|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Ja, jag såg det tidigare i morse och det låter lite annat i Guidens expressbrevs intervjuerna med körtaktiken. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
81% på Windy Ways? Det måste vara årets största favorit samt att det nu är Linderoth som kör.
Jag köper att den har bra vinstchans men till den % så garderar iaf jag, och då i första hand med Västerbo Collect som är en minst lika bra häst.. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Men visst, kommer Windy Ways smärtfritt till ledningen så borde hon vinna. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Man vill nog ändå inte bygga några V86 system på den som spik eller A häst. Marcus Schön har kört 30 lopp hittills i år utan att vinna och i fjor vann han 7 lopp på 210 styrningar. Men hade nog lagt 50-100 kr vinnare på en Melanderhäst som ska gå barfota runt om och med helstängt huvudlag ffg till 35 ggr pengarna om jag fått spela hos nätbolagen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jag är mest konfunderad gällande lärlingsloppet. Ingen aning om vilken som kan vinna. Blunda och peka är nog bästa taktik för tillfället...
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tror inte My Golden är bäst kapacitetsmässigt, dock mer rutin, dubbelt så många lopp. Windy Ways är som sagt Daniels nya Delicious U.S, så höga förhoppningar har han på detta fina sto. Svårt se någon i detta lopp slå henne, hon utvecklas för varje start, vad månne det bliva?!
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Han tycker ju inte att någon av hans andra hästar ens är i närheten av Delicious, vad jag vet. Just nu är inte Windy en bättre häst om båda är i form. Men efter lite mer utveckling kommer nog Redéns att bli bäst. Men självklart en mycket fin häst. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dagens skrik måste annars vara Manne SE, just nu 5 % och nedspelad till 3 ggr och 3.75 hos Bet 365 och Unibet...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Jo, han har sagt det i en intervju på TT sedan tidigare Tror du jag hittar på?
Chiron (+10) |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Men där ser man... Personligen tycker jag iaf att Delicious är ett unikum, så en till sådan häst kan bli svårt att få fram. Men man ska aldrig säga aldrig...
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Blev ju sent inbjuden och T-shirtar trycktes i ilfart. Jag fick en i brevlådan, glatt överraskad och lycklig. Daniel hade sparat min adress, sedan året innan ♥
Chiron (+3) Senast redigerad av Helge den 2015-04-08 klockan 15:36. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Någon som vet om Expekt lagt ner oddsen på travet?
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
![]() Hoppas att en "elitkusk" kör hästen i sådana fall. Underlättar för hästen om kusken får med sig lite respekt i loppen.
|
||
|
|
|
|
|
|