|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
För er som ska gardera AVD2 tycker jag inte man ska glömma Mystic Illusion 5%. 2 lopp i kroppen. Gjorde ett bra lopp senast. och är anmäld Barfota runtom just nu.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Jag tycker tjusningen är att Daniel kör själv sina hästar, även om han sitter där som ett parasoll, där bak på lille dynamitpaketet ♥ Hon är bara 1.47 hög, Daniel 1.92.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Mycket större chans att vinna om en "elitkusk" kör hästen. Iaf min åsikt.
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Självklart slår proffs amatörer, men det blir för trist. Fram med fler amatörer som kör sina hästar även i de stora sammanhangen. |
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Kolla på tex Ingves, där snackar vi optimal kusk...Solvato gick ju som ett skott när Ingves satte sig bakom den senast till skillnad mot Veijo
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Jag menar inget om hans kapacitet. Som jag tidigare skrev får "elitkuskar" mer respekt med sig i loppen. Speciellt i pengastinna lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Får du spela trav på Expekt?
Jag känner ingen som får det. Även de som har förlorat mycket blir stoppade. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
![]() Nog om det, måste plantera om massa frön, får bli några kalla till det. Två fina ston spikas Windy Ways och Arby's Amalia (minns när hon hade 9 raka och dominerade med Global Midnight, verkar hittat tillbaka till fornstora dagar och tydligen fin i lördagsjobbet, få gånger han varit så nöjd med henne)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ursäkta att jag skriver om kvällen och inte ev kuskar och inbjudna startande i slutet av maj!
Har liksom igår koncentrerat mig på DD loppen. DD-1. Man kan ha mycket synpunkter på Troels som kusk, men nu måste väl segern komma snart. Senast valde han fjärdespår inner - backade sig sist i sista kurvan - och spurtade mycket bra till tredjeplats. Gången innan blev han diskad för trängning som först över mållinjen. DD-2. Rigato årsdebuterade med ett äkta preparélopp. Såg fin ut. Vinner. Rak DD 6-5 till 15 ggr pengarna. Senast redigerad av mackpeter den 2015-04-08 klockan 16:40. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Jag tror stenhårt på 9 Artemis i Avd 8 DD-2.
I avd 2: Robin Hood Bi har superchans tror jag. Avd 7 DD-1: 1,6,8 är dem tre som sticker ut hos mig. Rebellion får ofta dåliga spår eller gör bort sig med bra spår, med flax en bra rygg utvändigt här så kan det gå. Tycker han går bäst i ryggar. Bara han inte blir körd till innerspår och blir låst där 3,4 invändigt. åsikter, synpunkter? bra som dåligt uppskattas Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-08 klockan 17:04. |
|
|
|
|
|
|
|