fina talienare och tror denna är nåt liknande. Träffar Niklas från start kan det bli SOS . En eller många i ett öppet lopp, jag spikar.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 15:55   #5

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 15
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Hur funkar Florida Queen över lång distans? För mig känns det som ett stort frågetecken...

Angående Dakota Chip kan man väl säga att det nog är bästa hästen, men en årsdebut är en årsdebut. Allt kan hända.
Hon är ju normalt stark och får säkert dämpa lite i tät om det skulle behövas. För övrigt är distansen ny för alla i loppet. Dessutom har de värsta motbuden till skillnad från Florida inga lopp i kroppen. Diamond River kan ju en del men lär väl dumma sig som vanligt, halvgalen pålle det där.

Visst kan Dakota och Versailles torska men de möter ju ingenting. Får hoppas på galopp eller nå't. Men det är ju så jobbigt när man har garderat dyrt helt i onödan och istället borde ha lirat flerbong.

Ingen blir gladare än jag om vi slipper fler jackpots på V64. Det händer alldeles på tok för ofta. Loppen är för ojämna och storfavoriterna synas alltför sällan.

Senast redigerad av RiteOnLine den 2015-04-07 klockan 15:59.
RiteOnLine är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 16:46   #6

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RiteOnLine Visa inlägg
Hon är ju normalt stark och får säkert dämpa lite i tät om det skulle behövas. För övrigt är distansen ny för alla i loppet. Dessutom har de värsta motbuden till skillnad från Florida inga lopp i kroppen. Diamond River kan ju en del men lär väl dumma sig som vanligt, halvgalen pålle det där.

Visst kan Dakota och Versailles torska men de möter ju ingenting. Får hoppas på galopp eller nå't. Men det är ju så jobbigt när man har garderat dyrt helt i onödan och istället borde ha lirat flerbong.

Ingen blir gladare än jag om vi slipper fler jackpots på V64. Det händer alldeles på tok för ofta. Loppen är för ojämna och storfavoriterna synas alltför sällan.
Tillman till spets med Littlemiss släpper till Florida Queen, kommer luckan kan den speeda förbi. Ev BRF RO idag och Axevallas upplopp är långt!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 16:49   #7

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4304
Standard

Spetsstriden står mellan Goop och Jepsson i v 64 5, gissar på att Jepsson kommer ner i rygg ledaren och med lucka så kan Crazy speeda förbi. Crazy älskar förövrigt Axevalla.

4 Crazy Foot Mambo
Carl Johan Jepson
13 starter 31% vinst 62% plats
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 17:36   #8

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6491
Standard

Vad är det för 99% blabla spelvärde pratar om, om art on line?
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 17:43   #9

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12225
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Då André hela tiden deklarerat att Stochampionatet är ÅRETS STORA MÅL får vi väl hoppas att hon klarar distansen....
Gammal 2015-04-07, 18:04   #10

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15851
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Vad är det för 99% blabla spelvärde pratar om, om art on line?
Med 99 procent säkerhet blir det tävlingspaus efter det här loppet och sedan laddar vi för hösten/vintern. Han har startat kontinuerligt i två år, så han behöver en paus. Vi sparar ingenting till det här loppet. Han är startsnabb och bör ta ledningen. Förhoppningsvis är det ingen som pressar på mig. Det kan räcka från ledningen, men det går inte att lita på honom den här årstiden.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 18:05   #11

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Känns som Ivar Sånna borde krossa motståndet i sista med det lilla fältet?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 18:06   #12

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Då André hela tiden deklarerat att Stochampionatet är ÅRETS STORA MÅL får vi väl hoppas att hon klarar distansen....
Ok, tyckte inte att hästen verkade vara en "stayertyp"...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 18:11   #13

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Spetsstriden står mellan Goop och Jepsson i v 64 5, gissar på att Jepsson kommer ner i rygg ledaren och med lucka så kan Crazy speeda förbi. Crazy älskar förövrigt Axevalla.

4 Crazy Foot Mambo
Carl Johan Jepson
13 starter 31% vinst 62% plats
Jag har kollat ett antal lopp på video för Crazy Foot Mambo. Han är inget spjut från start- men ser allt bättre ut. Hoppade senast från start på Momarken med Ville K och spurtade bra. Verkar trivas med Jepson. Streckad på 11 %.
Björn drar på sig en massa överstreck. Den förnuftige låser på 3 och 4.

Själv lägger jag in en rak DD 4-9 till 15 ggr fläsket.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 18:14   #14

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Jag singlar nog Versailles. Känns som en bättre häst än Crazy, spets och inte överlåter Björn något åt slumpen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 18:18   #15

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag singlar nog Versailles. Känns som en bättre häst än Crazy, spets och inte överlåter Björn något åt slumpen.
Nej det är nog större sannolikhet att helvetet fryser till is än att Björn bränner med en drygt 80%:ig favorit från spår 3
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td