|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 8/4
Ja vad tänker vi?!:
Spikar? Skrällar? 4 i första 👍 Lotus khan? Volstead? Just like an angel ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Första avdelningen verkar ju vara en straffspark för Windy Ways. Om nu inte My Golden är på gång igen...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan tyvärr inte bjuda på någon kvällen före information denna vecka då det inte finns mycket att gå igenom. Travronden kommer först i morgon (och ingen e tidning finns dagen innan) och guiden först på torsdag (e tidningen i morgon em).
Men en rätt trist omgång. Speciellt loppen på Bergsåker. Avd 1 är ju förutom Redéns ett skräplopp och sen har dom slängt in ett lärlings och ungdomslopp dessutom från Bergsåker på V86 spelet. Men ska läsa på lite i morgon kväll i alla fall och kolla loppen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Windy Ways nu med skor? har gjort bort sig med den balansen tidigare.
Utility Bus är nog bara bäst. Spik !
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Nä bläddra & gå vidare, svårt nog med v86 ändå. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Utility Bus överspelad! När var den bra sist?? Jag låser på Elit Håleryd och Chip Dealer!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2015-04-08 klockan 09:11. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spikar Windy Ways & Kash's Cantab
Draget & skrällen ikväll Vegas & Conrads Elsa
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jo jag tror också på windy men 80%? Skor läste jag igenom på atg då skoinfo är röd färg på skorna vilket gör att man blir fundersam, faller denna favorit faller även hela Sverige och en miljonvinst eller ensam vinnare kan ligga och lira på svenska folkets miss?. Ska man gardera varnar jag för bl.a nr 3 som fick gå ute tredjespår i ett halvvarv med bra fart i loppet man brukar säga att det tar 7 meter per kurva (kraft) som man förbrukat om det går fort just då, 3e spår = 21 meter. Har form och lite streckad. Samma gäller nr 5 som brukar hålla farten.
Senast redigerad av Klanke den 2015-04-08 klockan 09:31. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
My golden har varit dålig i två år, men var kanonbra som 3åring.
Halsproblem har förstört karriären, men de verkar vara borta nu. För två starter sedan var hon kanonbra, 83% på ww köper jag inte om my golden är lika bra igen.
|
|
|
#11 |
|
"Skor läste jag igenom på atg då skoinfo är röd färg på skorna vilket gör att man blir fundersam"
Skoinfo med parenteser är väl enbart att skoinfo ej är anmält ännu? Och då är skor default så länge inget annat sagts. Senast redigerad av oinkk den 2015-04-08 klockan 09:38. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Det enda emot är galopp/sjukdom eller att ny kusk ställer till det! Är fruktansvärt sugen på att fälla den men känns omöjligt! |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
![]() Ta lite mer kaffe! Daniels nya Delicious U.S ska enligt all förhandsinfo gå ¢¢. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Då visar hon lite av den kapacitet hon visat tidigare.
|
|
|
|
|