|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Det enda rimliga är ju isf att de hittat ett rejält motbud till Mockingbird Face i 3:e avd. och spikar där, annars är det väldigt svårt att hitta någon 1%are som ens platsar på kupongen.
Men om någon vet så skriv gärna en rad
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Känns lite oseriöst om man säger sig spika en enprocentare idag. Men vad gör man inte för att skapa intresse och sälja tips?
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Singelprocentare, inte 1%are!
Arbys Armalia var 9% vid lunch. Stallskrik hos alla betaltjänster, landar väl på 20-25%. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Fel. SS singelprocentare och enda spik är Manne S.E. Den är även första rankade draget hos de andra. Arbys är heller inte spik hos TT eller Spelvärde, utan den har folk hittat själva, inte så svår funnen ![]() Undra om Walmann har fulanmält ¢¢ på Rigatoni eller inte, med skor är jag inte orolig för den. Senast redigerad av Helge den 2015-04-08 klockan 18:15. |
||
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Kash’s Cantab är en bra häst som har varit ute i Guldivisionen på V75 och även vunnit lopp där. Ikväll ställs den sjuåriga hingsten mot enklare motstånd än vanligt, i alla fall i mina ögon. För tre starter sedan vann han i Halmstad på 10,7 / 1640 m auto. I den startenslog han bland annat Västerboonthenews, Riff Kronos och Oasis Bi. I kvällens lopp finns inga motståndare av denna kaliber. Dessutom gjorde han ett bra lopp senast då han var ute i Gulddivisionens final över 2140 meter auto och där slutade han på en fjärdeplats från ett bakspår bakom en överlägsen Digital Ink. Formen sitter där och jag tänker mig att Adielsson hittar till spets direkt och sedan är loppet över. Spets och slut!
Jag slänger in 4 / 5 units på Kash's Cantab och han är även den bästa spiken i omgången enligt mig! 52 % just nu. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tarzan drar bakskorna på Aileron, får den felfritt och vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
Fredrik widman rak Patrik Fernlund rak och du har den rak har ni samma info
|